Mister interessen efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.289 visninger
40 svar
96 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2016

Anonym trådstarter

Det føles lidt som om jeg er midt i et spil dating fra helvede. Uanset hvad jeg gør, om jeg har sex på første date, eller venter til vi har set hinanden i 4 mdr og han ofte har fortalt hvor vild han er eller var med mig. Ja så mister de interessen efter sex. Jeg får det så dårligt af det og selv om det vel er dem der er dumme. Begynder spørgsmålene, er jeg for grim, dårlig i sengen, var det bare en leg for dem at få mig med i seng. Jeg bebrejder mig selv og bliver så ked af det inden i. Men jeg viser det ikke, min stolthed kan ingen ta fra mig. Omend den er lidt såret. Især med ham her for vi hsr kendt hinanden et par mdr og følte virkelig han var en god fyr. Hvorfor sige til en pige at du kan li hende, snakke sammen dagligt i 4 mdr, for bare at ignorere hende det øjeblik man har fået sex? Han plejer at skrive godnat og godmorgen og en masse beskeder i løbet af dagen, plejer at spørge om jeg har tid til at ses, gå tur, med på cafe, at han savner mig osv. Og efter vi havde sex så intet! Arg altså! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det føles lidt som om jeg er midt i et spil dating fra helvede. Uanset hvad jeg gør, om jeg har sex på første date, eller venter til vi har set hinanden i 4 mdr og han ofte har fortalt hvor vild han er eller var med mig. Ja så mister de interessen efter sex. Jeg får det så dårligt af det og selv om det vel er dem der er dumme. Begynder spørgsmålene, er jeg for grim, dårlig i sengen, var det bare en leg for dem at få mig med i seng. Jeg bebrejder mig selv og bliver så ked af det inden i. Men jeg viser det ikke, min stolthed kan ingen ta fra mig. Omend den er lidt såret. Især med ham her for vi hsr kendt hinanden et par mdr og følte virkelig han var en god fyr. Hvorfor sige til en pige at du kan li hende, snakke sammen dagligt i 4 mdr, for bare at ignorere hende det øjeblik man har fået sex? Han plejer at skrive godnat og godmorgen og en masse beskeder i løbet af dagen, plejer at spørge om jeg har tid til at ses, gå tur, med på cafe, at han savner mig osv. Og efter vi havde sex så intet! Arg altså! 

Øv hvor trist og hvor tarveligt. Forstår godt at alle spørgsmålene presser på. Har du prævet at spørger lige ud hvad grunden er? 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg synes,at du skal spørge fyren - kun han kender årsagen.

Held og lykke med jagten på din McDreamy - han findes helt sikkert derude :-)

Anmeld Citér

30. juni 2016

Vivienne

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis det sker gang på gang, så må du vende den om og spørge dig selv hvad du gør forkert.

Du siger det sker, når du hopper i seng med dem på første date, men også efter 4 mdrs dating.

Er du for tilgængelig? Er du en der nikker ja til alt? Har du din egen mening og tør stå ved den? Virker du desperat? Hvad er jeres samtaleemner? Er du selvsikker eller ej? Ved du hvad du vil i livet? Hvad for et indtryk af dig får andre mennesker?

Der er mange ting man kan spørge sig selv, men start ud med at kigge på dig selv, for det er dér fidusen er.

Du skulle måske prøve at tale med en psykolog, som kan hjælpe dig med at kigge indad. 

Jeg ønsker dig held og lykke, og håber at du finder drømmemanden 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis det sker gang på gang, så må du vende den om og spørge dig selv hvad du gør forkert.

Du siger det sker, når du hopper i seng med dem på første date, men også efter 4 mdrs dating.

Er du for tilgængelig? Er du en der nikker ja til alt? Har du din egen mening og tør stå ved den? Virker du desperat? Hvad er jeres samtaleemner? Er du selvsikker eller ej? Ved du hvad du vil i livet? Hvad for et indtryk af dig får andre mennesker?

