Frygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tager også afsted men frygten vil stadig være i mig dernede. Vil aldrig vise tegn på frygt overfor mine piger 

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at arbejde med den frygt du har.

Jeg lider selv af angst, så jeg ved, at man sagtens kan arbejde med angsten.

Først og fremmest så er du nødt til at snakke med en om det. Har du en anden end din mand, du kan betro dig til? Hvis han ikke rigtigt vil høre?

Derefter så er du faktisk nødt til at lave nogle "alternative tanker". Dette kan være tanker så som "Hvorfor skulle det ske lige hvor vi er?" "Der er mange der rejser derned" osv osv. Du ville nok bedst kunne finde på nogle, som vil hjælpe dig med det.

Stop med at læse artikler om terror. Det gør bare at din frygt bliver større. 

Det er ikke sikkert at det vil hjælpe 100 procent, men hvis du kan finde nogle tanker, som kan berolige dig, ville det være en super metode at bruge. 

Du skriver at frygten stadigvæk vil være i dig dernede - men det ved du jo faktisk ikke...endnu...Jeg HÅBER, at du kan slappe af på ferien, og I får en fantastisk rejse!

Til sidst vil jeg sige: Det er flot, at du vælger at tage afsted alligevel! Det er også flot, at du ikke vælger at vise det for dine børn. 

Jeg vil bare give dig et kæmpe kram! Det er ikke sjovt at have det sådan, og man kan jo ikke altid man kan styre det.

Giv dig selv et klap på skulderen for at du ser bort fra frygten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at arbejde med den frygt du har.

Jeg lider selv af angst, så jeg ved, at man sagtens kan arbejde med angsten.

Først og fremmest så er du nødt til at snakke med en om det. Har du en anden end din mand, du kan betro dig til? Hvis han ikke rigtigt vil høre?

Derefter så er du faktisk nødt til at lave nogle "alternative tanker". Dette kan være tanker så som "Hvorfor skulle det ske lige hvor vi er?" "Der er mange der rejser derned" osv osv. Du ville nok bedst kunne finde på nogle, som vil hjælpe dig med det.

Stop med at læse artikler om terror. Det gør bare at din frygt bliver større. 

Det er ikke sikkert at det vil hjælpe 100 procent, men hvis du kan finde nogle tanker, som kan berolige dig, ville det være en super metode at bruge. 

Du skriver at frygten stadigvæk vil være i dig dernede - men det ved du jo faktisk ikke...endnu...Jeg HÅBER, at du kan slappe af på ferien, og I får en fantastisk rejse!

Til sidst vil jeg sige: Det er flot, at du vælger at tage afsted alligevel! Det er også flot, at du ikke vælger at vise det for dine børn. 

Jeg vil bare give dig et kæmpe kram! Det er ikke sjovt at have det sådan, og man kan jo ikke altid man kan styre det.

Giv dig selv et klap på skulderen for at du ser bort fra frygten

Tak for et rigtigt brugbart råd 

jeg vil prøve at arbejde på det. 

Dejligt med skulderklap 

Anmeld Citér

27. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tak for et rigtigt brugbart råd 

jeg vil prøve at arbejde på det. 

Dejligt med skulderklap 

Jeg håber i hvert fald det er noget du kan bruge. Det er ikke sjovt at have det sådan, men sådan er det bare nogle gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.