sommerferie Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi skal holde ferie i Danmark i to uger i juli! Jeg glæder mig! 

Jeg ved ikke hvad vi skal i august endnu (det er feriemåneden her i Italien), men formentlig skal vi bare være hjemme. Der er vis charme I at være i en stort set øde by (glæder mig til ikke at skulle bruge tid på at finde parkering!). Men hvis varmen bliver for meget så tager vi sikkert et par ture op i bjergene, der er her i nærheden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi skal ikke det vilde... Jeg er til daglig købt fri pga Mini i hytten, som har en masse problemstillinger, så jeg skal nyde alle 3 unger hjemme hele sommeren... Vi skal på ture ud af hytten og nyde kæmpe poolen (ny indkøbt) i haven... Manden har indtil nu kun ferie uge 29, da han er selvstændig.. Og da han er til sol og mere sol og badeferie, så tjekker vi nok en afbudsrejse og krydser fingre, at de er til at betale for 5...�� ��

Så har en masse fødselsdage... 2 skal vi selv holde og nogle skal vi til... Koncerter 2 stks, men det er kun for os voksne.. Vores både at pleje forholdet...❤️

Anmeld Citér

17. juni 2016

Patriark

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Et par uger i sommerhus i nord/Østjylland. Derefter nogle dage hjemme i Kbh. Også nogle dage hos familie i Tisvilde.

Og det er snart!!

Anmeld Citér

17. juni 2016

karivinc

Troldemommi skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvorfor har du ingen sommerferie? 

Jeg er selvstændig og sidder lidt hårdt i det for tiden.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Troldemommi

karivinc skriver:

Jeg er selvstændig og sidder lidt hårdt i det for tiden.

Okay, på den måde, men god sommer til dig alligevel 

Anmeld Citér

17. juni 2016

karivinc

Troldemommi skriver:

Okay, på den måde, men god sommer til dig alligevel 

Tak i lige måde 

Anmeld Citér

17. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska en uge i svigerfars sommerhus, ved Limfjorden.

1 uge uden faste planer hjemme, men med ture ud i det danske sommerland.

1 uge i min mosters sommerhus ved Thyborøn. 

Sådan har vores sommerferie set ud de sidste par år, og vi elsker det alle 4! Vh stine

Anmeld Citér

17. juni 2016

striber

Vi ar 3 ugers sommerferie alle sammen.

1. uge byder på en uge i sommerhus på Als. 

Så byder det på Cirkus Summarum. 

Højst sansynligt på en Zoo tur eller 2  

Vores søn bliver 5 år, så vi skal fejre ham. 

Og ellers skal vi bare slappe af og hygge som en familie, uden hverdagens ræs. Vi skal stresse ned alle sammen. Og bare nyde hinanden. 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Jegkiggerpåfugle

Vi har fået lavet have tidligere på året, så regner STÆRKT med en sommer i Danmark i år  

vi skal være hjemme i 4 uger - manden i 3 og så har jeg en uges indkørsel i vuggestue med begge børn  inden jeg kommer tilbage på min pind

Anmeld Citér

18. juni 2016

MorDk

Det bliver en mærkelig sommer i år. 

Jeg er sygemeldt på sygedagpenge og ved egentlig ikke om de bliver forlænget. Min Kæreste bliver færdiguddannet her sidst i juni og skal arbejde for vi kan få nogle penge i kassen. Ungerne ja de får jo så heller ikke så meget ferie. SFO er lukket i uge 28+29+30 så han skal passes et andet sted. Jeg prøver så vidt muligt at holde ham hjemme men det bliver svært for jeg ved ikke om jeg skal ud i noget praktik. Men tænker det bliver svært at finde noget nu hvor det vi går ind i sommerferieperioden, men man ved jo aldrig. Min datters børnehave har åben hele sommeren. Men håber på en masse "fridage" med dem. Mormor vil gerne have dem nogle dage og morfar tror jeg også og mostrene... Må prøve at få det bedste ud af sommeren. Er SÅ misundelig på alle der skal rejse... og som har råd til alt det fede og sjove!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.