I fik sagt nogle hårde ord til hinanden, og det kan ske i kampens hede.
Nu skriver du kun hvad han sagde til dig, og ingen tvivl, det er ikke okay at sige sådan til sin kæreste!
Men jeg synes også, at I begge bærer et ansvar for at få jeres forhold til at køre.
Det nytter ikke noget at I ikke sover i samme seng. Det skaber kun en større afstand i mellem jer, og det medvirker jo heller ikke ligefrem at der kommer gang i jeres sexliv.
enten må jeres datter sove i sin egen seng ved siden af jeres seng, eller også må I alle tre sove i samme seng.
Du skriver, at du ikke har energi til at spise sundt og motionere efter lidt tid, og nu har din mand fået en masse høvl i denne tråd for at have prøvet at sparke dig i gang med lidt hårde ord.
Men han forelskede sig jo i dig, som den du var og så ud.
Hvis han er vant til at have en kæreste som er rigtig slank, plejer sig selv og spiser sundt, så synes jeg egentlig ikke det kan forventes at han pludselig skal tænde på noget helt andet?
Du bærer da også et ansvar. Tænk hvis han pludselig tog en masse på, og ikke ville pleje sig selv længere. Ville du så føle dig lige tiltrukket?
det er så vigtigt at holde liv i gnisten i et forhold.. Især når der kommer småfolk til, for det slider altså.
I er vist inde i en rigtig ond cirkel, så mit bedste råd vil være at I begge sætter jer ned og får en snak om hvad der skal ske..
Men jeg vil klart anbefale at I sover i samme seng, og at I generelt lever sundt og aktivt. Det vil også give dig meget mere energi!
Jeg går ud fra, at I spiser det samme til aftensmad, så jeg ville nok bare starte med at udskifte Hvidt brød, pasta og kartofler med lækre salater i stedet til dig, og så gå power walk med barnevognen eller klapvognen.