Min mand finder mig ikke tiltrækkende mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

For mig lyder det til at det ikke handler om de 12 kg men noget andet. Det er bare nemmere at give de 12 kg skylden  

jeg ville også overveje at få barnet i egen seng, HVIS det kan lade sig gøre. Det er bare en dræber for nogle, at man ikke deler seng. Jeg taler af erfaring men det er selvf. Ikke alt afgørende. 

Jeg ville selv blive meget ked af det, hvis min mand sagde, at det var fordi jeg havde taget på. Men han har jo været ærlig. Men stadigvæk. Tror ikke på de kun er de kilo der. 

Jeg synes til gengæld det er flot, at du vil gøre noget for dig selv (og manden). Måske vil det også gøre noget ved din udstråling og selvtillid som kan sætte skub i tingene? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

lineog4

B16 skriver:

Ej, undskyld - men jeres indlæg om samsovning giver da slet ikke mening i denne sammenhæng..

Manden er flyttet ud af soveværelset pga barnet - hvis I ikke kan se det er tegn på at det ikke er en optimal løsning i den konkrete sag, ved jeg virkelig ikke hvad vil... Så er det da fuldstændig ligegyldigt hvad du synes om samsovning eller hvor mange som bibeholder intimitet selvom der er børn i sengen - i denne sag har det en negativ effekt på samlivet. Og nej - et velfungerende parforhold kræver SEX, så intimitet er ikke "mange ting" - ingen former for intimitet kan erstatte sexlivet i et parforhold.. 

til ts, må give de andre ret.. Du må igang med at træne at jeres datter sover for sig selv.. Lyder til det er en rigtig ond cirkel, hvor din datter også nemt kommer til at give dig trygheden og tætheden og der dermed ikke rigtig er plads til kæresten ved dig følelsesmæssigt.. Jeg håber for dig at du finder en måde at blive glad på i det forhold.. Og at din kæreste får dig til at føle dig elsket på længere sigt 

Og hvad så når sexen ikke kommer af barnet flytter ud? At opstarte et godt sexliv efter man er blevet forældre kan kræve arbejde, det kan være man aftaler (super kedeligt) vi har sex hver onsdag, vi skal prøve at have sex i alle rum (minus barneværelset det kan mit hoved ikke lige forlige sig med), vi har sex 5 dage i træk hvad pokker ved jeg.

At tro alt bliver rosenrødt alene fordi barnet kommer ud af sengen er en kende naivt. Og samtidig er det måske slet ikke løsningen hvis man ønsker samsovningen, en løsning er jo også at købe en større seng så alle 3 kan være der, tage siden af tremmesengen så baby kan rulle ned.

Det der med den eneste hurtige løsning køber jeg ikke og slet ikke i denne situation hvor der nu er sagt ord der er svære at komme oven på, der er blevet sagt man ikke er attraktiv og han ikke tænder på hende, så nu skal selvtilliden til sig selv som en sensuelt og sexet individ bygges op igen, det kan ske ved at finde sin krop igen, eller ved den kære mænd viser han synes hun er dejlig igen og igen og igen, det skal ikke bare ske om aftenen i sengen men dagen lang. 

Kære ts, øv det er en hård besked. Ja han skal have ros for ærlighed. Men jeg tænker det også er sagt i kampens hede, og I måske skal have en god rolig snak om alt, også om det at kunne tænde på hinanden for jeres kroppe forandrer sig med tidens tand, tro mig pludselig har man rynker steder men slet ikke anede man kunne få rynker, pletter man troede kun var på billeder osv. Og jeres lyst til hinanden skal vokse med forandringerne for ellers ser det sort ud.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
lineog4 skriver:

Og hvad så når sexen ikke kommer af barnet flytter ud? At opstarte et godt sexliv efter man er blevet forældre kan kræve arbejde, det kan være man aftaler (super kedeligt) vi har sex hver onsdag, vi skal prøve at have sex i alle rum (minus barneværelset det kan mit hoved ikke lige forlige sig med), vi har sex 5 dage i træk hvad pokker ved jeg.

At tro alt bliver rosenrødt alene fordi barnet kommer ud af sengen er en kende naivt. Og samtidig er det måske slet ikke løsningen hvis man ønsker samsovningen, en løsning er jo også at købe en større seng så alle 3 kan være der, tage siden af tremmesengen så baby kan rulle ned.

Det der med den eneste hurtige løsning køber jeg ikke og slet ikke i denne situation hvor der nu er sagt ord der er svære at komme oven på, der er blevet sagt man ikke er attraktiv og han ikke tænder på hende, så nu skal selvtilliden til sig selv som en sensuelt og sexet individ bygges op igen, det kan ske ved at finde sin krop igen, eller ved den kære mænd viser han synes hun er dejlig igen og igen og igen, det skal ikke bare ske om aftenen i sengen men dagen lang. 

