Hold da op, havde slet ikke regnet med at folk ville reagere negativt. Tror også nogen af jer har misforstået mig. Far og søn har et FANTASTISK tæt forhold, ses flere gange i ugen, henter/bringer i institution indimellem osv. Han sover ofte her, på gæsteværelset, så de kender og elsker hinanden meget højt. Han har bare ikke rigtig mulighed for at have ham sovende der. De skal ned og bo hos min søns fars familie, som også har mødt min søn flere gange.
Jeg kan sagtens følge jer og jeres bekymringer, men mener helt sikkert det er godt for dem og grunden til de (næsten) fire uger er jo netop pga den lange rejsetid og tidsforskellen. Min søns far er vant til flyveturen og ventetiden osv (som vi selvfølgelig har holdt på et minimum, de flyver nærmest hele tiden) men ja. Det er da længe og vi skal undvære hinanden. Men jeg under også far, nu han har en mulighed for at tilbringe så meget tid alene med hans søn.
hvis min søns far havde en almindelig to værelses lejlighed, ville han alligevel have vores søn enten 10/4 eller 7/7 hvis det kunne lade sig gøre, plus ferier osv. Er ked af nogen af jer direkte synes jeg er en dårlig mor, men jeg tror jeg gør det rigtige og jeg vil, som nogen foreslår, forsøge at nyde min tid, helt alene.
Anmeld
Citér