Hvornår kan jeg snydeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Ville gerne sætte billede ind, men aner ikke hvordan?

jooo, det gjorde jeg så alligevel, åbenbart......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Årh jeg kender det alt for godt. Jeg rystede da jeg skulle tage mine de første teste, og hold da op hvor har jeg været skuffet mange gange og tænkt skal det virkelig aldrig lykkes? 

Men da jeg så to streger for første gang kunne jeg slappe af på en helt anden måde. 

Jeg håber stadig den er der for dig, og du må endelig skrive når du har testet, men jeg synes du skal gøre det nu, for i realiteten er 4+0 jo der hvor man har forventet mens dag.

Men tager hatten af for dig hvis du kan vente med og teste indtil weekenden. 

Jeg er bare spændt på den blodprøve jeg skal have taget igen på torsdag og får svar på fredag. 

Hvordan står det til hos, har du fået svar på BP ?

Anmeld Citér

20. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Hvordan står det til hos, har du fået svar på BP ?

Den er der jo 

stort tillykke! Min blodprøve var steget til 1370 så det var som det skulle være 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Den er der jo 

stort tillykke! Min blodprøve var steget til 1370 så det var som det skulle være 

Jeg prøver også at være glad, og det er jeg også..... Men det skide pregnyl sætter en dæmper på det lidt..... Mandagens resultat forholder jeg mig mest til, hehe..... Men har klart en god fornemmelse

selv tillykke, dejligt dejligt..... Hvornår har du så termin ?

Anmeld Citér

21. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Jeg prøver også at være glad, og det er jeg også..... Men det skide pregnyl sætter en dæmper på det lidt..... Mandagens resultat forholder jeg mig mest til, hehe..... Men har klart en god fornemmelse

selv tillykke, dejligt dejligt..... Hvornår har du så termin ?

Havde det været pregnyl så havde den ikke været så fin positiv. 

Bliver da helt i tvivl, er det ikke kun ovitrellen der kan testes på g test? 

Jamen det har jeg omkring d.20/1-16. Jeg er 5+1 idag. Det er helt vildt, for sidste gang steg blodprøverne ikke som de skulle så der endte det ret hurtigt. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Havde det været pregnyl så havde den ikke været så fin positiv. 

Bliver da helt i tvivl, er det ikke kun ovitrellen der kan testes på g test? 

Jamen det har jeg omkring d.20/1-16. Jeg er 5+1 idag. Det er helt vildt, for sidste gang steg blodprøverne ikke som de skulle så der endte det ret hurtigt. 

Pregnylen kan også give udslag på test... Men ja, den er da ret tydelig... Om som sagt var det kun 1500 iu jeg fik af 2omgange... Og den mængde skulle være ude efter en uge ca, hvis jeg har googlet rigtigt... Spændende de giver mig jo heller ikke en testdato der risikere at vise falsk positiv pga pregnyl... Jeg opdaterer dig mandag.

vi er vel omtrent lige langt så, er det ikke ved ÆU man siger, man er 2+0.....? 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Pregnylen kan også give udslag på test... Men ja, den er da ret tydelig... Om som sagt var det kun 1500 iu jeg fik af 2omgange... Og den mængde skulle være ude efter en uge ca, hvis jeg har googlet rigtigt... Spændende de giver mig jo heller ikke en testdato der risikere at vise falsk positiv pga pregnyl... Jeg opdaterer dig mandag.

Jo det er det. Jeg fik taget æg ud d.29/4. 

Jeg glæder mig til en opdatering 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Hvordan står det til? Har du taget nogle flere teste og må jeg se 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Hvordan står det til? Har du taget nogle flere teste og må jeg se 

Jamen det står fint til, glæder mig til at se imorgen tidlig, har ikke taget flere test�� Og jeg bløder ikke, det plejer jeg altid inden testdag, så det må jeg tage som et tegn...

Anmeld Citér

22. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Jamen det står fint til, glæder mig til at se imorgen tidlig, har ikke taget flere test�� Og jeg bløder ikke, det plejer jeg altid inden testdag, så det må jeg tage som et tegn...

Det lyder godt! Glæder mig til et billede af den imorgen tidlig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.