Vi lagde et babyportræt på fb samme dag de var født - men ud over det lægger vi stort set ikke billeder af dem på nettet.
Slet ikke på fb.
Vi har bedt besteforældrene respektere vort ønske, og det gør de.
Vi deler så billeder os i mellem på andre måder.
Nogle gange sker det, at andre lægger billeder ud, hvor vores børn er med på, men de fleste ved, at vi ikke ønsker det.
I andre sammenhænge ligger der billeder. F eks har de været i avisen og de billeder ligger der selvfølgelig. Der er også enkelte billeder på andre netsteder, men så længe det ikke er mærket med deres navn og ellers er billeder, som ikke skulle kunne gøre dem flov senere, er det ok.
Jeg må indrømme, at jeg får lidt pip af de veninder, som konstant lægger billeder ud af sine børn. Det er lidt, som folk, som altid skal snakke om sine børn. Lidt er ok, men alle andre er ikke nødvendigvis lige interesseret i, om det lille snusk nu sov et kvarter længere, end det plejede i går. Der er enkelte, som ikke har nogen hæmninger på hverken antal billeder eller indhold. Jeg blander mig ikke, og lader dem gøre, som de selv vil - men jeg tænker, der er ting der, som børnene ikke bliver glade for, at deres venner googler, når de bliver lidt ældre.
Anmeld
Citér