Nysgerrig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2016

Lunae

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Jeg taler med min mor dagligt og ser begge mine forældre flere gange ugentligt. Vi bor i samme by

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

LLT.

marie_jon skriver:

Gør mig rigtig rigtig ondt�� Må være hårdt for dig!

Tak  Til tider, men man "lære" jo på en måde at få hverdagen til at fungere

Min far døde allerede da jeg var 14 og min mor da jeg var 23(er knap 26)

Anmeld Citér

25. maj 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg taler i telefon med min mor hver anden søndag eftermiddag og vi ses ca 2-3 gange om året. 

Jeg bor ikke i Danmark, så vi kommer aldrig bare forbi. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Bshizzle

Jeg ses vel med mine forældre 1 gang om måneden. 

Snakker i telefon med min Mor nok 1 gang om ugen. 

Ser min Svigermor mere.. Nok et par gange om ugen, da hun har fået sit eget værelse i vores hus  (Hun arbejder meget, så når hun er i byen er vores dør altid åben). 

Anmeld Citér

25. maj 2016

God-mor

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Jeg ser mine forældre omkring 1 gang om ugen og snakker dagligt med min mor eller tæt derpå. Mine svigerforældre ser jeg 2-3 gange om ugen, da vi bor 3 veje fra hinanden i det samme villakvarter. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

marie_jon

LLT. skriver:

Tak  Til tider, men man "lære" jo på en måde at få hverdagen til at fungere

Min far døde allerede da jeg var 14 og min mor da jeg var 23(er knap 26)

tanker til dig

Anmeld Citér

25. maj 2016

Charlotte N

Jeg er sammen med min far 3-4 gange i ugen og min mor er jeg sammen med 1 gang ca . 

Jeg elsker at være sammen med min familie.  

Min kæreste er først hjemme kl 19.00. Så jeg har masser af tid at fordrive  - men vi har heller ikke børn endnu   Selvom vi  for, at det snart sker. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

marie_jon

Rauw skriver:

Snakker kun med mine forældre når jeg ringer eller skriver til dem, det gør jeg ca engang hver tredje måned- hvor jeg så hurtigt blir mindet om at de egentlig ikke gider mig eller mine børn og har nok i dem selv. Min mor gider mig faktisk kun når hun mangler penge. 

Av det er jeg ked af at høre

Anmeld Citér

25. maj 2016

sne190810

Snakker med min mor stort set hver dag, nogle dage kan der godt gå et par dage imellem men så har vi typisk skrevet sammen over SMS eller messenger. FaceTimer en del med hende (eller min datter gør :-P ) typisk når hun er ude og gå morgenturen med med sin hund. Meget hyggeligt, og min datter elsker det, hun er ret tæt knyttet til mine forældres hund. Min far snakker jeg med ved behov over tlf, ellers snakker jeg mere med ham når jeg ser ham IRL.tænker det er ret mande-agtigt :-P 

Jeg ser dem minimum en gang om ugen, da min mor har forretning ca. 5 væk på cykel, fra hvor jeg bor. Det er ret hyggeligt. Udover det ser jeg min mormor ca lige så tit og snakker også med hende tit. 

Min svigermor bor i Jylland, ved min mand snakker med sin mor 3-5 gange om måneden. Nogle gange ringer hun også til mig. Vi ser hende ca. hver 3. måned. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

4kløver

Skriver sammen med min mor ca hver 14 dag måske mindre. 

Far kan der godt gå måneder uden noget som helst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.