At gå fra kæresten som højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

Diosa85

Soonmom skriver:

Det mener jeg netop ikke jeg gør. Et så egoistisk og selvcentreret menneske,  skal slet ikke have noget med børn at gøre 

Ens kæreste evner har jo intet at gøre med hvordan man er som far. 

Min eks var bestemt heller ikke nogen god kæreste. Hvilket også er grunden til vi ikke er sammen mere. Men han er den mest fantastiske far der findes og vores søn forguder ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Soonmom skriver:

Jeg ville smide ham ud. 

Jeg ville ikke have ham med til fødslen

Og jeg ville knuse hans liv så meget jeg kunne -  dvs.  Fx.  Tage børnene fra ham,  synes ikke sådan en egoistisk person er nogen god far alligevel 

Det er sku da en trist holdning at ha, selvom han er en røv som kæreste, kan han da sagtens være en god og kærlig far over for sine børn, som der så åbenbart efter din mening ikke må være sammen med ham pga "hævn" fra mors side af. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

Soonmom skriver:

Det mener jeg netop ikke jeg gør. Et så egoistisk og selvcentreret menneske,  skal slet ikke have noget med børn at gøre 

Hvordan påvirker hans utroskab hans evne som forælder? De to ting har absolut intet med hinanden at gøre.

Anmeld Citér

28. juni 2016

alenemor42

Årh fantastisk far kan man næppe kalde ham hvis han kun er hjemme når han sover eller er beruset.

Anmeld Citér

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
alenemor42 skriver:

Årh fantastisk far kan man næppe kalde ham hvis han kun er hjemme når han sover eller er beruset.

Nej, han er måske ikke en fantastisk far, det er jo reelt ikke nogen af os der ved om han er. Jeg reageret bare på indlægget om at knuse ham og han aldrig måtte se sine børn, er det fair hvis han trods alt er en fin far når han er sammen med børnene alene hvis de går fra hinanden ?. Ts har selv valgt at de skal ha nr 2 sammen

Anmeld Citér

28. juni 2016

Soonmom

lineog4 skriver:

Man kan vel godt være en fantastisk far selvom man er en lorte kæreste?

Utroskab er simpelthen at misbruge andre tillid,  det er det værste man kan gøre til et andet menneske.

Sikke en værdi at give videre til sine børn,  og når man kan være så kold og kynisk på den måde,  kan man sikkert finde på hvad som helst så længe det er til en egen  fordel,  så nej jeg ville heller ikke kunne stole på at han var i stand til at sætte egne behov bagud for sine  børn,  hvis han ikke engang kan holde sin p*k i bukserne

Anmeld Citér

28. juni 2016

Diosa85

Soonmom skriver:

Utroskab er simpelthen at misbruge andre tillid,  det er det værste man kan gøre til et andet menneske.

Sikke en værdi at give videre til sine børn,  og når man kan være så kold og kynisk på den måde,  kan man sikkert finde på hvad som helst så længe det er til en egen  fordel,  så nej jeg ville heller ikke kunne stole på at han var i stand til at sætte egne behov bagud for sine  børn,  hvis han ikke engang kan holde sin p*k i bukserne

Sådan noget sludder

Anmeld Citér

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Soonmom skriver:

Vi er helt enige om at utroskab er noget værre møg og kan gøre folk rigtig ondt, men derfra at man så ikke kan være en god far synes jeg er noget fis, helt ærligt, det kan du ikke kæde sammen på den måde. Hvad så hvis det er mor der har været utro, så skal far gøre så børnene aldrig må se deres mor igen ??

Anmeld Citér

28. juni 2016

Soonmom

Hck skriver:

Vi er helt enige om at utroskab er noget værre møg og kan gøre folk rigtig ondt, men derfra at man så ikke kan være en god far synes jeg er noget fis, helt ærligt, det kan du ikke kæde sammen på den måde. Hvad så hvis det er mor der har været utro, så skal far gøre så børnene aldrig må se deres mor igen ??

Øh ja det er jo det samme,  kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes hvis det var moren 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Soonmom skriver:

Øh ja det er jo det samme,  kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes hvis det var moren 

Super, jeg ville bare vide om det gik begge veje for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.