Kæresten billeder Af sin Eks :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Billeder er helt klart i den intime afdeling også da man kun ser hendes bryster og mave ....

Ja, og så er der jo nok tænkt noget andet med billedet. Har du snakket med din kæreste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ja, og så er der jo nok tænkt noget andet med billedet. Har du snakket med din kæreste?

Nej ikke endnu vi skal i biografen idag for første gang efter vi er blevet forældre og synes ikke lige jeg vil ødelægge stemningen - og vi har en mega pylret dreng idag tror blot det pga varmen 

Anmeld Citér

23. juni 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har ikke noget imod at min kæreste har billeder og andre minder af/fra sin ex kæreste, men intime billeder forventer jeg slettet. På samme måde har jeg altid forlangt intime billeder af mig slettet når jeg er gået ud af et forhold. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

MissMoon

Hvor var billederne placeret på kamera rullen? Laaaaangt tilbage? Eller blandt billeder fra jeres tid? Man kan se på iPhone og sikkert også andre smartphones hvornår billederne er blevet taget/modtaget/gemt og derved finde ud af om det er nogle billeder han har fået sendt under jeres tid eller det er billeder fra deres tid. 

Personligr ville jeg ikke acceptere det, ville han synes det var okay hvis du havde billeder af din eks kun iført bokseshorts? 

Anmeld Citér

30. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Mig ig min kæreste er lige blevet forældre til en dejlig dreng for 3 måneder siden og vi sad ig kiggede på billeder på min kærestes mobil, da jeg pludselig så der dukkede billed op af hans Ekskæreste bland et hvor hun er iført kun bh - og han kunne da ikke komme hurtig nok væk fra dem undlod og sige noget men tænker lidt over det nu 

er det ok at han har sådanne billeder på sin mobil stadig ? Vi har snart været sammen 2 år og mener da man burde slette sådanne billeder eller er det bare mig der er helt galt på den ? 

Det ville jeg have det helt okay med. Ekskærester, og minderne om dem, er en del af ens levede liv og det mener jeg at man som ny kæreste skal respektere.

Anmeld Citér

30. juni 2016

CDLN

Puha det ville jeg godt nok havde det noget svært ved og ville absolut ikke kunne acceptere det! 

I min verden er det fortid, og sålænge man er sammen skal det forblive fortid længer er den ikke! 

Kæmpe kram til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.