Kære ts, øv det er en hård besked. Ja han skal have ros for ærlighed. Men jeg tænker det også er sagt i kampens hede, og I måske skal have en god rolig snak om alt, også om det at kunne tænde på hinanden for jeres kroppe forandrer sig med tidens tand, tro mig pludselig har man rynker steder men slet ikke anede man kunne få rynker, pletter man troede kun var på billeder osv. Og jeres lyst til hinanden skal vokse med forandringerne for ellers ser det sort ud.

At få barnet i egen seng er ikke en løsning i sig selv, nej men det kan være en hjælp hen ad vejen. Men det skal kun gøres, HVIS det kan lade sig gøre. 

Mange siger, at det ikke behøver være en dræber man sover i hver sin seng, og man skal være kreativ - men nu har jeg selv prøvet at vi ikke sov i samme seng i over et år - (dog ikke pga. Vores barn) og det bliver bare hurtigt hver dag, så når man går i seng hver for sig, så gør det bare et eller andet. Jeg savnede min mand utroligt meget, og det var frusterende. 

Så som du siger, så skal man nok aftale det, selvom det lyder lidt kedeligt men sådan er det. Min erfaring er at sex avler sex...

Anmeld Citér

21. juni 2016

God-mor

JustMe123 skriver:

Kære Læsere.

Min mand og jeg havde en diskussion for nogen mdr siden, hvor vi fik sagt nogen lidt hårde men ærlige ting til hinanden. Under Graviditeten tog jeg 25 kg og mangler ( Nu her et år efter) at smide 12 kg. 

Min mand sagde at han ikke fandt min krop tiltrækkende længere, specielt væmmes han ved min mave ( jeg har masser af løs, rynket hud ). Jeg har forsøgt at spise sundt samt motionere men det går altid i vasken, enten fordi jeg ikke har mere energi eller fordi vi er blevet ramt af sygdom. Lige nu forsøger jeg ikke at tabe de sidste 12 kg.. Jeg har lovet mig selv at begynde med motion og sundere livsstil, når mit barn starter i vuggestue om 2 mdr.  Jeg var en str. 36-38 før graviditet ( vejede 55-56 kg) og er nu str. 40 ( vejer 67 kg). 

Han lægger ikke op til sex, vi har det sjældent efterhånden og det er for det meste kun når jeg lægger op til det. Derfor har jeg bevidst valgt ikke at lægge op til det det sidste stykke tid, fordi jeg har brug for at han har lyst til mig. Men for hver dag der går, får jeg bare alle mulige triste tanker. / han kunne aldrig finde på at være utro.

Han har sovet indeni et andet værelse det sidste stykke tid, for ikk at vække min datter og jeg om morgenen når hans alarm ringer. Han siger også at han sover bedre der ( min datter sover i vores seng), da vores datter bevæger sig for meget om natten hvilket forstyrrer hans nattesøvn. Jeg er faktisk bare rigtig ked af det. Jeg savner ham hel vildt, savner at mærke hans glæde ved mig. 

Når han kommer hjem fra arbejde, glemmer han tit at kysse mig goddag men kysser vores dejlige datter. Jeg i talesætter det, også får jeg oftest bare sådan et kindkys agtig. 

Min mand har aldrig været god til at vise/tale om følelser, han siger sjældent at han elsker mig.

Vi har talt om tingene, også ændre han sig nogen dage men så er vi tilbage hvor vi startet. Jeg elsker ham hel vildt, og jeg finder ham hel vildt tiltrækkende men det knuser mig ikke at blive gengældt. Vi har været sammen 6,5 år. Vi er begge tæt på de 30 år.  

Jeg har lyst til at rejse væk med min datter et stykke tid, for at han så skal savne mig. Men frygter han kun vil savner vores pige. 

Kære ts

Jeg synes ikke, at du for at behage din mand skal tabe de 12 kg, du har for meget på sidebenene efter din graviditet. Jeg mener det er en ond spiral, hvis du skal begynde at ændre dig selv, for at behage din mand, og havde min mand sagt sådan til mig, så var jeg blevet så såret. Jeg har stadig 3 år efter 10 kg for meget på sidebenene efter min graviditet, og min mave er heller ikke flad, og det bliver den aldrig igen, da jeg også har lidt løst hud. Men det er altså sådan at kroppen ofte ændre sig, når man har båret et barn, dermed ikke sagt at man ikke kan tabe de kg man har for meget, men det kan blive svære. Mit stofskifte har ændret sig efter min graviditet, og nu skal jeg virkelig kæmpe for bare at tabe 5 kg.

Hvis din mand kun kan elske dig og elske med dig, hvis du er slank som en ål, men en flad stram mave, så ville jeg virkelig overveje forholdet. Dette plejer jeg aldrig at råde folk med børn til, da jeg mener det er rigtig vigtigt at kæmpe for at få et forhold til at fungere når man har børn sammen, men jeg ser det på den måde, at han kan bryde din selvtillid og dit selvværd ned med de ord han byder dig. Det har du ikke fortjent, og det skal du stå imod. Du er god som du er, og skal ikke ændre dig for andres skyld. Jeg kunne bedre forstå hvis du vejede 120 kg, og slet ikke var indstillet på at gøre noget ved det for din egen skyld. Men helt ærligt 67 kg? Det er jo ingenting. Vejede selv midt 60, inden jeg blev gravid og de sidste 3 år, er det 10 kg mere, og sådan er det bare. De kommer nok af en dag, men det er da ikke min mand der skal diktere det. Det skal komme indefra, og din mand burde elske dig for den du er.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Risse

Er det her ikke bare endnu en troll?

