Hun slog sit barn i butik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonymor skriver:

Hmm, jeg undrer mig over, at du tager sådan på vej, men fair nok  Jeg er da ikke sur over, at du kom til at blande mig sammen med en anden. Det var blot møntet på din kommentar om, at det var svært med alle de anonyme, der ikke ville stå ved, hvem de var - Jeg ville blot påpege, at i mit tilfælde er jeg ikke mere anonym end dig. Men det kan meget vel være at din kommentar var møntet på dem, der brugte anonym-funktionen. Svært at vide  

Så spørg i stedet for at konkludere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
EBK skriver:

Sorry, jeg ser lige at du er en anden anonym. 

Det er godt nok forvirrende, når folk ikke vil stå ved hvem de er

Hvad er forskellen på at hedde "Anonymor" og "EBK"? 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvad er forskellen på at hedde "Anonymor" og "EBK"? 

Bogstaverne, vil jeg formode.

Det er rettet til de anonyme i debatter. De underskriver sig ikke med anonym3 eller apollo48, whatever. Så når én anonym svarer på et indlæg, og en anden anonym svarer på et spørgsmål til det første indlæg, så har man ikke en kinamands chance for at se hvem man egentlig skriver med eller svarer.

Som jeg skriver, havde jeg ikke set at det var anonymor og ikke anonym. 

Så kan der vist ikke koges mere suppe på dén høne

Anmeld Citér

27. april 2016

Patriark

Anonym skriver:

Jeg så en dame slå sit barn oven på hovedet i en butik. Flere vidner udover mig så det uden at gribe ind. Jeg gik over til damen da hun var gået lidt væk fra sine børn og konfronterede hende med det. Jeg var dybt rystet! Hun sagde at hun "bare" daskede til ham og at jeg skulle blande mig uden om. Jeg sagde at det bestemt ikke var et dask og at jeg så hun slog sit barn. Hun sagde jeg skulle blande mig udenom. Jeg sagde at jeg bestemt ikke ville blande mig uden om men anmelde hende. Hun gik og jeg nåede ikke at få fat i nummerpladen på hendes bil! 

Spørgsmålet er nu! Hvad kan jeg gøre? 

Jeg tør slet ikke tænke på at hvis hun kan finde på at slå på sit barn offentligt, hvad foregår der så i hjemmet? Barnet græd ikke men blev bange og ked af det. Hun skældte begge sine børn ud hele tiden uden grund. Jeg tænker på de børn hele tiden nu og jeg er rystet over at så mange mennesker ikke greb ind! 

Det er en kedelig ting at være vidne til, men der er intet man kan gøre. Jeg er overbevist om, at politiet ikke vil efterforske en så "ubetydelig" "forbrydelse". De sociale myndigheder vil intet kunne gøre da familien er anonym.

Men fint at du konfronterede mor.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.