At undvære sit barn for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

M &.I

Sprit25 skriver:

Jeg er lige nød til at høre? Bor du med dit barns far. 

Til ts: jeg ville ikke kunne! Jeg skal selv være væk fra mit barn fra torsdag til mandag morgen og jeg er grædefærdig ved tanken. Og hun skal være herhjemme med far:/ det bliver så godt for dem og de kommer til at hygge og far glæder sig helt vildt. Så må jeg tude mig i søvn om aften af savn 

men om det vil skade dit barn, det tror jeg ikke. 

Ja vi bor sammen .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Sprit25

M &.I skriver:

Ja vi bor sammen .

Og må han ikke bade JERES barn? 

Anmeld Citér

13. juni 2016

M &.I

Og må han ikke bade JERES barn? 

Jo jo han gøre en del herhjemme. Men også fordi han ikke ser hans barn morgen til nat . Han arbejder. Så derfor gøre jeg tingen selv men weekende lør og søn holder jeg fri,  så han laver tingen med sin søn, Jeg taler om i udlandet. For jeg ved hvordan hans søskende og moren er . 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Sprit25

M &.I skriver:

Jo jo han gøre en del herhjemme. Men også fordi han ikke ser hans barn morgen til nat . Han arbejder. Så derfor gøre jeg tingen selv men weekende lør og søn holder jeg fri,  så han laver tingen med sin søn, Jeg taler om i udlandet. For jeg ved hvordan hans søskende og moren er . 

Nåh okay. Blev lige helt chokeret

Anmeld Citér

13. juni 2016

M &.I

Sprit25 skriver:

Nåh okay. Blev lige helt chokeret

Hhh nej nej min mand hjælper mig hvis han har fri eller noget. Men da han arbejder dag og nat ser han sin søn førs om weekend. Han har et mærkelig job . 

Anmeld Citér

14. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg må ærligt indrømme at jeg syntes det er synd for barnet at skulle være væk fra sin mor i 4 uger når han aldrig har været væk fra dig så lang tid. 

Har selv en datter på den alder og hun ville på ingen måde pluselig kunne forstå mor var væk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.