Hvornår kan jeg snydeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Musen91

Anonym skriver:

Åhhh, jeg tør ikk.... Er bange for at blive så skuffet altså.... Eller.... Måske i weekenden...

min krop fucker totalt med mig, synes min ømhed i brysterne er på retur og ligeså er menssmerterne.... Hvad skal jeg dog tro.... Kan slet ikke huske hvordan det var i min første graviditet, da det var i nov 2006 jeg blev gratis..... Suk.... 

Årh jeg kender det alt for godt. Jeg rystede da jeg skulle tage mine de første teste, og hold da op hvor har jeg været skuffet mange gange og tænkt skal det virkelig aldrig lykkes? 

Men da jeg så to streger for første gang kunne jeg slappe af på en helt anden måde. 

Jeg håber stadig den er der for dig, og du må endelig skrive når du har testet, men jeg synes du skal gøre det nu, for i realiteten er 4+0 jo der hvor man har forventet mens dag.

Men tager hatten af for dig hvis du kan vente med og teste indtil weekenden. 

Jeg er bare spændt på den blodprøve jeg skal have taget igen på torsdag og får svar på fredag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Åhhh, jeg tør ikk.... Er bange for at blive så skuffet altså.... Eller.... Måske i weekenden...

min krop fucker totalt med mig, synes min ømhed i brysterne er på retur og ligeså er menssmerterne.... Hvad skal jeg dog tro.... Kan slet ikke huske hvordan det var i min første graviditet, da det var i nov 2006 jeg blev gratis..... Suk.... 

Kan sagtens forstå, at du er bange for at blive skuffet... Vil bare sige, at da jeg blev gravid i 3. icsi forsøg havde jeg absolut ingen tegn på graviditet - og jeg troede slet ikke på, at jeg kunne være gravid. Men det var jeg! Da jeg så gik ind i 7. uge BANG - så sagde jeg goddag til kvalme, opkast, madlede og spændning i brysterne lige indtil 19. uge. 

Så at du har oplevet lidt nu, og det så er på retur, behøver ikke være en dårlig ting. 

Krydser fingre for jer! 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Musen91

Hvordan står det til hos dig?  

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

Har lige så lige testet......

POSITIV........!!!!!!! Kan slet ikke forstå det, hvor er det vildt..

Men jeg vil rigtig gerne se en positiv test mandag også, er såååå bange for om det er falsk positiv, suk.... ,

men umiddelbart er jeg mega-glad,,,

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

Så for pokker...... Skår i den umiddelbare glæde.... For fanden....

kom da lige i tanke om at jeg på ÆO dagen, onsdag, samt fredag - altså 2 dage senere, fik en lille smule pregnyl.... Det var kun lidt, men alligevel.... Det er jo det samme som ægløsningssprøjten, så den kan vel i princippet være i kroppen endnu ??? Det er jo dog 14 dage siden jeg tog det sidste imorgen... Men øv.....? 

Nå.... Jeg må jo se....

Anmeld Citér

19. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Så for pokker...... Skår i den umiddelbare glæde.... For fanden....

kom da lige i tanke om at jeg på ÆO dagen, onsdag, samt fredag - altså 2 dage senere, fik en lille smule pregnyl.... Det var kun lidt, men alligevel.... Det er jo det samme som ægløsningssprøjten, så den kan vel i princippet være i kroppen endnu ??? Det er jo dog 14 dage siden jeg tog det sidste imorgen... Men øv.....? 

Nå.... Jeg må jo se....

Mon ikk den er der det håber vi. Prøv og lig billede ind af testen evt. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

Altså mit hovede, mit hovede.....!

har lige tjekket min kalender mht datoer i det her, for at være HELT sikker på tingene...

så: D 2/5, ægløsningssprøjte

æu D 4/5, dyrkes til Blastocyst 

æo D 9/5, her får jeg også lidt pregnyl

D 11/5, lidt pregnyl

så dvs at den pregnyl jeg er lidt bekymret for er taget for en uge siden igår ....

så måske jeg ikke har noget at glæde mig over alligevel, det er jo 14 dage om ar komme ud af kroppen, ikke?

Testen blev tydelig med det samme, inden for 10-15 sec tror jeg...

pyyyyy, hvad siger i?

1000 tak for tålmodigheden❤️

Anmeld Citér

19. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

har lige tjekket min kalender mht datoer i det her, for at være HELT sikker på tingene...

D 11/5, lidt pregnyl

så dvs at den pregnyl jeg er lidt bekymret for er taget for en uge siden igår ....

så måske jeg ikke har noget at glæde mig over alligevel, det er jo 14 dage om ar komme ud af kroppen, ikke?

pyyyyy, hvad siger i?

Kender slet ikke til alt det at være i behandling, men hvis pregnyl kan gøre en G test positiv op til 14 dage efter man har fået det, så ville jeg nok ikk turde stole på testen før efter de 14 dage .. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Kender slet ikke til alt det at være i behandling, men hvis pregnyl kan gøre en G test positiv op til 14 dage efter man har fået det, så ville jeg nok ikk turde stole på testen før efter de 14 dage .. 

Nej det er jo det.....suk.... Det er jo også fjollet at teste før tid, det ved jeg godt.... Og de sagde det også på klinikken, men jeg blev sgu fristet alligevel...

så nu må jeg se på mandag, hvor der er rigtig testdag...

Anmeld Citér

19. maj 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

D 11/5, lidt pregnyl

pyyyyy, hvad siger i?

Den burde være ultra svag hvis det var pregnyl pga det alligevel er lang tid siden du fik det.

kan du sætte et billede ind af testen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.