Hun slog sit barn i butik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Som EBK også spørger, spørger jeg også. Er et dask da ok?

Der findes mange forskellige grader af vold, men det er stadig vold.

At råbe af sit barn er også vold, og hvor er der mange der gør det.

Har svaret. 

Ja ikay, jeg ville personligt ikke gå i spåner hvis nogle råbte af sit barn. Afhængigt af graden naturligvis! At stå og skrige ind i hovedet er ikke ok, men at hæve stemmen og snakke med store  bogstaver er okay i min verden. Vi er forskellige jo. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke helt meningen med dit indlæg, du kan intet gøre nu og er jo umuligt at vurdere for alle os andre som ikke var til stede, om hvad der skete. 

Hvis du mente det var så vigtigt at formidle yderligere kontakt hvorfor kontaktede du så ikke politi med det samme, hvad var intentionen med konfrontationen 

blot nysgerrig  

Tror at hun bare vil af med det et sted (:

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har svaret. 

Ja ikay, jeg ville personligt ikke gå i spåner hvis nogle råbte af sit barn. Afhængigt af graden naturligvis! At stå og skrige ind i hovedet er ikke ok, men at hæve stemmen og snakke med store  bogstaver er okay i min verden. Vi er forskellige jo. 

Ja, vi skrev på samme tid.

Du svarede, "det var ikke det jeg skrev".

Vil du så svare hvad du mener? For vi var jo to, der åbenbart misforstod dig.

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Det var vist ikke det jeg skrev  

Nej, det var et spørgsmål.

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonymor

EBK skriver:

Nå ok, så et dask er ok men ikke et slag?

Kommer vel an på situationen - Jeg er da kommet til at give min søn et dask over hånden i refleks, da han var ved at række ud efter en meget varm gryde, som han ville have brændt sig på. Jeg er klar over, at det ikke er situationen her, jeg mener bare, at man måske skal passe på med at se alle situationer for sort/hvidt. 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonymor skriver:

Kommer vel an på situationen - Jeg er da kommet til at give min søn et dask over hånden i refleks, da han var ved at række ud efter en meget varm gryde, som han ville have brændt sig på. Jeg er klar over, at det ikke er situationen her, jeg mener bare, at man måske skal passe på med at se alle situationer for sort/hvidt. 

I den situation gør du det for at beskytte sit barn. 

Det er ikke det tråden handler om. 

Tråden handler om, at et barn bliver udsat for vold.

Ud fra din første besvarelse, virker det til, at du synes det er ok at daske til sit barn, og det er det jeg spørger dig om. 

Det er vel egentlig ret sort/Hvidt. Enten er det ok eller også er det ikke?

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonymor skriver:

Sorry, jeg ser lige at du er en anden anonym. 

Det er godt nok forvirrende, når folk ikke vil stå ved hvem de er

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonymor

EBK skriver:

Sorry, jeg ser lige at du er en anden anonym. 

Det er godt nok forvirrende, når folk ikke vil stå ved hvem de er

Hvis du kigger på mit navn kan du se, at jeg hedder "Anonymor" - Altså bruger jeg ikke "Besvar som anonym", det er bare mit brugernavn. Jeg er ikke mere anonym end dig, du har jo heller ikke nogen oplysninger på din profil Så hvis jeg ikke vil stå ved hvem jeg er, bare fordi jeg har valgt et ret anonymt profilnavn, så gælder det samme vel for dig? 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonymor skriver:

Hvis du kigger på mit navn kan du se, at jeg hedder "Anonymor" - Altså bruger jeg ikke "Besvar som anonym", det er bare mit brugernavn. Jeg er ikke mere anonym end dig, du har jo heller ikke nogen oplysninger på din profil Så hvis jeg ikke vil stå ved hvem jeg er, bare fordi jeg har valgt et ret anonymt profilnavn, så gælder det samme vel for dig? 

Ja tak, det er jeg godt klar over. Men det var en konstatering om, at det er svært at skelne i mellem alle de anonyme. 

Beklager at det skete ifm. Min besvarelse til dig. 

Det skal ikke ske igen

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonymor

Ja tak, det er jeg godt klar over. Men det var en konstatering om, at det er svært at skelne i mellem alle de anonyme. 

Beklager at det skete ifm. Min besvarelse til dig. 

Det skal ikke ske igen

Hmm, jeg undrer mig over, at du tager sådan på vej, men fair nok  Jeg er da ikke sur over, at du kom til at blande mig sammen med en anden. Det var blot møntet på din kommentar om, at det var svært med alle de anonyme, der ikke ville stå ved, hvem de var - Jeg ville blot påpege, at i mit tilfælde er jeg ikke mere anonym end dig. Men det kan meget vel være at din kommentar var møntet på dem, der brugte anonym-funktionen. Svært at vide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.