Hun slog sit barn i butik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
33 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg så en dame slå sit barn oven på hovedet i en butik. Flere vidner udover mig så det uden at gribe ind. Jeg gik over til damen da hun var gået lidt væk fra sine børn og konfronterede hende med det. Jeg var dybt rystet! Hun sagde at hun "bare" daskede til ham og at jeg skulle blande mig uden om. Jeg sagde at det bestemt ikke var et dask og at jeg så hun slog sit barn. Hun sagde jeg skulle blande mig udenom. Jeg sagde at jeg bestemt ikke ville blande mig uden om men anmelde hende. Hun gik og jeg nåede ikke at få fat i nummerpladen på hendes bil! 

Spørgsmålet er nu! Hvad kan jeg gøre? 

Jeg tør slet ikke tænke på at hvis hun kan finde på at slå på sit barn offentligt, hvad foregår der så i hjemmet? Barnet græd ikke men blev bange og ked af det. Hun skældte begge sine børn ud hele tiden uden grund. Jeg tænker på de børn hele tiden nu og jeg er rystet over at så mange mennesker ikke greb ind! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Øv det er en skam du ikke fik fat i nummerpladen 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg så en dame slå sit barn oven på hovedet i en butik. Flere vidner udover mig så det uden at gribe ind. Jeg gik over til damen da hun var gået lidt væk fra sine børn og konfronterede hende med det. Jeg var dybt rystet! Hun sagde at hun "bare" daskede til ham og at jeg skulle blande mig uden om. Jeg sagde at det bestemt ikke var et dask og at jeg så hun slog sit barn. Hun sagde jeg skulle blande mig udenom. Jeg sagde at jeg bestemt ikke ville blande mig uden om men anmelde hende. Hun gik og jeg nåede ikke at få fat i nummerpladen på hendes bil! 

Jeg tør slet ikke tænke på at hvis hun kan finde på at slå på sit barn offentligt, hvad foregår der så i hjemmet? Barnet græd ikke men blev bange og ked af det. Hun skældte begge sine børn ud hele tiden uden grund. Jeg tænker på de børn hele tiden nu og jeg er rystet over at så mange mennesker ikke greb ind! 

Jeg oplevede præcis det samme i lørdags, det kunne være mig der skrev det indlæg! Her slog hun også sin dreng ovenpå hovedet med en varer. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Bshizzle

Jeg ville ikke kunne holde min kæft.. 

Sådan noget er ikke i orden. 

Som du selv skriver, så glemmer man det ikke bare sådan lige. 

Jeg ville ha fulgt efter hende og taget nummerpladen.. Eller for den sags skyld melde hende. 

For hvis det var i en butik, så er der 90% chance for der nok var kamera på. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Jeg forstår ikke helt meningen med dit indlæg, du kan intet gøre nu og er jo umuligt at vurdere for alle os andre som ikke var til stede, om hvad der skete. 

Hvis du mente det var så vigtigt at formidle yderligere kontakt hvorfor kontaktede du så ikke politi med det samme, hvad var intentionen med konfrontationen 

blot nysgerrig  

Anmeld Citér

26. april 2016

Bebsen

Måske butikken har overvågning? Så er der formentlig bevis for at hun har slået barnet og muligvis er bil+nrplade filmet 

GODT AT DU KONFRONTEREDE HENDE!!! 

Anmeld Citér

26. april 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Jeg så engang en far skubbe så hårdt til sin teenagesøn i en butik, at drengen væltede bagover og ind i en reol, som væltede og alle tingene faldt på jorden med et ordentlig brag. Jeg så det ud af øjenkrogen og troede ikke mine egne øjne. Stod bare og måbede og  stammede "Hva....? Hva....? Hvad sker der?....Hvo...? Hve...?" Og inden jeg opfattede noget eller fik gjort noget som helst, var de væk. Det er flere år siden og jeg tænker stadig på det, og ønsker at jeg fik gjort noget. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på, hvad det barn ellers er blevet udsat for. Hvis du på nogen måde kan finde frem til, hvem det var, synes jeg du skal gøre det. Men hvis ikke, er det jo svært at gøre ret meget nu

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede præcis det samme i lørdags, det kunne være mig der skrev det indlæg! Her slog hun også sin dreng ovenpå hovedet med en varer. 

• Er du sikker på det ikke var i søndags så? Det lyder vildt hvis det er 2 forskellige episoder. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres beskeder. Ved i om det er kommunen man ringer til omkring dette eller politiet? Der var overvågning i butikken så det må være på video 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Jeg så engang en far skubbe så hårdt til sin teenagesøn i en butik, at drengen væltede bagover og ind i en reol, som væltede og alle tingene faldt på jorden med et ordentlig brag. Jeg så det ud af øjenkrogen og troede ikke mine egne øjne. Stod bare og måbede og  stammede "Hva....? Hva....? Hvad sker der?....Hvo...? Hve...?" Og inden jeg opfattede noget eller fik gjort noget som helst, var de væk. Det er flere år siden og jeg tænker stadig på det, og ønsker at jeg fik gjort noget. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på, hvad det barn ellers er blevet udsat for. Hvis du på nogen måde kan finde frem til, hvem det var, synes jeg du skal gøre det. Men hvis ikke, er det jo svært at gøre ret meget nu

Det er præcis den der følelse af jeg ikke føler jeg nåede at gøre nok inden de forsvandt, og vrede over at så mange voksne mennesker kan lade være med at blande sig. Det er skræmmende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.