Frygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Nej det gør jeg ikke. 

Men det at de vil gå efter spanske græske franske lande og øer for at skade turister bekymrer mig når vi skal derned. 

Det kommer tættere på 

Men du er lige så udsat eller lige så lidt udsat, når du er i Danmark. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Men du er lige så udsat eller lige så lidt udsat, når du er i Danmark. 

Ja det er jeg nok. 

Men når man læser de vil gå efter turist mål og spanske så bliver man nervøs 

Anmeld Citér

25. april 2016

Mami

Jeg vil Anbefale dig psykolog, det lyder som om du lider af katestrofe tanker, det er ikke optimalt at være så bange for terror, specielt ikke når du er klar over risikoen er minimal.

Hvorfo læser du de artikler når de skræmmer dig så meget? 

Anmeld Citér

25. april 2016

Spirrevip

Altså vi ville gerne have været til Paris her til sommer, og jeg var da også en del skræmt over det terror der var dernede. Vi har så valgt at spare de penge til baby, så vi kommer ikke afsted alligevel. Men jeg var helt sikkert taget af sted hvis det var, for sandsynligheden er sgu ikke ret stor... Tror man skal tage det stille og roligt, og erkende at det kan ske hvor som helst - og man kan jo ikke bo under jorden i en sikkerheds boks 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg vil Anbefale dig psykolog, det lyder som om du lider af katestrofe tanker, det er ikke optimalt at være så bange for terror, specielt ikke når du er klar over risikoen er minimal.

Hvorfo læser du de artikler når de skræmmer dig så meget? 

Ja men jeg har det altid sådan nogle måneder efter et angreb eller trussel om et også det som om det svinder lidt ud. 

Det var ikk min mening at læse det da jeg ikke kunne se på overskriften at det omhadlet trussel og turist mål, men da jeg gik igang ku jeh ikk stoppe mwd at læse det. 

Men psykolog har jeg pt ikk råd til og jeg dur ikk til så noget. Mine piger aner intet og det skal de heller ikk 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Altså vi ville gerne have været til Paris her til sommer, og jeg var da også en del skræmt over det terror der var dernede. Vi har så valgt at spare de penge til baby, så vi kommer ikke afsted alligevel. Men jeg var helt sikkert taget af sted hvis det var, for sandsynligheden er sgu ikke ret stor... Tror man skal tage det stille og roligt, og erkende at det kan ske hvor som helst - og man kan jo ikke bo under jorden i en sikkerheds boks 

Ja det er rigtigt. 

Tror bare jeg har brug for nogle som snakker mig ned og beroliger mig 

Anmeld Citér

25. april 2016

Spirrevip

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt. 

Tror bare jeg har brug for nogle som snakker mig ned og beroliger mig 

Du har ikke en kæreste/mand? Tæt familie/venner? 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Du har ikke en kæreste/mand? Tæt familie/venner? 

Har min mand men han synes det er pjat, han siger det samme med at vi lige så godt ka køre galt 

Anmeld Citér

25. april 2016

Spirrevip

Anonym skriver:

Har min mand men han synes det er pjat, han siger det samme med at vi lige så godt ka køre galt 

Hmm.. Jeg ville prøve igen at forklare mine følelser og tanker til manden, hvor han fik at vide, at jeg gerne vil, at han bare klapper hesten og lytter på mine tanker. Ikke at han nødvendigvis skal reagere og aflyse ferien, men bare lytte og være forstående.

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Hmm.. Jeg ville prøve igen at forklare mine følelser og tanker til manden, hvor han fik at vide, at jeg gerne vil, at han bare klapper hesten og lytter på mine tanker. Ikke at han nødvendigvis skal reagere og aflyse ferien, men bare lytte og være forstående.

Ja det må jeg prøve igen men tror ikke det hjælper. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.