sommerferie Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2016

Kløver

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Vi har været i sommerhus i 2 uger allerede og holdt ferie hjemme i denne uge, derudover holder vi så et par uger i august og i sep en uge i sommerhus igen vi har børnehave indkøring i Juli så påvirker sommerferie lidt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

Vik

Vi skal besøg min familie i Baltikum hvor vi har sommerhus i 12 dage og så ta vi en uge til Tyskland med svigermekanikken ����☀️☀️

Anmeld Citér

16. juni 2016

Ena

Vi har næsten lige været på en uges meget varm og solrig charter. Om et par uger tager vi en uge på camping i Spanien, og senere på sommeren en uge hos familie i det sydlige Danmark ud mod havet. I den sammenhæng snupper vi måske også lige et par overnatninger i Hamborg eller på Møn hos også familie eller måske i shelter et sted i den danske natur. 

Jeg elsker sommerferie noget så højt. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Skouboe

Ungerne skal til farmor og farfar on/off i uge 26-27. De har nogle planer, fx svømmelejr og farmor og farfar har nogle dage, hvor de ikke kan, men ellers kommer de til primært at være på ferie hos dem i Tisvilde.

Vi har ferie i 28-30, og får gæster i uge 28. Ellers har vi ikke nogen planer endnu. i Uge 31 skal vi tilbage på arbejde, og ungerne drager til Jylland til Bedste en uge inden skolestart.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Muffinmus

I sommerferien skal de fleste uger gå med hygge i haven, hvis vejret er godt, så stranden.

Vi har mange af de der "sjov på tur" billetter, så vi tænker også Fårup sommerland og Legoland med 2:1 billetter. Måske Aqua i Silkeborg.

Er vejret til det, så nogle overnatninger på camping i vores store telt.

Italien venter også i august,  ni dage på en campingplads uden for Rom.  Vores første tur til Italien. Flyver derned alle gem, leje af bil og mobilehome dernede. Glæder mig til at nyde min familie uden stress fra dagligdagens sysler, bare bade, spise is og pizza

Så fed en sommer!!!

Anmeld Citér

16. juni 2016

MyLove E

hannetheis skriver:

Sommerferien står snart for døren.

Hvad skal i lave?

Vi har ingen planer i år.

Manden har ferie uge 27-28. Jeg går arb løs efter endt varsel.Vores børn har ferie 27-30

Uge 27 skal vi fejre vores datters 1års fødselsdag med en tur i zoo.

Ellers bliver det hjemme hygge og et par ture til djurs sommerland.

Vi skal 2 uger til Sverige i min svogers sommerhus. Den skal bare stå på hyggeture i naturen, med geocaching Og så har vi købt en børne fiskestang til sønnen.

Så har vi bestemt at vi skal en tur i High chaparral, som er et kæmpe cowboyland  

Og så skal vi selvfølgelig i deres store Godis busser/fly (Godis = slik, og det er mega billigt) 

Og når vi er hjemme bliver det nok til Jesperhus tur og mere geocaching 

Anmeld Citér

16. juni 2016

grinny

Jeg er lige blevet færdig med uddannelse og er pt. på dagpenge så jeg tuller rundt indtil jeg hører noget om jobsamtale 

Manden har ferie i uge 31 og 32, hvor vi blandt andet skal besøge nogle venner i Odense og ellers står den vidst bare på klargøring af baby'pigens værelse. 

Jeg elsket sommer og ferie, men i år må det godt gå hurtigt så det kan blive oktober 

Anmeld Citér

16. juni 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi skal til Dk en uges tid og tager til Sverige og besøge nogle venner i 3-4 dage bagefter og flyver så hjem derfra. 

Derudover skal vi have 4 dage i London med en veninde og hendes datter, hvor vi skal lege turister og ind og se de forskellige museer mm.

Selvom vi er i London hver måned, så kommer vi sjældent ud og se noget, så det skal gøres i ferien. 

Ellers har vi ingen planer for sommeren, men til oktober skal vi sydpå på daseferie

Anmeld Citér

16. juni 2016

Ønskebarnet2014

Vi skal 3 uger til Florida, det glæder vi os til

Anmeld Citér

16. juni 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vores store søn flyver med mormor og morfar til Malaga i slutningen af uge 27. I uge 28 flyver lillebror og jeg ned til dem og tilbringer 6 dage inden vi flyver hjem. I uge 29 får farmand også ferie og så tager vi til Italien, hvor bi har lejet en kæmpe villa med gide venner. Den sidste uge hygger vi hjemme. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.