Nysgerrig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

marie_jon

Tak for jeres svar allesammen☺️NU føler jeg mig pludselig ikke så unormal. Vi bor i samme by som mine forældre. Har altid været knyttet til dem. Snakker med min mor ca 2-3 gange om ugen, og SMS' med min far ca 3-4 gange om ugen. Vi ses 1-2 gange om ugen, hvor vi spiser hos dem. Min søn er meget glad for sin mormor og morfar. Blev forleden konfronterer af en bekendt. Vi kom ind på emnet, og hun synes vores forholdt er alt alt for voldsomt, og at jeg har LANGT mere kontakt med dem, end de fleste mennesker. Fik at vide, at det er unormalt og jeg burde løsrive mig lidt mere�� Jeg blev enormt ked af det, og skyndte mig at lave dette indlæg! Men udfra indlægget her, kan jeg da i den grad læse mig frem til, at største delen snakker med forældrene hver/eller hver anden dag. Føler mig pludselig ikke så unormalt mere�� Så MANGE tak fordi i gav jer tid til at svare☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Lilotte87

Vi har altid ses med min mor mindst 4 gange om ugen. Snakker i tlf flere gange dagligt. 

Det sidste halve år har vi boet sammen, da hun er flyttet ind i en lejlighed på vores gård. 

Vores datter ELSKER at hun lige kan rende over gårdspladsen og ind til mormor. 

Kald det voldsomt - vi er vilde med det ��

Anmeld Citér

26. maj 2016

marie_jon

Lilotte87 skriver:

Vi har altid ses med min mor mindst 4 gange om ugen. Snakker i tlf flere gange dagligt. 

Det sidste halve år har vi boet sammen, da hun er flyttet ind i en lejlighed på vores gård. 

Vores datter ELSKER at hun lige kan rende over gårdspladsen og ind til mormor. 

Kald det voldsomt - vi er vilde med det ��

Jeg ser det ikke som vildsomt, jeg ser det som smukke❤️ Tænk på alle dem som ingen kontakt har, til deres forældre��

Anmeld Citér

26. maj 2016

Heksemutter

Jeg ser vel i gennemsnit min mor en gang om måneden og taler i tlf. med hende en gang om måneden også.

Min far bor i udlandet, så ham ser vi en gang om året, og så skyper vi ca. hver 2. uge.

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket, når jeg læser nogle af svarene. Med arbejde, hus og familie synes jeg slet ikke jeg har ret meget tid til hverken at snakke i telefon eller ses med nogen i hverdagene - endsige ringe til mine forældre flere gange om dagen.
Sjovt at man er så forskellige.

Anmeld Citér

26. maj 2016

Fremad

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Har stemt blank, da jeg ingen kontakt har til nogle af dem 

Anmeld Citér

26. maj 2016

marie_jon

sscm skriver:

Har stemt blank, da jeg ingen kontakt har til nogle af dem 

Det er jeg ked af

Anmeld Citér

26. maj 2016

marie_jon

Heksemutter skriver:

Jeg ser vel i gennemsnit min mor en gang om måneden og taler i tlf. med hende en gang om måneden også.

Min far bor i udlandet, så ham ser vi en gang om året, og så skyper vi ca. hver 2. uge.

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket, når jeg læser nogle af svarene. Med arbejde, hus og familie synes jeg slet ikke jeg har ret meget tid til hverken at snakke i telefon eller ses med nogen i hverdagene - endsige ringe til mine forældre flere gange om dagen.
Sjovt at man er så forskellige.

Ja vi er meget forskellige

Anmeld Citér

27. maj 2016

marie_jon

Er der andre som har lyst til at dele med mig, hvor tit i ses med jeres forældre?☺️

Anmeld Citér

27. maj 2016

marie_jon

27. maj 2016

Muffinmus

Ringer og skriver med min mor stort set dagligt. Taler med min far Ca en gang om ugen. Grundet min mors blodprop ser jeg ikke min mor ret ofte da hun ofte er træt og ikke kan overskue så meget.

Min biofar bor på Sjælland,  derfor primært samtaler over tlf 

Men mine svigerforældre ser vi måske to gange ugentligt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.