Valg af skole, 7/7 ordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Mener du helt seriøst at barnet skal flytte by, venner osv. Fordi far er træt af at køre? 

Barnet starter ny skole hvis det flytter i skole ved faderen og dermed nye venner også. Så er der venner i begge byer. 

Venner fra børnehaven i mors by og venner fra skolen i den anden by. 

Der er i forvejen ingen garanti for at alle børnene i klassen i mors by er dem fra børnehaven. Det ved jeg da fra mig selv dengang jeg startede i skole. Der var kun en enkelt udover mig fra børnehaven i klassen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Barnet starter ny skole hvis det flytter i skole ved faderen og dermed nye venner også. Så er der venner i begge byer. 

Venner fra børnehaven i mors by og venner fra skolen i den anden by. 

Der er i forvejen ingen garanti for at alle børnene i klassen i mors by er dem fra børnehaven. Det ved jeg da fra mig selv dengang jeg startede i skole. Der var kun en enkelt udover mig fra børnehaven i klassen. 

Super. Jamen, så foreslår vi da mor at hun skal give efter og rykke barnet op af vante omgivelser... Super duper 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Super. Jamen, så foreslår vi da mor at hun skal give efter og rykke barnet op af vante omgivelser... Super duper 

Du behøver ikke være flabet bare fordi du ikke er enig. Det er jo bare at synke lavt og være barnlig i stedet. 

Bedste løsning vil klart være at mor og far sammen laver en bedre ordning end 7/7. men der lyder det ikk som om at nogen af dem vil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.