Jeg har altid sagt mit barn kun måtte gå i dagpleje, da jeg intet havde tilovers for vuggestuer.. Underligt nok.. Jeg har jo intet haft og have det i..!!
Vores pige Fia startede i dagpleje, da hun var 10 mdr og de´første 8 mdr, gik det godt, fia var glad for at være der.. Men så begyndte jeg at undre mig over, at Fias tøj ALDRIG var beskidt.. Hendes regntøj, sko, eller jakke.. I alle de 8 mdr, jeg har hentet hende, har jeg ALDRIG hentet hende udenfor..!! Dagplejemoren var syg HVER MÅNED.. For det ´meste Mandags syge og så raskmeldte hun sig Onsdag el, Torsdag som regl.. Så skulle Fia kastes rundt til forskellige andre dagplejemødre, som hverken hun el. Jeg kendte el, havde mødt før..!!
Der skete en masse efterfølgende.. Hun tog ikk i legestue, hun tog ikk til gymnastik med dem osv.. Klagede over hende 2 gange og fik Fia overflyttet til en vuggestue..
Fia er blevet en helt anden pige, efter hun er startet i vuggestue.. Vi har fået vores glade dejlige pige igen

Fia´s lillesøster, skal helt sikkert os starte i den vuggestue, når hendes tur kommer
Anmeld