Skal man sladre om utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Rauw

Jeg siger til folk hvis de har et prismærke i nakken eller en edderkop i håret, det gør man da! Men den med utroskab er lidt mere en gråzone, man bør ikke blande sig i alt og sladre osv, men hvis personen er en røv så send ham/hende noget dårlig karma og fortæl det til hans/hendes kæreste. Men gør det af de rigtige årsager og på den rigtige måde. Fordi personen det bliver gjort imod fortjener bedre. Ikke fordi du keder dig og vil skabe drama. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Sprit25

I modsat alle andre ville jeg ikke sige noget. Ikke når jeg ikke kender parret. Hvorfor skulle hun også overhovedet tro på dig? 

Jeg ville ikke sige noget og jeg ville bede min mand om ikke at genfortælle historier derhjemme

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg siger til folk hvis de har et prismærke i nakken eller en edderkop i håret, det gør man da! Men den med utroskab er lidt mere en gråzone, man bør ikke blande sig i alt og sladre osv, men hvis personen er en røv så send ham/hende noget dårlig karma og fortæl det til hans/hendes kæreste. Men gør det af de rigtige årsager og på den rigtige måde. Fordi personen det bliver gjort imod fortjener bedre. Ikke fordi du keder dig og vil skabe drama. 

Er helt enig. Og blev faktisk i tvivl om 'motivet' - men efter granskning ved jeg, at det er fordi det er pisse synd, at hun holdes sådan for nar. Hun prøver og prøver efter sigende, og han afviser bsre. Giver det ikke engang en chance. Men vil ikke sige noget lige nu, fordi de har barnedåb søndag. Hele tiden udskyder han det og fortæller stolt min mand blandt andet på arbejde, at nu har han været ude med sit privat firma med elskerinde ved siden af og haft sex på en P-plads osv. Han praler med det og føler sig som en kæmpe helt. Alt i mens hun sidder derhjemme, gør klar til fødselsdagsmorgenmad og han så bevidst står op 45 min før og kører det tidligere på arbejde for at undgå nærhed osv. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

I modsat alle andre ville jeg ikke sige noget. Ikke når jeg ikke kender parret. Hvorfor skulle hun også overhovedet tro på dig? 

Jeg ville ikke sige noget og jeg ville bede min mand om ikke at genfortælle historier derhjemme

Nu kan jeg ikke se problemet i at min mand fortæller historierne hjemme. Det er ikke sikkert, hun tror mig, men hun mødte kæresten på samme måde som han er ved med den nye nu. De er tæt placeret på arbejdspladsen og st møde sådan et menneske, der er så skruppelløs kan være svært at kapere for de fleste. Og det hjælper ikke at bede ham stoppe fortællingerne på arbejdspladsen. For det er der, han kan få afløb for historierne, så han ikke alene skal bøvle med alle løgnene. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Soonmom

Jeg ville altid fortælle det og jeg ville også gerne vide det og jeg er sådan set ligeglad hvem der fortalte det,  heller få det af vide af en fremmed end at blive holdt for nar og leve mit liv på en løgn

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym

Jeg siger helt klart, fortæl det ! Og det kan kun gå for langsomt. .

Min ekskæreste var mig utro med hans tideligere eks, og havde jeg ikke fået det at vide af eksens kæreste (altså min daværende kæreste ekses kæreste), så tvivler jeg på jeg nogensinde havde fået sandheden at vide..

Og kendte altså ikke ham jeg fik det at vide af, men jeg er ham stadig taknemlig for den info  (at han så ikke selv var meget bedre ang. Utroskab er en anden historie)

Men det korte af det lange, sig det til vedkommende, det er det bedste i længden..

Anmeld Citér

23. maj 2016

Kløver

Jeg ville absolut ikke blande mig og risikere at ødelægge noget, pga rygter. Jeg ville være 200% sikker og det ville jeg ikke være via rygter osv. Var det nogle jeg kendte godt og kendte situationennormalt så utroskab, var det noget andet, men her er det baseret på udsagn og mund til mund fortællinger 

Anmeld Citér

23. maj 2016

CutieKiwi

Hvis jeg havde en kollega der sad og pralede sådan med hans affære, ville jeg melde klart ud at det gad jeg absolut ikke at høre på samt fortælle at han virkelig burde have dårlig smag i munden.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg ville absolut ikke blande mig og risikere at ødelægge noget, pga rygter. Jeg ville være 200% sikker og det ville jeg ikke være via rygter osv. Var det nogle jeg kendte godt og kendte situationennormalt så utroskab, var det noget andet, men her er det baseret på udsagn og mund til mund fortællinger 

Er det også et rygte, når han selv fortæller om det?

Anmeld Citér

23. maj 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved ikke om jeg ville have "mod" til at fortælle det. Men det faktum at han latterliggør hende, synes jeg virkelig er usselt og ville måske være nok til at jeg ville fortælle det. Hvad siger din mand til det? Synes han du skal fortælle det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.