Min mand finder mig ikke tiltrækkende mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2016

Newsence

Syntes faktisk du skal rose din mand for hans ærlighed. Han kunne ligeså godt have holdt sin mund. 

Og du skriver jo at I begge fik sagt nogle ting der var barske. Måske fik du sagt nogen han går og har det skidt med?

Ærlig talt hvad F. laver jeres barn i jeres seng efter så lang tid?

Få dog barnet ud af sengen. Kan måske godt forstå han sover et andet sted. Sengen ( som jo burde være jeres frirum) er blevet invaderet af et barn. 

Har selv et barn på 3 og et barn på 4 uger. Ingen af dem sover i min seng. Barnet på 4 uger sover i vores soveværelse men ikke i sengen. 

Har selv en mand der har meget lidt sex lyst og ja det er hårdt at skulle være den der ligger op til sex men hey det virker og bagefter er vi jo begge glade. 

Hvad med at overraske ham med noget nyt legetøj eller frækt undertøj??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

rytteriet

Newsence skriver:

Syntes faktisk du skal rose din mand for hans ærlighed. Han kunne ligeså godt have holdt sin mund. 

Og du skriver jo at I begge fik sagt nogle ting der var barske. Måske fik du sagt nogen han går og har det skidt med?

Ærlig talt hvad F. laver jeres barn i jeres seng efter så lang tid?

Få dog barnet ud af sengen. Kan måske godt forstå han sover et andet sted. Sengen ( som jo burde være jeres frirum) er blevet invaderet af et barn. 

Har selv et barn på 3 og et barn på 4 uger. Ingen af dem sover i min seng. Barnet på 4 uger sover i vores soveværelse men ikke i sengen. 

Har selv en mand der har meget lidt sex lyst og ja det er hårdt at skulle være den der ligger op til sex men hey det virker og bagefter er vi jo begge glade. 

Hvad med at overraske ham med noget nyt legetøj eller frækt undertøj??

Kan det tænkes at de samsover for at give barnet tryghed?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Babilooo

rytteriet skriver:

Kan det tænkes at de samsover for at give barnet tryghed?

Med mindre der er tale om et barn med er meget stort tryghedsbehov så er det da ikke nødvendigt at sove i seng sammen. .. Bare min mening

Det er ikke til barnets fordel at manden smides ind på et andet værelse og intimiteten i parforholdet dør. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Dorthe1986

Smølfine123 skriver:

Med mindre der er tale om et barn med er meget stort tryghedsbehov så er det da ikke nødvendigt at sove i seng sammen. .. Bare min mening

Det er ikke til barnets fordel at manden smides ind på et andet værelse og intimiteten i parforholdet dør. 

Men nu kan det da ikke være det der er afgørende for intimiteten. Altså så er man jo bare uopfindsom.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Babilooo

Dorthe1986 skriver:

Men nu kan det da ikke være det der er afgørende for intimiteten. Altså så er man jo bare uopfindsom.

At man ikke sover sammen som par synes jeg nu gør en hel del ved intimiteten. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Dorthe1986

Smølfine123 skriver:

At man ikke sover sammen som par synes jeg nu gør en hel del ved intimiteten. 

Jo men nogle samsover jo med deres børn og gør det i mange år, og alligevel lykkes intimiteten. Intimitet er jo mange ting. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

AogA

Dorthe1986 skriver:

Jo men nogle samsover jo med deres børn og gør det i mange år, og alligevel lykkes intimiteten. Intimitet er jo mange ting. 

Er ganske enig i at man sagens kan være intime sammen selvom man har børn i sengen  Vi putter vores børn i deres egen seng hver aften, men de kommer altid op i vores seng i løbet af natten hvis de har behov for det  Og mig og min mand har bestemt ikke mistet vores intime rum af den grund 

Anmeld Citér

20. juni 2016

B16

Ej, undskyld - men jeres indlæg om samsovning giver da slet ikke mening i denne sammenhæng..

Manden er flyttet ud af soveværelset pga barnet - hvis I ikke kan se det er tegn på at det ikke er en optimal løsning i den konkrete sag, ved jeg virkelig ikke hvad vil... Så er det da fuldstændig ligegyldigt hvad du synes om samsovning eller hvor mange som bibeholder intimitet selvom der er børn i sengen - i denne sag har det en negativ effekt på samlivet. Og nej - et velfungerende parforhold kræver SEX, så intimitet er ikke "mange ting" - ingen former for intimitet kan erstatte sexlivet i et parforhold.. 

til ts, må give de andre ret.. Du må igang med at træne at jeres datter sover for sig selv.. Lyder til det er en rigtig ond cirkel, hvor din datter også nemt kommer til at give dig trygheden og tætheden og der dermed ikke rigtig er plads til kæresten ved dig følelsesmæssigt.. Jeg håber for dig at du finder en måde at blive glad på i det forhold.. Og at din kæreste får dig til at føle dig elsket på længere sigt 

Anmeld Citér

21. juni 2016

migxher

Jeg vil bare sige at børn i sengen bestemt ikke behøves at være en hindring for parforholdet. Vi sover sammen med vores dreng på 15 måneder og vi har altså masser af sexet alligevel måske et alternativ kunne være at jeres barn sover i tremmeseng ved siden af jeres seng? 

Når det er sagt så har du jo været lille bitte og det er altså ikke sikkert du nogen sinde kommer der end igen. Og det er helt normalt. En graviditet gør bare noget ved kroppen.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Dorthe1986

B16 skriver:

Ej, undskyld - men jeres indlæg om samsovning giver da slet ikke mening i denne sammenhæng..

Manden er flyttet ud af soveværelset pga barnet - hvis I ikke kan se det er tegn på at det ikke er en optimal løsning i den konkrete sag, ved jeg virkelig ikke hvad vil... Så er det da fuldstændig ligegyldigt hvad du synes om samsovning eller hvor mange som bibeholder intimitet selvom der er børn i sengen - i denne sag har det en negativ effekt på samlivet. Og nej - et velfungerende parforhold kræver SEX, så intimitet er ikke "mange ting" - ingen former for intimitet kan erstatte sexlivet i et parforhold.. 

til ts, må give de andre ret.. Du må igang med at træne at jeres datter sover for sig selv.. Lyder til det er en rigtig ond cirkel, hvor din datter også nemt kommer til at give dig trygheden og tætheden og der dermed ikke rigtig er plads til kæresten ved dig følelsesmæssigt.. Jeg håber for dig at du finder en måde at blive glad på i det forhold.. Og at din kæreste får dig til at føle dig elsket på længere sigt 

Det kan da sagtens give mening. Men selvfølgelig hvis et velfungerende sexliv kræver at man sover i samme seng er det sådan det er. Sådan er det ikke for alt par. Hvor mange par deler ikke seng, uden noget som helst intimitet. Og har ikke sagt noget kan erstatte sex men i det her tilfælde tror jeg at det er klogt at tage det hele med, ikke kun sex. Det vil sige for ts er det også rart at mærke manden holder om hende, kysser hende osv. Udover sex.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.