sommerferie Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Carina:-)

lineog4 skriver:

Det er det gode ved at være almindelig lønslave man kan holde helt fri.... 

Roskilde er så fedt, og børnene er med så de bliver opdraget til ordentlige Roskilde gæster - i år er den stores ilddåb for hun vil høre Mø lørdag aften kl 22. Fredag er dog voksen dag

Ja men trøster mig med at så har jeg nok andre fordele

Og man må godt være misundelig så længe man godt kan unde andre at have det fedt. :)

Min søster er også stamgæst ved Roskilde og hun elsker det 

Det bliver fantastisk for din store datter - det er så skønt når de når en alder hvor man kan dele sådan nogle oplevelser.

Far har også den ældste på 26 og svigersøn på 21 med til copenhell gad vide hvem der skal slæbe hvem hjem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

ESV

Vi skal bare være hjemme og så ture ud af huset i det omfang vi magter. Den 7/7 bliver familien udvidet med en lillesøster så en stor del af ferien går på hygge og lære at være 4 frem for 3. Vores store pige for næsten frie tøjler i forhold til om hun Vil i SFO men jeg forventer egentlig at have hende hjemme det meste af ferien 

Anmeld Citér

15. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Min datter har været en uge i Tyrkiet sammen med mormor og oldemor, og skal en uge hjem til far d. 27/6-4/7 hvor vi holder hendes fødselsdag samlet

Og så tager jeg og datteren en tur til samsø i uge 29 på familielejr 

Derudover skal vi bare være hjemme og besøge bedsteforældrene fra tid til den

Anmeld Citér

15. juni 2016

Troldemommi

karivinc skriver:

Jeg har ikke råd til at holde ferie i år, så desværre ingen pause fra hverdagen for mit vedkommende (udover weekenderne, selvfølgelig) 

Undskyld jeg spørger, men hvorfor har du ingen sommerferie? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Og du tager vel gerne hånd om en 17-årig knægt fra Jylland, der skal afsted for første gang, og hvis mor er syg af bekymring? 

Han kan bare komme forbi merchandise West og sige hej 

Anmeld Citér

15. juni 2016

lineog4

Carina:-) skriver:

Ja men trøster mig med at så har jeg nok andre fordele

Og man må godt være misundelig så længe man godt kan unde andre at have det fedt. :)

Min søster er også stamgæst ved Roskilde og hun elsker det 

Det bliver fantastisk for din store datter - det er så skønt når de når en alder hvor man kan dele sådan nogle oplevelser.

Far har også den ældste på 26 og svigersøn på 21 med til copenhell gad vide hvem der skal slæbe hvem hjem 

Ja der er fordele og ulemper ved alt - og misundelse er ikke nødvendigvis slidt så længe man kan smile og vide at så har man noget andet og misundelse jo egentlig bare er at nogle får det man også selv gerne ville have, og misundelse er ikke at håbe de andre ikke har. 

Så skønt at have de store med og lære dem at være store. Men de små kommer nu også med, fx holdt vi for 2 år siden Linus fødselsdag foran orange scene med orange lagkage 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Snoopy77

Jeg skal en uge til Mallorca med min datter på tre år. Det er første gang hun skal ud og rejse  jeg glæder mig helt vildt meget 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Leneur

Vi skal i uge 26 til Søndervig sammen med mormor og den ene moster. Uge 27-28-29-30 ikke andet end diverse udflugter. Silje får også nogle dage hos mormor og moster er jeg helt sikkert på... Håber også at der kommer mange sommerdage der kan tilbringes på stranden. Uge 31 er hun helt sikkert hos mormor, da jeg både er medhjælper på Smukfest og også bare skal være mig der fester med venner og veninder. Silje kommer så også med en enkelt dag, så hun også kan lære at blive en god festivalgænger... Hun har så også været med lige siden hun lå i maven... 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Han kan bare komme forbi merchandise West og sige hej 

Deal! 

Anmeld Citér

15. juni 2016

DortheL

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Vi skal på teltferie i en uges tid. Vi har intet planlagt, så vi aner ikke, hvor vi ender ☺️ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.