At gå fra kæresten som højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Hck skriver:

Super, jeg ville bare vide om det gik begge veje for dig. 

Men jeg er langt fra enig i din holdning, om forældre enskaber efter utoskab

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Sprit25

Soonmom skriver:

Øh ja det er jo det samme,  kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes hvis det var moren 

Mener du helt alvorligt at hvis forældre går fra hinanden skal den utro part aldrig se sine børn igen! Sådan i ramme alvor og ikke bare på tværs

Anmeld Citér

28. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Utroskab er simpelthen at misbruge andre tillid,  det er det værste man kan gøre til et andet menneske.

Sikke en værdi at give videre til sine børn,  og når man kan være så kold og kynisk på den måde,  kan man sikkert finde på hvad som helst så længe det er til en egen  fordel,  så nej jeg ville heller ikke kunne stole på at han var i stand til at sætte egne behov bagud for sine  børn,  hvis han ikke engang kan holde sin p*k i bukserne

Synes du, at hævngerrighed er en positiv værdi at give videre til sine børn? 

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

Utroskab er simpelthen at misbruge andre tillid,  det er det værste man kan gøre til et andet menneske.

Sikke en værdi at give videre til sine børn,  og når man kan være så kold og kynisk på den måde,  kan man sikkert finde på hvad som helst så længe det er til en egen  fordel,  så nej jeg ville heller ikke kunne stole på at han var i stand til at sætte egne behov bagud for sine  børn,  hvis han ikke engang kan holde sin p*k i bukserne

Utroskab er rigtigt nok at misbruge en anden persons tillid, men hvad får dig til at tro, at man "kan finde på hvad som helst" hvis man er en cheater? Det hænger slet ikke sammen.

Der er langt fra utroskab til fx seksuelt misbrug eller vold, som i min mening ville være en reel grund til at holde børnene fra deres far.

Anmeld Citér

28. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Øh ja det er jo det samme,  kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes hvis det var moren 

Har du mon overvejet, hvor mange børn, der ville skulle vokse op uden kontakt til deres mor eller far, hvis utroskab skulle have den konsekvens? Og stakkels unger, hvis forældre begge lavede et udenomsknald i løbet af børnenes opvækst - de skulle vel tvangsfjernes og bortadopteres? Jeg er også nødt til at høre dig, om det kun skulle gælde utroskab under graviditeten, eller om det også gælder for større børn - fx den 8- eller 14-årige, hvis mor har haft en affære på jobbet - farvel og tak, mor! -? 

Jeg håber, du ikke helt har gennemtænkt din holdning. Det er i hvert fald ikke barnets tarv, du kæmper for. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

lineog4

Soonmom skriver:

Jeg har i mit lange liv været utro, men synes da egentlig jeg fungerer okay som mor. Går heller ikke rundt og forklarer mine børn at værdien: du må gerne være utro er den rigtige værdi at leve efter - ja egentlig fortæller jeg dem ikke at ej har været utro før de kom til verden - ville såmænd nok heller ikke fortælle dem det hvis jeg havde mens de i mit liv. 

Vi har vel alle gjort noget "forkert" i livet, vi har måske fortalt en løgn, pjækket fra skole/arbejde, bagtalt en veninde, drillet, slået, spist en regnorm, været utro, grint af en anden, bandet, måske endda stjålet eller købt hælervarer.... Er vi så dermed uegnede som forældre fordi vi kan finde på "forkerte" ting? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.