Mister interessen efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

Anonym

Det har ikke nødvendigvis noget med dig at gøre! Visse mænd elsker bare jagten. Jo mindre tilgængelig du er, jo mere vil de have dig, og så snart de har fået, hvad de vil have, skrider de. Det er den classiske douchbag opførsel.

Lad det ikke slå dig ud! Du skal nok finde en god fyr en dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Har du prøvet at skrive en SMS til ham? Kunne der være sket ham noget? 

Kan se han er online på facebook og pjatter med sin kammerat på et billede hvor jeg også er tagget. Så død er han ikke. Og han har ferie fra sit arbejde den her uge så han har heller ikke travlt. Tror bare jeg kan betragte mig selv som værende droppet. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Altså ja jeg plejer at hører fra ham enten opkald eller sms mange gange på en dag, men efter vi havde sex, har vi kun snakket sammen en gang. Han skrev bare Hej hva laver du? Og det synes jeg var underligt for han plejer at skrive en masse søde ting og ringe og hører om jeg vil med ud og lave noget osv. Og jeg skrev hvad jeg lavede og at jeg synes det var lidt akavet. Og så skrev han bare okay søde haha  og det svarede jeg ikke på. Og så har jeg ikke hørt fra ham siden. 

Du kan vel heller ikke bare forvente at det er ham der skal kontakte dig?? Altså du kan vel bare kontakte ham - du er jo selv med til at gøre det akavet  

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Altså ja jeg plejer at hører fra ham enten opkald eller sms mange gange på en dag, men efter vi havde sex, har vi kun snakket sammen en gang. Han skrev bare Hej hva laver du? Og det synes jeg var underligt for han plejer at skrive en masse søde ting og ringe og hører om jeg vil med ud og lave noget osv. Og jeg skrev hvad jeg lavede og at jeg synes det var lidt akavet. Og så skrev han bare okay søde haha  og det svarede jeg ikke på. Og så har jeg ikke hørt fra ham siden. 

Øh... Du skriver til ham, at du synes det er akavet, han svarer tilbage med en flov smiley og hører ikke mere fra dig. Mon ikke han har opfattet det som en afvisning? Han tager kontakt til dig efter sex, du skriver du føler tingene er akavet og holder så op med at svare ham.

Hvordan ville du reagere, hvis det var den anden vej rundt? Mon ikke også du selv ville føle dig afvist? Jeg kan godt forstå, du ikke har hørt mere fra ham, hvis det forholder sig, som du skriver her. Sæt nu den stakkels mand tror, at det er det, at i har haft sex, du synes er akavet. Det er da ikke ligefrem et kompliment.

Tag skeen i den anden hånd, tag kontakt og skriv, at du håber, han ikke misforstod din besked. At du synes godt om ham og nød jeres sex - Spørg hvornår han kan ses igen.

Det er lidt forældet bare at sidde og vente på, at den anden tager initiativet

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Altså jeg ville droppe det der SMS fis og ringe til ham og spørge om han ikke kommer og knalder. Normalt vil man jo have vildt meget lyst til hinanden i starten og knalde i tide og utide. Forstår faktisk ikke, hvordan du kunne vente så længe?  

Anmeld Citér

30. juni 2016

Bebe89

Hvad der er sket førhen, kan jeg ikke rigtigt give et bud på. Men jeg må da også sige at det vel nok er din tur til at skrive eller ringe til ham? Jeg vil tilslutte mig de andre. Du må da kontakte ham. Især fordi du skrev til ham at du synes det var akavet. Mon ikke det er ham der føler sig droppet? Det er mit bedste bud. Giv det da en chance mere. Hvis han så ikke svarer, ja så er der nok ikke noget at komme efter. 

God jagt! 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Babilooo

Du skriver at det er akavet.... det kan han måske se som at du dropper ham..?  måske?

Anmeld Citér

30. juni 2016

Carina:-)

Han har jo kontaktet dig .

Og det er da dig der virker afvisende. 

Hvis en skriver at det virker akavet efter at man har haft sex ville jeg også lynhurtigt trække mig. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Øh... Du skriver til ham, at du synes det er akavet, han svarer tilbage med en flov smiley og hører ikke mere fra dig. Mon ikke han har opfattet det som en afvisning? Han tager kontakt til dig efter sex, du skriver du føler tingene er akavet og holder så op med at svare ham.

Hvordan ville du reagere, hvis det var den anden vej rundt? Mon ikke også du selv ville føle dig afvist? Jeg kan godt forstå, du ikke har hørt mere fra ham, hvis det forholder sig, som du skriver her. Sæt nu den stakkels mand tror, at det er det, at i har haft sex, du synes er akavet. Det er da ikke ligefrem et kompliment.

Tag skeen i den anden hånd, tag kontakt og skriv, at du håber, han ikke misforstod din besked. At du synes godt om ham og nød jeres sex - Spørg hvornår han kan ses igen.

Det er lidt forældet bare at sidde og vente på, at den anden tager initiativet

Sådan havde jeg slet ikke set på det. Det var jo slet ikke sådan jeg mente det. Kunne da godt være jeg bare skal ta mig sammen og skrive til ham så 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Sådan havde jeg slet ikke set på det. Det var jo slet ikke sådan jeg mente det. Kunne da godt være jeg bare skal ta mig sammen og skrive til ham så 

Det synes jeg vil være en god ide! For så som nogle af de andre skriver, så virker din besked ikke særlig rar. 

Ud fra hvad du skriver, tænker jeg også om DU evt skal tage noget mere initiativ? Du skriver at han plejer at ringe og skrive og spørge om I skal ses. Men gør du det også? Eller går det kun én vej? 

Og så tænker jeg også at du må arbejde lidt på det med at være konfliktsky! Det er bare så drøn vigtigt at melde klart ud og fortælle hvilke følelser og tanker der nu måtte være. Han kan jo ikke "læse" dig og aner jo ikke hvad du tænker og føler hvis du ikke lukker munden op! 

Jeg håber du får taget dig sammen til at skrive til ham og sige at du håber at han ikke misforstod din besked og om I ikke skal ses, går en tur eller lignende.

held og lykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.