Nysgerrig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit har i kontakt med jeres forældre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.835 visninger
42 svar
27 synes godt om
25. maj 2016

marie_jon

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

Liv_86

Vi ser min mor mindst en gang i ugen. Min far på i Kbh og vi i Jylland så det er ca hver 2.måned. Men så skriver og ringer vi 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Christabelle

Jeg ses med min mor ca en gang om ugen, men vi ringer sammen hver dag (Nogen gange kan der godt gå to-tre dage imellem, men det er sjældent)

Anmeld Citér

25. maj 2016

Benjamins'mor

marie_jon skriver:

Godmorgen☺️ Sad og talte med en veninde, om hendes og mit forhold til vores forældre. Så bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor tit ses i med jeres forældre om ugen? Og hvor tit ringer eller sms'r i med dem?

rigtig god dag

Normalt ringer og skriver jeg med min mor flere gange om ugen, men hun er begyndt på nathold så nu er det ikke helt så tit. Og hun bor kun 5-10 min væk, så vi ses ca. hver til hver anden uge, ikke besøg som sådan men hvis jeg lige har noget de skal have med hjem eller hvis vi lige skal låne noget etc. Og indimellem handler vi sammen. 

Mine svigerforældre ser vi flere gange om ugen nogen gange, min kæreste snakker med hans far hver dag og så arbejder jeg sammen med min svoger. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Monski

marie_jon skriver:

rigtig god dag

Mange gange om ugen 

jeg løber med min far tre dage om ugen og derudover så er vi i hvert fald sammen minimum én gang om ugen. Jeg snakker med dem hver dag. 

Mine forældre bor 100 meter væk, min far arbejder i samme by som vi bor i og min mor arbejder på den skole min søster og jeg går på. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

MissTas

marie_jon skriver:

rigtig god dag

Ca. Hver uge og skriver eller snakker dagligt med min mor

Anmeld Citér

25. maj 2016

Mortilah

Nu bor vi ikke i DK. Så vi ses hver 2-3 uge men vi taler sammen typisk 1-4 gange hver dag. Sms og tlf 

Anmeld Citér

25. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi spiser sammen med min mor, søster og svoger 1 gang i ugen. Vi bor 10-15 min fra hinanden.vi snakker/sms'er sammen flere gange om ugen.

Vi ser min svigermor og hendes mand ca 1 weekenden pr mdr. De bor på Fyn, vi bor i Midtjylland. Vi snakker/sms'er med dem hver uge.

Vi ser svigerfar og hans kone 1 gang pr mdr, hvor vi spiser sammen. Kæresten snakker med dem ca 1 gang i ugen. De bor 5 min fra os. Vh stine

Anmeld Citér

25. maj 2016

loop

Jeg har stemt blankt, for vores situation fandtes ikke i afstemningen.

Vi ses ca 1 gang pr måned, og inden da ringer vi lige og aftaler hvornår vi kommer. Så 1 besøg og 1 tlf-opkald pr måned. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
marie_jon skriver:

rigtig god dag

Det er lidt forskelligt hvor meget jeg ser mine forældre, men min mor henter L i vuggestuen hver tirsdag og tager hende med hjem til overnatning, så de ses mindst en gang om ugen

Jeg ringer og skriver dog med min mor tæt på hver dag. Selvom der af og til godt kan gå lidt længe i mellem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.