Kæresten billeder Af sin Eks :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville også høre grunden til, hvorfor han har det, og så ville jeg fortælle ham, hvordan jeg har det med det. Jeg ville reagerer ud fra, hvad han sagde osv.

Jeg ville blive rigtigt ked af det, men jeg TROR, at jeg ville prøve at holde hovedet koldt. Måske er han en klovn til at slette billeder - ellers er der måske en anden forklaring?

Det er altså ikke særligt fedt at finde ud af, så jeg forstår godt, at du har det som du har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2016

Benjamins'mor

Pikku Myy skriver:

Spørgsmålet, som nok ikke kan besvares på en baby-side, er vel hvorfor han har dem.

I "gamle" dage tog vi billeder med et kamera, fremkaldte dem og gemte dem væk. Ind imellem tog vi dem frem og kiggede på dem. Det var minder. I en kasse med billeder et sted i vores lejlighed, ligger der et billede af min mands ekskæreste. Fred være med det. Det ligger i en bunke af billeder fra en periode i hans liv som betyder rigtig meget for ham.

I dag tager vi billeder digitalt, og for de flestes vekommende med telefonen. Vi fremkalder ikke billederne, men gemmer dem stadig, fx på telefonen. Men de er stadig minder "gemt i en kasse".

Måske er billedet af ekskæresten bare et billede blandt en masse andre billeder fra en periode i hans liv. Måske blev han flov over at det lå der, og ville hurtigt væk igen ... Hvis han vidste det lå der og kiggede til det en gang imellem, ville han nok ikke have ladet dig se med

Jeg vil så sige, en ting er at have alm billeder af sin eks, eller billeder hvor man er sammen på fordi man oplever noget, fx en rejse. 

Det er minder og dem skal man selvfølgelig have lov at have i fred. 

Men noget andet er i min verden at have sådanne billeder af sin eks, letpåklædt som fx TS med kun BH på. Det er altså bare ikke det samme og jeg synes ikke man bør rende rundt med sådan noget. 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Rauw

Ej what ever. Det ville ikke røre mig. Min eks har også frække billeder liggende af mig fra da før vi fik børn. Og jeg ved at de er godt gemt fra nye kærester og børn. Hvis min kæreste (hvis jeg nogensinde finder en) har billeder af sin eks så tror jeg kun jeg ville blive øv over det hvis de hænger fremme/er screensaver osv, fordi de ligger på tlf eller i en kasse et sted er lige meget. Jeg er den nye kæreste, den nye nr 1. Men det betyder jo ikke at alle minder om den tidligere nr 1 skal slettes. 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Marts<3

Med mit temperament havde jeg i det øjeblik jeg så billedet prompte reageret. vildt nok du skal åbne en side på baby.dk, skrive et indlæg for at finde ud af om det er ok! Det er jo et nyere billede, altså det er jo inden for kort tid han har skaffet sig det billede...

Gi ham en knytter

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil så sige, en ting er at have alm billeder af sin eks, eller billeder hvor man er sammen på fordi man oplever noget, fx en rejse. 

Men noget andet er i min verden at have sådanne billeder af sin eks, letpåklædt som fx TS med kun BH på. Det er altså bare ikke det samme og jeg synes ikke man bør rende rundt med sådan noget. 

Enig med dig har jo også været ude rejse med min Eks og ja han er jo på billederne og detjo bare fortid men ligger absolut ikke inde med frække billeder af ham og gjorde jeg det vil jeg slette dem omgående  

Anmeld Citér

23. juni 2016

loop

Anonym skriver:

det væreste at det hele han taler ikke engang pænt om hende !

Jeg synes at det er værre, at han taler grimt om hende, end at han har et billede.

Billedet ville jeg være ligeglad med, men jeg ville ikke acceptere at han snakker grimt om hende, særligt ikke hvis de har børn sammen.

Han havde vel glemt at det var der, og så blev han pinlig da du så det og skyndte sig at bladre videre.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Pikku Myy

Jeg er til dels enig. Jeg ville heller ikke bryde mig om at min kæreste havde sexuelle billeder af sin ex. MEN vi ved jo ikke om de bare er endt i en "minde-kasse" som han ikke har kigget i siden. Svarene i denne tråd er meget kategorisk imod kæresten, men måske er det bare en forglemmelse. At han viser hende billederne kunne tyde på det.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg synes at det er værre, at han taler grimt om hende, end at han har et billede.

Billedet ville jeg være ligeglad med, men jeg ville ikke acceptere at han snakker grimt om hende, særligt ikke hvis de har børn sammen.

Han havde vel glemt at det var der, og så blev han pinlig da du så det og skyndte sig at bladre videre.

Disse billeder eksisterede også dengang vi lige mødtes men der sagde jeg intet men jeg ved at han ved de billeder er der 

det der gør mest ondt er hun er del tyndere end jeg er og kan ikke lade vær med tænke det er derfor

Anmeld Citér

23. juni 2016

Pikku Myy

Marts<3 skriver:

Med mit temperament havde jeg i det øjeblik jeg så billedet prompte reageret. vildt nok du skal åbne en side på baby.dk, skrive et indlæg for at finde ud af om det er ok! Det er jo et nyere billede, altså det er jo inden for kort tid han har skaffet sig det billede...

Gi ham en knytter

Hvor læser du at det er et nyt billede? I modsætning til et billede fra han var kæreste med eks'en ...

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvor læser du at det er et nyt billede? I modsætning til et billede fra han var kæreste med eks'en ...

Ved de billeder eksisterende fra dengang vi også lige mødtes han har efterfølgende fået ny mobil og troede ærligt ik de var på tlf mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.