Der er mange ting man kan spørge sig selv, men start ud med at kigge på dig selv, for det er dér fidusen er.

Du skulle måske prøve at tale med en psykolog, som kan hjælpe dig med at kigge indad. 

Jeg ønsker dig held og lykke, og håber at du finder drømmemanden 

Er ikke løs på tråden, jeg er 26 og har været seksuelt sammen med 6-7 mændJeg har styr på mit liv og økonomi, er i gang med uddannelse, har masser venner og er måske ret sat i mine singlevaner, elsker min frihed og at ha min egen lejlighed og at gå i byen med veninderne og er ikke typen der har tid til at ses hver uge. Men det har ikke generet ham for han arbejder selv meget. Men plejer dog alligevel at gøre en del ud af at vise mig opmærksomhed med en sød besked 20 gange dagligt. Mht samtaleemner jamen så med ham her der snakker vi om alt, vi både fjoller og pjatter og snakker om alvorlige ting. Tar i byen sammen, går ture eller ligger under dynen og ser film. Jeg er dog ikke særlig god med følelser og kunne ikke drømme om at spørge ham hvorfor, eller ta den første kontakt til en hvor står vi så nu snak. Jeg skal ikke virke ynkelig. Så hellere bare glemme ham og finde en ny. Men arg hvor får man ondt i maven af at føle sig valgt fra. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Xolia

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt en kombination. Hvis han ikke vil ses alligevel så synes jeg du skal spørge lige ud og fortælle at du er forvirret og gerne vil undgå at begå evt. fejl igen.Men måske også kigge indad - ændrer du dig efter sex? Bliver du evt. for "klæbende" / "får ejerfornemmelse" som pludselig virker til at nu skal i lege far, mor og børn, have villa og vovse?Pøj pøj med at finde din drømmefyr

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Sagt i bedste mening jeg kan ikke lade være at tænke på, at de mister interessen efter sex. Er den sex, du har at tilbyde god? Er der noget fysisk, der kan frastøde?

Jeg havde engang en veninde, der ikke kunne holde på fyrene. Det viste sig, at hun lå helt fladt på ryggen og intet gjorde under sex. Det var simpelthen for kedeligt i længden.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Sagt i bedste mening jeg kan ikke lade være at tænke på, at de mister interessen efter sex. Er den sex, du har at tilbyde god? Er der noget fysisk, der kan frastøde?

Jeg havde engang en veninde, der ikke kunne holde på fyrene. Det viste sig, at hun lå helt fladt på ryggen og intet gjorde under sex. Det var simpelthen for kedeligt i længden.

Tænker det samme. 

KAN der være noget seksuelt? Prøv at tale med din veninder...

Anmeld Citér

30. juni 2016

Pinkypie

Abracadabra skriver:

Tænker det samme. 

KAN der være noget seksuelt? Prøv at tale med din veninder...

Hehe , hvordan skal de kunne svarer på om hun gør noget mindre godt under sex ?..Sorry har måske misforstået noget ,men på det punkt kan de da ikke hjælpe hende ?:s

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonymor

Pinkypie skriver:

Hehe , hvordan skal de kunne svarer på om hun gør noget mindre godt under sex ?..Sorry har måske misforstået noget ,men på det punkt kan de da ikke hjælpe hende ?:s

Selvfølgelig kan de da det - hun kan fortælle dem, hvordan hun er og hvad hun gør under sex, og så kan de - måske på baggrund af mere erfaring - komme med tips osv.

Jeg tror, det er en klassiker for mange kvinder, den der med bare at ligge som en død sild. Eller torsk Selvom man er nederst (hvis det lige er den stilling), kan man jo godt bevæge sig, sætte ord på sin nydelse, bevæge sig og røre ved manden.

Men altså. Det behøver jo ikke være det fysiske i sex, der fejler noget. Jeg havde en tendens til, i mine yngre dage, at blive clingy efter sex, det har helt klart skræmt nogle fyre væk.

Og så kan det jo også være, at hun bare generelt har været helt vildt uheldig med de fyre, hun har mødt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.