Den famøse hue har vel efterhånden tabt sin værdi og er blevet endnu en brugsting/event der kan skrabe penge ind på linie med mors dag og Kahler vaser - ja undskyld.
Nu skal man jo ikke bare have huen, man skal have alt tilbehør, der er bæredygtige huer, underbukser med huen symboliseret, der er hoptimister og kaj Bojesen fugle med huer.
Alle skal selvsagt have lov at få sig en hue, en kasket, en spidshat fra Hogwarts osv. Men i mine øjne er den devalueret og har ikke den værdi eller det signal som tidligere. Og nej synes ikke man er mere værd fordi man har taget en stx, men ville da ønske at fx frisør ville finde et andet symbol så de netop ikke skulle forsøge at ligne stx men stå ved det fantastiske er de blevet hammer dygtige frisører.
Jeg skal da nok også blive stolt når mine børn skal have en rød, grøn, blå, lilla, lyserød, orange eller hvad ved jeg hue, men ikke fordi de får en hue men fordi de gennemfører noget og er stolte, glade, tilfredse. Ja egentlig vil jeg måske blive mest stolt hvis de tør gå imod strømmen og undlader huen.
Og undskyld ts det var ikke det dit spørgsmål gik på - må indrømme jeg ikke aner om jeg synes du er dobbeltmoralsk, og synes egentlig også det er ligegyldigt, hvis du ønsker dig en hue så på med den og nyd stoltheden over at være færdig
Anmeld
Citér