Hun slog sit barn i butik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke helt meningen med dit indlæg, du kan intet gøre nu og er jo umuligt at vurdere for alle os andre som ikke var til stede, om hvad der skete. 

Hvis du mente det var så vigtigt at formidle yderligere kontakt hvorfor kontaktede du så ikke politi med det samme, hvad var intentionen med konfrontationen 

blot nysgerrig  

Jeg kunne ikke lade være med at konfrontere hende og jeg ville også gerne have ringet til politiet på det tidspunkt men de forsvandt. Derfor er mit spørgsmål om der mon er nogle muligheder for at anmelde eller gøre noget nu, eller om det er for sent og svært at finde hende igen?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg kunne ikke lade være med at konfrontere hende og jeg ville også gerne have ringet til politiet på det tidspunkt men de forsvandt. Derfor er mit spørgsmål om der mon er nogle muligheder for at anmelde eller gøre noget nu, eller om det er for sent og svært at finde hende igen?! 

Ring til politiet og meld det. De kontakter de sociale myndigheder, hvis de kan og vil finde frem til den pågældende. 

Om ikke andet, så ved du, at du har gjort det rigtig. Nemlig reageret. 

Det er værre at gøre ingenting.

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Du kannok ikke gøre mere, for eventuelle vidner er væk osv og med mindre det er direkte på feks video overvågning tror jeg ikke der er noget at gøre 

Anmeld Citér

26. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

• Er du sikker på det ikke var i søndags så? Det lyder vildt hvis det er 2 forskellige episoder. 

Jeg er helt sikker, det var i lørdags i en Irma, hun havde to drenge med og hendes mand som gik lidt længere fremme, og den yngste dreng driller lidt sin mor. Pludselig vender hun sig om og pander ham en ovenpå hovedet med en varer, og siger "så stopper du" .. Drengen græd heller ikke, men der blev meget meget stille!

Anmeld Citér

26. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg så en dame slå sit barn oven på hovedet i en butik. Flere vidner udover mig så det uden at gribe ind. Jeg gik over til damen da hun var gået lidt væk fra sine børn og konfronterede hende med det. Jeg var dybt rystet! Hun sagde at hun "bare" daskede til ham og at jeg skulle blande mig uden om. Jeg sagde at det bestemt ikke var et dask og at jeg så hun slog sit barn. Hun sagde jeg skulle blande mig udenom. Jeg sagde at jeg bestemt ikke ville blande mig uden om men anmelde hende. Hun gik og jeg nåede ikke at få fat i nummerpladen på hendes bil! 

Spørgsmålet er nu! Hvad kan jeg gøre? 

Jeg tør slet ikke tænke på at hvis hun kan finde på at slå på sit barn offentligt, hvad foregår der så i hjemmet? Barnet græd ikke men blev bange og ked af det. Hun skældte begge sine børn ud hele tiden uden grund. Jeg tænker på de børn hele tiden nu og jeg er rystet over at så mange mennesker ikke greb ind! 

Det var da ubehageligt. Godt, du konfronterede hende. Det kan sagtens være, at det har sat tanker igang hos hende... Måske hun søger at forbedre sig nu .

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Synes ikke du kan gøre noget nu.. Derudover er jeg nysgerrig på hvad det vil sige at hun ikke bare daskede - men direkte slog? 

Det er et ømt emne og man skal passe på med at stemple for hurigt. 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Synes ikke du kan gøre noget nu.. Derudover er jeg nysgerrig på hvad det vil sige at hun ikke bare daskede - men direkte slog? 

Nå ok, så et dask er ok men ikke et slag?

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

• Er du sikker på det ikke var i søndags så? Det lyder vildt hvis det er 2 forskellige episoder. 

For nogle år siden så jeg en udsendelse på tv, der omhandlede en undersøgelse af hvor mange børn, der bliver udsat for vold. Jeg blev chokeret.

1 ud af 5 børn udsættes for vold i hjemmet dagligt.

Det er bare ikke noget man snakker om. Heller ikke børnene, da de føler skyld og skam.

Så det er højst sandsynligt to forskellige episoder.

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

EBK skriver:

Nå ok, så et dask er ok men ikke et slag?

Det var vist ikke det jeg skrev  

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Som EBK også spørger, spørger jeg også. Er et dask da ok?

Der findes mange forskellige grader af vold, men det er stadig vold.

At råbe af sit barn er også vold, og hvor er der mange der gør det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.