Hun har kun oprettet denne debat og så har man intet hørt siden? Hun har ikke engang været online?

Jeg tænker at vedkommende prøver at fyre op under os kvinder. Ja, det kan godt være et virkeligt problem, men når hun ikke engang deltager i hendes egen debat mistænker jeg emnet for at være ren provokation. At hendes kæreste ikke tænder på hende når hun tydeligvis ikke er overvægtig med mindre hun er meget meget lav, er da virkelig noget der kan få folk til tasterne. 

Desuden synes jeg også at der for tiden er flere andre debatter med brugere der slutter på 123, hvor trådstarter enten er helt ude i hampen eller slet ikke svarer... 

Eller er det bare mig der tænker sådan? 

Anmeld Citér

21. juni 2016

MrFar

Tror det største problem er at I ikke sover sammen... det fællesskab er uundværligt.

Der gik kun en uge før vi havde indset at vores dreng skulle sove for sig selv - i sit eget rum. Vi vækkede ham og han os. Så søvnen blev bedre for alle straks han kom udenfor rummet.

Naturligvis kom han ikke længere væk end at vi altid vågnede, når han var urolig eller græd.

Der ud over er lange knus et must! Husk at holde aktivt af hinanden 

Og ja, det er da træls at man ikke har sin skønfigur straks den lille er kommet ud . men sådan er det jo . og en forkert kommentar i et ophedet øjeblik er ikke nødvendigvis sandheden...

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

SofiaMik skriver:

Kære Ts ja jeg synes jo så bare, at din mand skal have et spark bag i, hvad bilder han sig ind?  Du har båret og født hans barn og vejer come on sølle 67 kg. Ja du har været en lille en, men det er altså ikke givet, at du kommer til at skrue dig ned i en str 36 igen. 

Jeg væmmes ved, at han kan kan finde på at sige, at han væmmes ved din mave og din krop. Han må komme over det. 

Jeg foreslår, at I tager til Lalandia eller stranden eller babysvømning og kigger jer lidt omkring, så vil han nok se, at sådan ser mødre ud og opdage at dine 12 ekstra kilo er ingenting.

PS det tager to år før alting er på plads igen efter graviditet og fødsel. Så alting kan ikke klares ned træning.

Er helt enig i stort set det hele du skriver. Han skulle have et los bagi. 

Men hvor har du det fra at det tager 2 år? Jeg havde min krop tilbage efter 2 mdr uden træning. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

SofiaMik

Diosa85 skriver:

Er helt enig i stort set det hele du skriver. Han skulle have et los bagi. 

Men hvor har du det fra at det tager 2 år? Jeg havde min krop tilbage efter 2 mdr uden træning. 

Hej det er ikke træning osv. Det er indre organer, mavemuskler, sener osv., der har været skubbet til side, som skal tilbage på plads. Jeg har læst om det flere steder, kan selvfølgelig ikke finde et link lige nu,men vil gøre et forsøg. 

Lækkert at det kun tog dig to måneder. Det havde jeg ikke kunne gøre efter, da jeg først har tabt mig endeligt efter endt amning. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

SofiaMik skriver:

Hej det er ikke træning osv. Det er indre organer, mavemuskler, sener osv., der har været skubbet til side, som skal tilbage på plads. Jeg har læst om det flere steder, kan selvfølgelig ikke finde et link lige nu,men vil gøre et forsøg. 

Lækkert at det kun tog dig to måneder. Det havde jeg ikke kunne gøre efter, da jeg først har tabt mig endeligt efter endt amning. 

Mon ikke det afhænger meget af hvilken kropsbygning man havde før tænker jeg? 

Du behøver ikke finde link. Jeg tror da på dig. Jeg falder måske bare udenfor statistikken. Folk der ikke kender mig tror ikke på jeg har født før de ser billede af min søn.

Anmeld Citér

21. juni 2016

SofiaMik

Mon ikke det afhænger meget af hvilken kropsbygning man havde før tænker jeg? 

Du behøver ikke finde link. Jeg tror da på dig. Jeg falder måske bare udenfor statistikken. Folk der ikke kender mig tror ikke på jeg har født før de ser billede af min søn.

Ved jeg ikke, men helt sikkert forskel fra person til person. Men spiller helt sikkert også ind, hvor mange graviditeter, man har. Det eneste jeg lige kan finde, er artikler om, at det varer mindst et år og nogle på engelsk som taler om to år, når man specifikt taler om maveregionen.

https://alittlefitter.com/2013/08/02/the-princess-the-bump-your-body-how-long-does-it-really-take-to-recover-after-pregnancy-and-birth/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.