Min mand finder mig ikke tiltrækkende mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer
Risse skriver:

Er det her ikke bare endnu en troll?

Hun har kun oprettet denne debat og så har man intet hørt siden? Hun har ikke engang været online?

Jeg tænker at vedkommende prøver at fyre op under os kvinder. Ja, det kan godt være et virkeligt problem, men når hun ikke engang deltager i hendes egen debat mistænker jeg emnet for at være ren provokation. At hendes kæreste ikke tænder på hende når hun tydeligvis ikke er overvægtig med mindre hun er meget meget lav, er da virkelig noget der kan få folk til tasterne. 

Desuden synes jeg også at der for tiden er flere andre debatter med brugere der slutter på 123, hvor trådstarter enten er helt ude i hampen eller slet ikke svarer... 

Eller er det bare mig der tænker sådan? 

Jeg tro du har ret ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Diosa85

SofiaMik skriver:

Ved jeg ikke, men helt sikkert forskel fra person til person. Men spiller helt sikkert også ind, hvor mange graviditeter, man har. Det eneste jeg lige kan finde, er artikler om, at det varer mindst et år og nogle på engelsk som taler om to år, når man specifikt taler om maveregionen.

https://alittlefitter.com/2013/08/02/the-princess-the-bump-your-body-how-long-does-it-really-take-to-recover-after-pregnancy-and-birth/

Jeg har kun en graviditet bag mig. Men pyt. Var som ment også bare nysgerrig fordi jeg skiller mig ud fra den statistik  

Anmeld Citér

24. juni 2016

JustMe123

Tak for alle jeres svar. Dagen efter jeg skrev oplægget tog jeg en snak med min mand. Min mand er som sagt af få ord og har svært ved at tale om følelser mm. Det ændret ikke særlig meget, men gjorde det klart at vores datter skal ind i sin egen seng snart. Jeg håber det vil øge intimiteten. Vi aftalte at starte på det, når vi kom hjem fra rejse da soverytmer/rutinerne nok bliver ødelagt. 

Hun starter i insitution om 1,5 måned og der tænker jeg at opstarte seriøs træning og sund kost..  Mest for min egen skyld. Jeg trænger til at gøre noget ud af mig selv og bare være mig. Det er dejligt at være blevet mor men man tilsidesætter konstant sine egne behov for sin guldklump. 

Jeg håber det vil hjælpe på parforholdet.. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

JustMe123

lineog4 skriver:

Og hvad så når sexen ikke kommer af barnet flytter ud? At opstarte et godt sexliv efter man er blevet forældre kan kræve arbejde, det kan være man aftaler (super kedeligt) vi har sex hver onsdag, vi skal prøve at have sex i alle rum (minus barneværelset det kan mit hoved ikke lige forlige sig med), vi har sex 5 dage i træk hvad pokker ved jeg.

At tro alt bliver rosenrødt alene fordi barnet kommer ud af sengen er en kende naivt. Og samtidig er det måske slet ikke løsningen hvis man ønsker samsovningen, en løsning er jo også at købe en større seng så alle 3 kan være der, tage siden af tremmesengen så baby kan rulle ned.

Det der med den eneste hurtige løsning køber jeg ikke og slet ikke i denne situation hvor der nu er sagt ord der er svære at komme oven på, der er blevet sagt man ikke er attraktiv og han ikke tænder på hende, så nu skal selvtilliden til sig selv som en sensuelt og sexet individ bygges op igen, det kan ske ved at finde sin krop igen, eller ved den kære mænd viser han synes hun er dejlig igen og igen og igen, det skal ikke bare ske om aftenen i sengen men dagen lang. 

Kære ts, øv det er en hård besked. Ja han skal have ros for ærlighed. Men jeg tænker det også er sagt i kampens hede, og I måske skal have en god rolig snak om alt, også om det at kunne tænde på hinanden for jeres kroppe forandrer sig med tidens tand, tro mig pludselig har man rynker steder men slet ikke anede man kunne få rynker, pletter man troede kun var på billeder osv. Og jeres lyst til hinanden skal vokse med forandringerne for ellers ser det sort ud.

Du har fuldstændig ret. Vi har aftalt at vores lille pige skal ind og sove på sit eget værelse når vi kommer hjem fra rejse men ærligt talt , så ved jeg ikke om jeg er klar til at lade hende sove alene..  

Og som du selv siger, så er det jo ingen garanti for at sexlivet bluser op igen eller kærligheden for den sags skyld. Min mand er som sagt dårlig til at vise følelser og siger sjældent kærlige ting, så når han får sagt sådanne ting om min krop rammer det vildt hårdt. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

JustMe123

Mi_Ni skriver:

Jeg gider slet ikke udtale mig om din mands udtalelser - nu siger du i begge fik sagt nogle lidt hårde ting til hinanden, og jeg vil da bestemt give dig ret i at hans udtalelser er barske...

