Skal man sladre om utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.811 visninger
34 svar
41 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvis jeg er bekendt med, at en er sin kæreste utro. Praler med det og har en lille dreng derhjemme. utroskabet startede kort tid efter den lilles fødsel.

Hvornår skal man blande sig udenom? Jeg har enormt svært ved ikke at tænke :"Havde det der været mig, ville jeg ønske, der var nogen, der fortalte mig det".

Uanset om det "ikke er min kamp at kæmpe" - fortæller man ikke sine medmennesker om sådanne ting? Især, når man er vidende om, at kæresten sidder derhjemme og gør alverdens for at de skal finde hinanden igen, gør sig ekstra lækker osv., for at han så ude på sin arbejdsplads fortæller om, grinende, hvor meget hun forsøger og hvor lidt han er tiltrukket af hende.

Skal vi bare være ligeglade og tænke, at det ikke kommer os ved? Som at vi heller ikke fortæller, hvis en person har spinat mellem tænderne eller et prismærke siddende på ryggen... (sat på spidsen, I know)..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg hader løgnere og især dem, der samtidig bedrager dem der elsker dem.

Jeg havde fortalt det. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg hader løgnere og især dem, der samtidig bedrager dem der elsker dem.

Jeg havde fortalt det. 

Også selvom du ikke kender dem som sådan?jeg deler din holdning. Umiddelbart

Anmeld Citér

23. maj 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvis jeg er bekendt med, at en er sin kæreste utro. Praler med det og har en lille dreng derhjemme. utroskabet startede kort tid efter den lilles fødsel.

Hvornår skal man blande sig udenom? Jeg har enormt svært ved ikke at tænke :"Havde det der været mig, ville jeg ønske, der var nogen, der fortalte mig det".

Uanset om det "ikke er min kamp at kæmpe" - fortæller man ikke sine medmennesker om sådanne ting? Især, når man er vidende om, at kæresten sidder derhjemme og gør alverdens for at de skal finde hinanden igen, gør sig ekstra lækker osv., for at han så ude på sin arbejdsplads fortæller om, grinende, hvor meget hun forsøger og hvor lidt han er tiltrukket af hende.

Skal vi bare være ligeglade og tænke, at det ikke kommer os ved? Som at vi heller ikke fortæller, hvis en person har spinat mellem tænderne eller et prismærke siddende på ryggen... (sat på spidsen, I know)..

Jeg havde helt sikkert fortalt det,uden tvivl. Ingen fortjener sådan en ydmygende behandling.  

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg havde helt sikkert fortalt det,uden tvivl. Ingen fortjener sådan en ydmygende behandling.  

Også selvom det er en fremmed?

Anmeld Citér

23. maj 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Også selvom det er en fremmed?

Altså du kender kun manden gennem dit arbejde? 

Men ja, det ville jeg det synes jeg vi medmennesker skylder hinanden. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Altså du kender kun manden gennem dit arbejde? 

Men ja, det ville jeg det synes jeg vi medmennesker skylder hinanden. 

Faktisk er det gennem min mands arbejde. Og jeg er enig!!

Anmeld Citér

23. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg havde fortalt det. Men havde fortalt personen først at jeg ville sige det så han/hun havde en chance for selv at sige noget først 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Krydserfingre

Jeg havde sagt det. Det er ens "menneskelige pligt" - forstå mig ret, det lyder lidt voldsomt men min pointe er at jeg ikke synes man kam være bekendt at være vidne til sådan noget uden at reagere. Har selv stået i samme situation med min kærestes ven der var i byen med en masse piger - på en meget upassende måde - jeg fortalte kæresten sådan lidt hentydede at hendes kæreste var med dem og dem i byen og hvordan hun havde det med det. Hun vidste det ikke. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

pb2017

Synes den er lidt svær, når du ikke kender dem personligt. Hun fortjener - uden tvivl - langt bedre end den vatpik  I har ikke nogle fælles bekendte? Så kunne man evt. gå gennem dem først  Hun skal i hvert fald have det af vide - på den ene eller den anden måde! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.