Kæresten billeder Af sin Eks :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.259 visninger
35 svar
69 synes godt om
23. juni 2016

Anonym trådstarter

Mig ig min kæreste er lige blevet forældre til en dejlig dreng for 3 måneder siden og vi sad ig kiggede på billeder på min kærestes mobil, da jeg pludselig så der dukkede billed op af hans Ekskæreste bland et hvor hun er iført kun bh - og han kunne da ikke komme hurtig nok væk fra dem undlod og sige noget men tænker lidt over det nu 

er det ok at han har sådanne billeder på sin mobil stadig ? Vi har snart været sammen 2 år og mener da man burde slette sådanne billeder eller er det bare mig der er helt galt på den ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Mig ig min kæreste er lige blevet forældre til en dejlig dreng for 3 måneder siden og vi sad ig kiggede på billeder på min kærestes mobil, da jeg pludselig så der dukkede billed op af hans Ekskæreste bland et hvor hun er iført kun bh - og han kunne da ikke komme hurtig nok væk fra dem undlod og sige noget men tænker lidt over det nu 

er det ok at han har sådanne billeder på sin mobil stadig ? Vi har snart været sammen 2 år og mener da man burde slette sådanne billeder eller er det bare mig der er helt galt på den ? 

Det kunne jeg nok ikke acceptere og syntes ellers jeg er rimelig large. Slet ikke efter jeg lige havde født, hvor man er lidt ekstra følsom og måske ikke føler sig helt tip tip lækker. Forstår godt man gemmer billede af sin eks, men ikke erotiske billeder på telefonen. Han behøver vel ikke rende rundt med hende iført bh i lommen hver dag. 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Du er ikke helt galt på den... 

I min verden ville jeg ikke finde mig i hvis min kæreste havde sådan nogle upassende billeder af hans X. 

Og omvendt.. Så ville han heller ik ha jeg skulle ha billeder af min X. 

Jeg ville helt sikkert ha en forklaring og give ham mulighed for at slette det/dem mens jeg ser det. 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det kunne jeg nok ikke acceptere og syntes ellers jeg er rimelig large. Slet ikke efter jeg lige havde født, hvor man er lidt ekstra følsom og måske ikke føler sig helt tip tip lækker. Forstår godt man gemmer billede af sin eks, men ikke erotiske billeder på telefonen. Han behøver vel ikke rende rundt med hende iført bh i lommen hver dag. 

det væreste at det hele han taler ikke engang pænt om hende !

Anmeld Citér

23. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Du må fortælle ham at du siden du så billederne har haft en knude i maven. Måske har han helt glemt han havde dem liggende på telefonen. Umiddelbart tror jeg ikke han bruger dem til noget, men bare har glemt de lå der, fordi det er så længe siden. Men ville ærligt fortælle ham at det gør dig lidt utilpas, at vide han har bh billeder af sin eks.  

Anmeld Citér

23. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg havde ikke accepteret det var mildt sagt blevet godt gal i skralden og bedt om en rigtig god forklaring. 

Mine tanker ville være om det er billeder han havde fra dengang de var sammen. Eller om det er nogen han har fået samtidig med vi er kærester. 

Selvfølgelig taler han grimt om hende. Hvordan ville du have det hvis han gik og talte godt om hende ?

Anmeld Citér

23. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Diosa85 skriver:

Jeg havde ikke accepteret det var mildt sagt blevet godt gal i skralden og bedt om en rigtig god forklaring. 

Mine tanker ville være om det er billeder han havde fra dengang de var sammen. Eller om det er nogen han har fået samtidig med vi er kærester. 

Selvfølgelig taler han grimt om hende. Hvordan ville du have det hvis han gik og talte godt om hende ?

Enig! 

Han havde fået et ordentligt møgfald, hvis det var min kæreste.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Pikku Myy

Spørgsmålet, som nok ikke kan besvares på en baby-side, er vel hvorfor han har dem.

I "gamle" dage tog vi billeder med et kamera, fremkaldte dem og gemte dem væk. Ind imellem tog vi dem frem og kiggede på dem. Det var minder. I en kasse med billeder et sted i vores lejlighed, ligger der et billede af min mands ekskæreste. Fred være med det. Det ligger i en bunke af billeder fra en periode i hans liv som betyder rigtig meget for ham.

I dag tager vi billeder digitalt, og for de flestes vekommende med telefonen. Vi fremkalder ikke billederne, men gemmer dem stadig, fx på telefonen. Men de er stadig minder "gemt i en kasse".

Måske er billedet af ekskæresten bare et billede blandt en masse andre billeder fra en periode i hans liv. Måske blev han flov over at det lå der, og ville hurtigt væk igen ... Hvis han vidste det lå der og kiggede til det en gang imellem, ville han nok ikke have ladet dig se med

Anmeld Citér

23. juni 2016

grinny

Altså jeg ville reagere ud fra grunden til at han har dem.

Havde jeg været samme med en anden før min nye kæreste og min telefon havde været med i begge forhold ville jeg også godt kunne have billeder af en x på telefonen af den ene grund, at jeg aldrig sletter billeder. Jeg har de mærkeligste billeder på min telefon for det er både minder og ting jeg lige skal huske der bliver taget billede af.

Jeg ville spørge ham om det er nye billeder eller om de er fra deres forhold og har du det ikke godt med at de er der kan du jo spørge om han ikke vil være sød at slette dem 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Soonmom

Jeg ville flippe ud og blive rigtig ked af det, men når det er sagt VED jeg at min kæreste har upassende billeder liggende af sine x'er på sin computer. - Det gør så ondt, dog tror jeg ikke det er nogen han sidder og kigger på, men alligevel, forstår ikke behovet for at have dem.
Han har også læssevis af alm. billeder af sin seneste x, jeg hader hende, på trods af at jeg ikke kender hende, men hun har virkelig forstået at pisse sit territorier af - De billeder har jeg sagt er irreterende, men som han siger er det jo hans fortid - men stadigvæk, det er jo en fortid der skulle være forbi. en bog der er lukket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.