Nysgerrig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2016

FrkC

Jeg ringer sammen eller skriver med min mor flere gange i ugen .. Hun bor 2 timer fra os, så vi ses ikke så voldsomt tit .. Min far er desværre død, så ham sender jeg tanker hver dag i stedet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

LLT.

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Jeg har stemt blankt - begge mine forældre er døde..

Anmeld Citér

25. maj 2016

Kay

Mine forældre bor desværre ikke lige rundt om hjørnet... der er Ca 1 times kørsel så vi ser dem normalt ikke i hverdagene da vi jo alle har jobs og børnene skal ordentligt tid i seng osv. Men når vi er der oppe overnatter vi tit og jeg snakker i telefon med mine forældre næsten hver dag

Anmeld Citér

25. maj 2016

marie_jon

LLT. skriver:

Jeg har stemt blankt - begge mine forældre er døde..

Gør mig rigtig rigtig ondt�� Må være hårdt for dig!

Anmeld Citér

25. maj 2016

marie_jon

FrkC skriver:

Jeg ringer sammen eller skriver med min mor flere gange i ugen .. Hun bor 2 timer fra os, så vi ses ikke så voldsomt tit .. Min far er desværre død, så ham sender jeg tanker hver dag i stedet 

❤️

Anmeld Citér

25. maj 2016

MinPrins

Snakker med hende hver dag og ses med hende flere gange om ugen 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Soonmom

Ses med min mor 1-3 gange om ugen.  Hun bor et stykke væk fra mig,  ellers var det nok oftere.  Snakker/skriver med hende stort set hver dag

Anmeld Citér

25. maj 2016

Rauw

Snakker kun med mine forældre når jeg ringer eller skriver til dem, det gør jeg ca engang hver tredje måned- hvor jeg så hurtigt blir mindet om at de egentlig ikke gider mig eller mine børn og har nok i dem selv. Min mor gider mig faktisk kun når hun mangler penge. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Flødebollen

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Nu har jeg ikke længere kontakt med dem, men inden, så vi min far og hans kone 1-2 gange i ugen

Anmeld Citér

25. maj 2016

Risse

marie_jon skriver:

rigtig god dag

Jeg er flyttet langt væk fra al familie, så jeg ses kun med mine forældre ca hver 2. Måned. Vi snakker så dog sammen pr. Telefon ca en gang hver 2. Uge men i perioder er det nærmest hver dag. 

Mine svigerforældre der bor en del tættere på men stadig et godt stykke væk ses vi med ca hver 2. Uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.