Zelinasmor skriver:
Du kan da ikke sige om billedet betyder noget for ham?
Måske gik hans Eks fra ham og han er aldrig kommet ordentlig over hende men har alligevel fået sig et nyt liv.. Det ved man ikke.
Desuden er det da ok at have minder og billeder. Men at skrive det er helt legalt at have dette billede som er et billede af sin Eks i undertøj. Det kommer jo an på den enkelte. Jeg ville blive utrolig skuffet hvis det var min kæreste. Og det samme ville han over mig. Intime ting, billeder mv. Er et lukket kapitel når man finder en ny man vælger at leve sammen med. Minder og gamle kærestebreve eller familie fotos er så en anden snak. Men sgu ikke billeder af eks kærester i undertøj.
Jeg kan stadig ikke se problemet.
Han vil da altid have følelser for ekskæresten, om de så er brandvarme, halvlunkne, iskolde eller næsten ikke-eksisterende, er hans sag, og det kors må han bære eller lade være, men hvis det ikke er et problem i deres forhold (og det lader ikke til at have været et problem før billedet dukkede op), så har han altså valgt "side", og så er et billede af hende ikke noget, der fylder eller skaber flere problemer end en usikker kvinde lader det.
Skal man så også sætte sig ned med kæresten og udøve censur på gamle feriebilleder, for der render hun rundt i bikini, eller hvor går grænsen? Jeg er ret sikker på, at han har set hendes bryster et utal af gange, måske endda rørt ved dem, og så kan et bh-billede altså ikke få mig op at ringe - er det værre end at han har billeder i hovedet om hvordan deres sex var? Det er da fløjtende ligegyldigt, og man kan da ikke bestemme over, hvad han lægger i et billede eller ikke gør, det er fortid, lad det ligge.
Anmeld
Citér