Anonym skriver:
Altså ja jeg plejer at hører fra ham enten opkald eller sms mange gange på en dag, men efter vi havde sex, har vi kun snakket sammen en gang. Han skrev bare Hej hva laver du? Og det synes jeg var underligt for han plejer at skrive en masse søde ting og ringe og hører om jeg vil med ud og lave noget osv. Og jeg skrev hvad jeg lavede og at jeg synes det var lidt akavet. Og så skrev han bare okay søde haha
og det svarede jeg ikke på. Og så har jeg ikke hørt fra ham siden.
Øh... Du skriver til ham, at du synes det er akavet, han svarer tilbage med en flov smiley og hører ikke mere fra dig. Mon ikke han har opfattet det som en afvisning? Han tager kontakt til dig efter sex, du skriver du føler tingene er akavet og holder så op med at svare ham.
Hvordan ville du reagere, hvis det var den anden vej rundt? Mon ikke også du selv ville føle dig afvist? Jeg kan godt forstå, du ikke har hørt mere fra ham, hvis det forholder sig, som du skriver her. Sæt nu den stakkels mand tror, at det er det, at i har haft sex, du synes er akavet. Det er da ikke ligefrem et kompliment.
Tag skeen i den anden hånd, tag kontakt og skriv, at du håber, han ikke misforstod din besked. At du synes godt om ham og nød jeres sex - Spørg hvornår han kan ses igen.
Det er lidt forældet bare at sidde og vente på, at den anden tager initiativet 
Anmeld
Citér