Hvordan lever i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen 

Jeg har flere gange prøvet, at snakke med ham om det, MEN han er jo mester i at give mig dårlig samvittighed!

Li pt er han i gang med at renovere værkstedet og så er der j en milliard andre ting, når han er færdig med det. 

Jeg har ofte tænkt tanken og børnene og jeg i et lille hus med have til, MEN så kommer tanken der virkelig skræmmer mig! 

"Så skal jeg til, at dele mine børn" Siden den ældste på knap 7 blev født, har jeg ikke været uden mine børn, de har måske haft en enkelt overnatning ude 2 gange. 

Tanken om at jeg skal undvære alle mine 4 børn hver anden weekend er FORFÆRDELIG! 

Børnene og jeg har sommmerferie nu og indtil uge 33, manden har ferie i uge  29, hvor han har planlagt at skal skifte tag på en af udebygningerne, så der ser vi ham jo nok heller ikke. 

Jeg overvejer at tage børnene med i et sommerhus et eller andet sted for, at komme lidt væk. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Ena

Anonym skriver:

Tak for svar alle sammen 

Jeg har flere gange prøvet, at snakke med ham om det, MEN han er jo mester i at give mig dårlig samvittighed!

Li pt er han i gang med at renovere værkstedet og så er der j en milliard andre ting, når han er færdig med det. 

Jeg har ofte tænkt tanken og børnene og jeg i et lille hus med have til, MEN så kommer tanken der virkelig skræmmer mig! 

"Så skal jeg til, at dele mine børn" Siden den ældste på knap 7 blev født, har jeg ikke været uden mine børn, de har måske haft en enkelt overnatning ude 2 gange. 

Tanken om at jeg skal undvære alle mine 4 børn hver anden weekend er FORFÆRDELIG! 

Børnene og jeg har sommmerferie nu og indtil uge 33, manden har ferie i uge  29, hvor han har planlagt at skal skifte tag på en af udebygningerne, så der ser vi ham jo nok heller ikke. 

Jeg overvejer at tage børnene med i et sommerhus et eller andet sted for, at komme lidt væk. 

For mig at se, bliver det ikke anderledes, hvis du ikke gør noget. Din mand lever det liv, han vil leve. Hvis du ikke har det godt, så må du ændre din og dine børns situation. Han kommer formentlig ikke til at ændre indstilling eller prioriteringer fordi du tager børnene med i sommerhus i ferien...

Anmeld Citér

26. juni 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Tak for svar alle sammen 

Men i og med at han ikke har tid til sine børn nu så bliver det vel bedre for ungerne  -  de vil  da som minimum få deres far at se 1 aften om måneden når han har samvær ...  Og nej som han lever og prioriterer nu så tror jeg ikke det bliver mere end den ene aften han vil kunne tilsidesætte sig selv...  

Men prøv at spørge ham..  Jeg ville fortælle ham at du har overvejet om det var bedre for dig og ungerne at bo for jer selv så de ikke længere føler sig overset og ikke prioriteret af deres far hver eneste dag ..  Fortæl ham at de på den måde forhåbentlig vil få en far der  prioriterer dem når han har samvær spørg ham hvor tit han tror han kan tilsidesætte sig selv og dermed få børnene på samvær  og om han tror det kan blive så meget som 1 aften om måneden  -  for det vil alt andet lige være mere end de nogensinde har set ham 

Og hvis han ikke ønsker at det skal blive virkelighed må han da se at oppe sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.