sommerferie Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Benjamins'mor

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Vi har ikke ferie. 

Jeg er på kontanthjælp og er pt i virksomhedspraktik, slutter d. 3 juli, hvis jeg bliver forlænget skal jeg også arbejde hele sommeren. Hvis ikke ved jeg ikke hvad der så skal ske, men får jeg dage hjemme får børnene selvfølgelig fri.  

Min kæreste er på dagpenge og skal til jobsamtale i morgen (han er lige blevet færdig med 6-ugers selvvalgt kursus til lastbil og hænger). Da det er som sommerferie afløser, så kan han af gode grunde ikke holde ferie. Hvis ikke han får job, så får børnene selvfølgelig også fri. 

Men vi har arrangeret at de i midt juli skal en weekend med bedstemor og bedstefar på camping. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Fru Ebied

Vi tog en tidlig ferie i April til Egypten da jeg skal føde i August.Vi var også i Malaga sidst i September.. 

Vi skal derfor absolut INTET i ferien.

Jeg går på barsel den 15.07. 

Smilla skal til sin far i uge 26, på svømmeskole i uge 27, i SFO i uge 28 og så har vi 29, 30, 31 og nogle dage i 32 sammen.

Nanna på 17 skal vist bare fise husleje af. ��

Min mand har lige fået nyt arbejde og har derfor valgt ikke at holde ferie, men vente til han har 14 dages barsel. ��

Anmeld Citér

15. juni 2016

MinPrins

Jeg skal til to koncerter men ellers ingenting... Har desværre ikk råd, da jeg skal starte på skole til aug, så skal have computer, printer og lige have betalt for nogle timer... 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Dorthe1986

Jeg skal føde et barn, så her bliver det ferie hjemme men med udflugter ��

Anmeld Citér

16. juni 2016

Aristocats

Mor og meget mere skriver:

Uh, vi skal til San Francisco tre dage og så køre på Highway 1 til L.A., hvor min bror og svigerinde bor. Det bliver så fedt! 

Gid det var mig  USA er så fedt og California vejret er sjældent til at klage over. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Rauw

Vi har 7 ugers ferie- fordelen ved at være mor og under uddannelse på samme tid  Jeg har planlagt roadtrip rundt i dk. Vi pakker bilen og futter ud og nyder livet. Det gør vi hvert år, det er pisse hyggeligt. Strande, forlystelsesparker, museum og shoppeture. Det er lige os. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

PernilleogLouis

Louis starter med at holde ferie i uge 26 og 27 med hans far - så holder jeg med ham de næste 4 uger og 3 af ugerne er vi i Thailand - glæder mig helt vildt meget 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Tystys14

Vi skal en uge til Marienlyst i sommerhus. Derudover har vi to uger hjemme hvor vi tager en masse ture i bonbonland, Tivoli, knutenborg safaripark og biograf når vejret er skidt.   Det nok ferie for os i år. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

MissTas

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Herhjemme skal vores pige på ferie ved mormor nogle dage hvor de skal hygge og i Randers regnskov mm. Så skal vi i Lalandia i en uge, samt Legoland og den safaripark der ligger dernede omkring ellers Skal vi bare slappe af og nyde hinanden det sidste af ferien 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Bebsen

Vi, sønnen og jeg, skal ikke så meget, han skal en enkelt uge til sin far, der tager ham med på (en kristen ) sommerlejr, derud over regner jeg med vi skal nogle ture ud af huset, cykle til shelters og overnatte, ud og fiske, til stranden... Økonomien er desværre knap til forlystelses parker, godt der kommer børnepenge midt i ferien, så får den fuld skrue for de penge 

Min dreng er bidt af en gal rovfugl og i næste weekend er vi inviteret til fugleshow og privat Walk with the Hawk (i Silkeborg, rovfugle show) og det bliver uden tvivl sommerens højde punkt for sønnen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.