Frygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2016

klmf

Jeg skulle til London 2uger efter Paris blev angrebet. Troede jeg skulle dø af skræk. Den første tur i undergrunden var sådan lidt - puha, er der nu nogle bomber Men det gik jo fint og jeg skænkede det ikke en tanke resten af turen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja så er sommer ferien bestilt og vi skal til Mallorca med vores 3 piger. 

Nu rammer frygten for terror mig. 

Læser en artikel med at isis vil gå efter turist mål den her sommer? Udklædning? Selvmords bombwr under ligge stole osv. Bare det at være i lufthavnen gør mig bange 

Der røg ferie glæden for mig. Vil ikke sige noget til min mand da han synes det er pjat. Åh hvor er det irriterne

Du er ikke den eneste med den frygt nej. Jeg har den også, og derfor tror jeg heller ikke vi tager på charter i år, men tager bilen og køre rundt i Tyskland regner vi med. Det er jo åndssvagt at have den frygt, fordi det er jo det de ønsker. Men desværre er frygten plantet dybt i mig. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Du er ikke den eneste med den frygt nej. Jeg har den også, og derfor tror jeg heller ikke vi tager på charter i år, men tager bilen og køre rundt i Tyskland regner vi med. Det er jo åndssvagt at have den frygt, fordi det er jo det de ønsker. Men desværre er frygten plantet dybt i mig. 

Har det på samme måde, store turist attraktioner gør mig også nervøs, strande specielt i udlandet, bomber i lufthavne osv.

metron er bandlyst specielt for mine børn. 

Jeg er sur på mig Selv over at det påvirker mig så meget. 

Anmeld Citér

25. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Har det på samme måde, store turist attraktioner gør mig også nervøs, strande specielt i udlandet, bomber i lufthavne osv.

Kan 100% sætte mig ind i den frygt du har og jeg er også sur på mig selv over at det skal være med til at styre hvor jeg kan tage hen på ferie. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Kan 100% sætte mig ind i den frygt du har og jeg er også sur på mig selv over at det skal være med til at styre hvor jeg kan tage hen på ferie. 

Ja det er simpelthen så dumt men jeg kan ikk gøre for det. 

Jeg kommer til at tage til Mallorca men puha den angst den overtager 

Anmeld Citér

25. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Den eneste måde at overvinde angsten er faktisk at gøre det, som man er bange. Jeg taler af erfaring så jeg håber at når I er ankommet, at du kan slappe af og nyde ferien. 

Anmeld Citér

25. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Du er jo netop påvirker lige som det er ønsket du skal være - de vil ramme turiststeder og har gjort det længe fordi de så rammer dobbelt: de rammer ved selve angrebet og de rammer det lands økonomi for de turisme er en stor økonomisk faktor fx i et land som Grækenland. 

Jeg har selv kæmpet for ikke at lade usikkerheden overtage (ikke om terror men bare i alt almindelighed). Jeg har skulle ringe 112, opleve verden vendte på hovedet og være i et mareridt. Men netop der lærte mig, at der er intet jeg kan gøre, jeg kan ikke tage forholdsregler, ikke planlægge, ikke beskytte osv. For lynet slår også ned midt i normalen. Jeg har en tendens til overbeskyttelse men kæmper mod det hele tiden, for livet skal leves nu og med nysgerrighed, åbenhed, afprøvning og mod. Hvis man lader frygten tage over så glemmer man at leve. 

Rationelt ved du nok godt at terror er så lille en risiko, men følelsesmæssigt gør du ikke. Enten skal du finde stædigheden i dig selv eller som andre skriver få lidt hjælp

Anmeld Citér

25. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Vil sige som en anden at det eneste der hjælper på angsten, det er at overvinde den og opdage at der ikke sker noget. Håber i får en rigtig god ferie, vi var på Mallorca sidste år og det var fantastisk ! 

Anmeld Citér

27. april 2016

TNielsen

God-mor skriver:

Vil sige som en anden at det eneste der hjælper på angsten, det er at overvinde den og opdage at der ikke sker noget. Håber i får en rigtig god ferie, vi var på Mallorca sidste år og det var fantastisk ! 

Jeg vil give God-Mor helt ret. At komme afsted er det enest der hjælper. Jeg tænker selv meget over sikkerhed når jeg rejser med mine børn, men jeg gør alt hvad jeg kan for at det ikke kommer til at ødelægge ferie for dem

Disclaimer: Jeg arbejder for  http://www.travelmarket.dk/ 

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

TNielsen skriver:

Jeg vil give God-Mor helt ret. At komme afsted er det enest der hjælper. Jeg tænker selv meget over sikkerhed når jeg rejser med mine børn, men jeg gør alt hvad jeg kan for at det ikke kommer til at ødelægge ferie for dem

Disclaimer: Jeg arbejder for  http://www.travelmarket.dk/ 

Tager også afsted men frygten vil stadig være i mig dernede. Vil aldrig vise tegn på frygt overfor mine piger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.