Uden at risikere falsk positiv.....?
er anonym da jeg ikk vil "opdages" endnu, ingen familie eller venner er bekendte med at vi er igang...
jeg tog ægløsningssprøjte mandag den 2, fik taget æg ud onsdag den 4 og lagt en Blastocyst op den 9.... I følge klinikken har jeg første testdag på næste mandag, den 23.... Også selvom det er Blastocyst...
Min krop fucker med mig, hvilket jeg godt ved er normalt i behandlingsregi... Jeg har stort set siden ÆO haft menssmerter, både i lænd og lidt i underlivet.... Tror jeg har haft en dag, hvor jeg ikke har mærket noget...
jeg har ømme bryster og manden min siger jeg er lidt hidsig, tsk tak... Jeg føler at min mens er der liiiige om lidt og jeg tjekker 1000 gange om dagen, men der er intet at se... Og ovenstående skulle ikke være bivirkninger fra den "kære" crione...
Jeg er mega spændt, så hvornår tænker i jeg burde kunne teste? Jeg ville gerne på onsdag, for der er det jo 14 dage siden ægget blev befrugtet, og 16 dage siden ægløsningssprøjte... Men omvendt blev det jo først lagt tilbage på 5-dagen....
Åhhh, hvad skal jeg?
kh mig
Anmeld
Citér