Soonmom skriver:
Utroskab er simpelthen at misbruge andre tillid, det er det værste man kan gøre til et andet menneske.
Sikke en værdi at give videre til sine børn, og når man kan være så kold og kynisk på den måde, kan man sikkert finde på hvad som helst så længe det er til en egen fordel, så nej jeg ville heller ikke kunne stole på at han var i stand til at sætte egne behov bagud for sine børn, hvis han ikke engang kan holde sin p*k i bukserne
Jeg har i mit lange liv været utro, men synes da egentlig jeg fungerer okay som mor. Går heller ikke rundt og forklarer mine børn at værdien: du må gerne være utro er den rigtige værdi at leve efter - ja egentlig fortæller jeg dem ikke at ej har været utro før de kom til verden - ville såmænd nok heller ikke fortælle dem det hvis jeg havde mens de i mit liv.
Vi har vel alle gjort noget "forkert" i livet, vi har måske fortalt en løgn, pjækket fra skole/arbejde, bagtalt en veninde, drillet, slået, spist en regnorm, været utro, grint af en anden, bandet, måske endda stjålet eller købt hælervarer.... Er vi så dermed uegnede som forældre fordi vi kan finde på "forkerte" ting?
Anmeld
Citér