Skal man sladre om utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Hvis jeg havde en kollega der sad og pralede sådan med hans affære, ville jeg melde klart ud at det gad jeg absolut ikke at høre på samt fortælle at han virkelig burde have dårlig smag i munden.

Trust me.., både min mand og de øvrige kollegaer har forsøgt med alt! Han synes selv han er lidt en helt, og han snakker om det til Gud og hver mand på arbejdspladsen. De har forsøgt at appellere til hans samvittighed, til at han har en nyfødt derhjemme. Han er fløjtende kold. Og lytter folk ikke, snakker han alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ved ikke om jeg ville have "mod" til at fortælle det. Men det faktum at han latterliggør hende, synes jeg virkelig er usselt og ville måske være nok til at jeg ville fortælle det. Hvad siger din mand til det? Synes han du skal fortælle det? 

Vi har Haft snakken i weekenden og han er af samme overbevisning som mig, at hun fortjener at få det af vide. Jeg synes det er så skide synd.. Så sidder hun der på barsel med deres barn og han er bare kold

Anmeld Citér

23. maj 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi har Haft snakken i weekenden og han er af samme overbevisning som mig, at hun fortjener at få det af vide. Jeg synes det er så skide synd.. Så sidder hun der på barsel med deres barn og han er bare kold

Jamen det lyder til at I er enige - så gør som I føler er rigtigt. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Trust me.., både min mand og de øvrige kollegaer har forsøgt med alt! Han synes selv han er lidt en helt, og han snakker om det til Gud og hver mand på arbejdspladsen. De har forsøgt at appellere til hans samvittighed, til at han har en nyfødt derhjemme. Han er fløjtende kold. Og lytter folk ikke, snakker han alligevel 

Så kan man altid vende sig om og gå 

Desuden, hvis han praler sådan om det virker det ikke til at han er synderlig interesseret i at holde det hemmeligt. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Hvis jeg er bekendt med, at en er sin kæreste utro. Praler med det og har en lille dreng derhjemme. utroskabet startede kort tid efter den lilles fødsel.

Hvornår skal man blande sig udenom? Jeg har enormt svært ved ikke at tænke :"Havde det der været mig, ville jeg ønske, der var nogen, der fortalte mig det".

Uanset om det "ikke er min kamp at kæmpe" - fortæller man ikke sine medmennesker om sådanne ting? Især, når man er vidende om, at kæresten sidder derhjemme og gør alverdens for at de skal finde hinanden igen, gør sig ekstra lækker osv., for at han så ude på sin arbejdsplads fortæller om, grinende, hvor meget hun forsøger og hvor lidt han er tiltrukket af hende.

Skal vi bare være ligeglade og tænke, at det ikke kommer os ved? Som at vi heller ikke fortæller, hvis en person har spinat mellem tænderne eller et prismærke siddende på ryggen... (sat på spidsen, I know)..

Umiddelbart er min holdning at man ikke skal blande sig i andre menneskers intime liv. Man kan aldrig vide hvad der i virkeligheden foregår bag lukkede døre og sandheden er ofte mere kompliceret end det billede man ser.

Men at ydmyge sin egen kone, moren til ens barn, på den måde du taler om. At prale om utroskaben på arbejdet og grine af at ens kvinde gør en indsats for at holde sammen på ægteskabet. Det er altså over stregen.

Så i det her tilfælde synes jeg godt at man kan sige det. Der er ingen der fortjener at blive behandlet på den måde.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Så kan man altid vende sig om og gå 

Desuden, hvis han praler sådan om det virker det ikke til at han er synderlig interesseret i at holde det hemmeligt. 

Nu er det en arbejdsplads i teams, hvor man ikke bare kan gå, da det så stopper resten af arbejdet. 

Men nej, han virker ikke til at ville skjule det. Tror bare at han tror der er frit lejde på arbejdspladsen.. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Umiddelbart er min holdning at man ikke skal blande sig i andre menneskers intime liv. Man kan aldrig vide hvad der i virkeligheden foregår bag lukkede døre og sandheden er ofte mere kompliceret end det billede man ser.

Men at ydmyge sin egen kone, moren til ens barn, på den måde du taler om. At prale om utroskaben på arbejdet og grine af at ens kvinde gør en indsats for at holde sammen på ægteskabet. Det er altså over stregen.

Så i det her tilfælde synes jeg godt at man kan sige det. Der er ingen der fortjener at blive behandlet på den måde.

Enig. Der kan ligge rigtig meget mere bag.. Men jeg er virkelig fortørnet og... Rasende på hendes vegne. Synes han er så pisse ussel. Og tager prisen for årets narhat af en kæreste..  Og hun kæmper og kæmper, total forgæves ..

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jamen det lyder til at I er enige - så gør som I føler er rigtigt. 

Min mand er dog lidt nervøs for, at vi fx kontakter hende fra en falsk profil på Facebook fra vores ip adresse. Ved ik hvordsn jeg lige skulle fortælle det.. 

Desuden har elskerinden da også mand og børn. Fuck, mange liv smadres altså

Anmeld Citér

23. maj 2016

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Også selvom du ikke kender dem som sådan?jeg deler din holdning. Umiddelbart

Ja, det er stadig mine medmennesker. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Kløver

Anonym skriver:

Er det også et rygte, når han selv fortæller om det?

Jeg ville ikke vide om han talte sandt eller ej. I et knirkende forhold gør nogle altså de mærkeligste ting for at spille smarte, eller for ikke at virke sårbare osv. Nogle praler uden noget at have det i, og når heg som person ikke kender dem, nej så ville jeg ud fra det du siger ikke blande mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.