Men i forhold til hvis du gerne vil tabe dig, så gør mig en tjeneste og prøv at finde Workout Pedersen, enten på Facebook eller Google. Hun er FANTASTISK. Hendes træningsprogrammer er billige, og de er skabt til at kunne laves på stuegulv. Der er også billeder af hendes kunders forandringer, og det er virkelig motiverende. Og så er hun bare i sig selv sådan et motiverende og inspirerende menneske der selv har stået med løs hud og strækmærker, født 4 børn og er så flot i dag 

Ville bare lige anbefale hende - hun kan med garanti hjælpe dig! 

har du selv prøvet øvelserne hos pedersen?

Anmeld Citér

24. juni 2016

JustMe123

Saphiira skriver:

At få barnet i egen seng er ikke en løsning i sig selv, nej men det kan være en hjælp hen ad vejen. Men det skal kun gøres, HVIS det kan lade sig gøre. 

Mange siger, at det ikke behøver være en dræber man sover i hver sin seng, og man skal være kreativ - men nu har jeg selv prøvet at vi ikke sov i samme seng i over et år - (dog ikke pga. Vores barn) og det bliver bare hurtigt hver dag, så når man går i seng hver for sig, så gør det bare et eller andet. Jeg savnede min mand utroligt meget, og det var frusterende. 

Så som du siger, så skal man nok aftale det, selvom det lyder lidt kedeligt men sådan er det. Min erfaring er at sex avler sex...

Sover dig og din mand sammen idag? Min mand fortæller at han ikke får sovet særlig godt, når vores datter tumbler rundt i sengen midt om natten. Derudover føler han ikke at han kan vende og dreje sig i sengen om natten, i frygt for at masse hende.  måske skulle jeg prøve at lægge hende ind i sin tremmeseng ved siden af mig..

Anmeld Citér

24. juni 2016

JustMe123

Risse skriver:

Er det her ikke bare endnu en troll?

Hun har kun oprettet denne debat og så har man intet hørt siden? Hun har ikke engang været online?

Jeg tænker at vedkommende prøver at fyre op under os kvinder. Ja, det kan godt være et virkeligt problem, men når hun ikke engang deltager i hendes egen debat mistænker jeg emnet for at være ren provokation. At hendes kæreste ikke tænder på hende når hun tydeligvis ikke er overvægtig med mindre hun er meget meget lav, er da virkelig noget der kan få folk til tasterne. 

Desuden synes jeg også at der for tiden er flere andre debatter med brugere der slutter på 123, hvor trådstarter enten er helt ude i hampen eller slet ikke svarer... 

Eller er det bare mig der tænker sådan? 

Nope ikke en troll.. Jeg er ny bruger her på sitet, kender ikke så meget til siden og har ikke haft tid til at tjekke folks respons før idag. Men tak for alle jeres gode råd.. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

lineog4

Diosa85 skriver:

Jeg har kun en graviditet bag mig. Men pyt. Var som ment også bare nysgerrig fordi jeg skiller mig ud fra den statistik  

At kroppen bliver normal handler ikke kun om du ligne dig selv, det handler også om alt det man ikke kan se, mavenusklerne der har været skilt ad, sener, hud, led, underliv, indre organer mm. Blandt andet fraråder man løb de første måneder (kan ikke huske hvor mange) ikke kun pga underlivet men også dine led kan give sig meget mere og der derfor er større risiko for alvorlige skader i ben, hofter mm. 

Mange tror fejlagtigt at kroppen er tilbage til normalen fordi de kan hoppe i de samme cowboy bukser, men det er ikke alene det der menes. Tror dog ikke det er to år, mener at have hørt 6 mnd, men er ikke sikker

Anmeld Citér

25. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
JustMe123 skriver:

Sover dig og din mand sammen idag? Min mand fortæller at han ikke får sovet særlig godt, når vores datter tumbler rundt i sengen midt om natten. Derudover føler han ikke at han kan vende og dreje sig i sengen om natten, i frygt for at masse hende.  måske skulle jeg prøve at lægge hende ind i sin tremmeseng ved siden af mig..

Det er meget forskelligt..min mand snorker desværre, og det kan jeg ikke altid sove fra..især ikke efter jeg er blevet mor.. 

Jeg ville prøve med tremmeseng i jeres soveværelse. Håber I finder ud af det

Anmeld Citér

25. juni 2016

Diosa85

lineog4 skriver:

At kroppen bliver normal handler ikke kun om du ligne dig selv, det handler også om alt det man ikke kan se, mavenusklerne der har været skilt ad, sener, hud, led, underliv, indre organer mm. Blandt andet fraråder man løb de første måneder (kan ikke huske hvor mange) ikke kun pga underlivet men også dine led kan give sig meget mere og der derfor er større risiko for alvorlige skader i ben, hofter mm. 

Mange tror fejlagtigt at kroppen er tilbage til normalen fordi de kan hoppe i de samme cowboy bukser, men det er ikke alene det der menes. Tror dog ikke det er to år, mener at have hørt 6 mnd, men er ikke sikker

Ja det indvendige. Her snakker en kvinde om at hendes mand ikke finder der ydre tiltrækkende pga maven osv hvor en siger det tager to år for maven bliver normal. Altså udseende. Og så er det jeg siger at min blev normal og man ikke kan se jeg har født. Har sixpack igen og helt flad mave. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.