Hvornår kan jeg snydeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Pyyyyy..... Du frister det er sgu så svært at vente.... Så håbede jo som sagt at dagene blev reduceret lidt... Hvad så hvis jeg tester og den er negativ? Ville det kunne gå at ændre sig til en positiv på testdagen, på mandag?

havde du også menssmerter ?

jeg/ er på maigård i Århus...

Der har jeg også gået  

Rent teoretisk kan den godt nå og ændre sig, det kommer jo an på hvornår den har sat sig fast og hvor hurtigt du danner hcg. 

Jeg var oppustet, som i virkelig oppustet følte jeg var ved og springe men nej havde ikke mens smerter men har haft stik og jag.

Altså jeg vil ikke lokke dig, men jeg ville have gjort det nu  

Det her er min test fra 3+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Musen91

Men husk der kan være forskel på testene, jeg havde en svag streg på strimmeltestene fra apoteket og en tydelig streg fra dem fra billig teste. Så der er forskel på dem, så prøv et andet mærke hvis den skulle være negativ. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Der har jeg også gået  

Rent teoretisk kan den godt nå og ændre sig, det kommer jo an på hvornår den har sat sig fast og hvor hurtigt du danner hcg. 

Jeg var oppustet, som i virkelig oppustet følte jeg var ved og springe men nej havde ikke mens smerter men har haft stik og jag.

Altså jeg vil ikke lokke dig, men jeg ville have gjort det nu  

Det her er min test fra 3+3

Jeg/vi er virkelig glade for dem derude..

Ja den var jo god nok må man sige.... Og du har da ret i at så er man forberedt lidt, hvis den er negativ.... Men hvis det er samme klinik, så undre det mig med procedurerne? Tager du stadig crione ? Det er dæleme noget sært stads.... Der kommer stort set ikke noget retur, og det der kommer er ikke ændret i farve el noget, som man ellers hører om...

det kunne da godt være man lige skulle købe en test imorgen fra job....

Anmeld Citér

16. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Jeg/vi er virkelig glade for dem derude..

Ja den var jo god nok må man sige.... Og du har da ret i at så er man forberedt lidt, hvis den er negativ.... Men hvis det er samme klinik, så undre det mig med procedurerne? Tager du stadig crione ? Det er dæleme noget sært stads.... Der kommer stort set ikke noget retur, og det der kommer er ikke ændret i farve el noget, som man ellers hører om...

det kunne da godt være man lige skulle købe en test imorgen fra job....

Jeg går der ikke mere, jeg stoppede der oppe fordi jeg desværre ikke syntes de hørte på mig og lidt kørte deres eget løb  

Jeg var på crinone og der kommer ikke særlig meget ud af gangen, mit kommer som regel bare ud som ekstra udflåd, men da jeg var på det havde jeg et trusseindlæg i fordi det nogle gange godt kunne rende ud når jeg var ude og gå 

Jeg stoppede på det i forgårs og har været spændt på hvordan mim krop ville reagere. 

Mit har også altid været Hvidt som det var da jeg puttede det op eller hvad man siger  

Jeg ville gøre det, men du skal helt selv vælge. Men uanset hvad glæder jeg mig til en Update 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Jeg går der ikke mere, jeg stoppede der oppe fordi jeg desværre ikke syntes de hørte på mig og lidt kørte deres eget løb  

Jeg var på crinone og der kommer ikke særlig meget ud af gangen, mit kommer som regel bare ud som ekstra udflåd, men da jeg var på det havde jeg et trusseindlæg i fordi det nogle gange godt kunne rende ud når jeg var ude og gå 

Jeg stoppede på det i forgårs og har været spændt på hvordan mim krop ville reagere. 

Mit har også altid været Hvidt som det var da jeg puttede det op eller hvad man siger  

Jeg ville gøre det, men du skal helt selv vælge. Men uanset hvad glæder jeg mig til en Update 

Ejjjj - det er jeg da ked af at høre, John kan godt virke speciel, men jeg synes bare de er så menneskelige og dygtige til endo som jeg lider af.... Øv ! Men det er bare så vigtigt man er tryg hvor man er tilknyttet, hvor har i så været?

jeg skal nok opdatere...

Anmeld Citér

16. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Ejjjj - det er jeg da ked af at høre, John kan godt virke speciel, men jeg synes bare de er så menneskelige og dygtige til endo som jeg lider af.... Øv ! Men det er bare så vigtigt man er tryg hvor man er tilknyttet, hvor har i så været?

jeg skal nok opdatere...

Jamen vi blev tilknyttet det offentlige istedet for så det blev OUH og det har vi på intet tidspunkt fortrudt! De er så fantastiske altså! 

De fortalte mig aldrig jeg havde PCO så det fandt jeg først ud af da jeg stoppede men de havde skrevet det i journal så jeg følte desværre de havde holdt os hen bare for og tjene penge  

men ellers synes jeg det var godt hos dem.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Jamen vi blev tilknyttet det offentlige istedet for så det blev OUH og det har vi på intet tidspunkt fortrudt! De er så fantastiske altså! 

De fortalte mig aldrig jeg havde PCO så det fandt jeg først ud af da jeg stoppede men de havde skrevet det i journal så jeg følte desværre de havde holdt os hen bare for og tjene penge  

men ellers synes jeg det var godt hos dem.

Ejjjj dog! Det er da heller ikke i orden på nogen måde.... Det kan jeg godt forstå i er mega-skuffede over, øv. Godt i kom et andet sted hen så......

Nå, tak for sludderen, min seng kalder - skal på arbejde i morgen for første gang i næsten 14 dage... Gad vide om bilen kan finde vej, tsk tsk.... 

Jeg opdateret, når/hvis jeg finder modet til at smugteste

Anmeld Citér

16. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Ejjjj dog! Det er da heller ikke i orden på nogen måde.... Det kan jeg godt forstå i er mega-skuffede over, øv. Godt i kom et andet sted hen så......

Nå, tak for sludderen, min seng kalder - skal på arbejde i morgen for første gang i næsten 14 dage... Gad vide om bilen kan finde vej, tsk tsk.... 

Bare helt okay. 

Jeg håber og høre fra dig imorgen med en positiv test  

Anmeld Citér

17. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Åh jeg er spændt på og høre om du tester og hvad den siger

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Musen91 skriver:

Åh jeg er spændt på og høre om du tester og hvad den siger

Åhhh, jeg tør ikk.... Er bange for at blive så skuffet altså.... Eller.... Måske i weekenden...

min krop fucker totalt med mig, synes min ømhed i brysterne er på retur og ligeså er menssmerterne.... Hvad skal jeg dog tro.... Kan slet ikke huske hvordan det var i min første graviditet, da det var i nov 2006 jeg blev gratis..... Suk.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.