Hvordan er det nu det er med cola?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

LineD

brandt-camilla skriver:

Okay.. Så er jeg vist værre endnu  

Host host, og så har jeg vist også, rundet lidt af her og der...
Måske man i realiteten nok godt kunne sige jeg drikker liiiidt mere (Knus Line som egentlig ikke er klar over hvor meget der ryger ned  )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Riksen

LineD skriver:

Jeg tror ikke det er videnskabeligt bevist det der med colaen, men hvis det gør, tror jeg bestemt det har noget med mængde at gøre

Knus en KÆMPE colaholiker, der altså blev gravid trods det

Det er da altid noget, for jeg hverken ryger eller drikker alkohol, men jeg indtager da sukker i form af slik, chokolade og cola, og det får jeg meget svært ved droppe helt. Men jeg har tænkt mig at gøre et forsøg, for sukker kan jo virke nedsættende i forhold til fertilitet.

Men det er da skønt at du blev gravid "trods" cola

Anmeld

26. september 2009

FrkC

LineD skriver:

Host host, og så har jeg vist også, rundet lidt af her og der...
Måske man i realiteten nok godt kunne sige jeg drikker liiiidt mere (Knus Line som egentlig ikke er klar over hvor meget der ryger ned  )

Jeg hedder Camilla, og jeg er colaholiker!!!

Ja, jeg aner heller ik hvor meget der ryger ned, men ved at det er på den forkerte side af 1 liter om dagen!! Meget forkerte side nogle dage.. 
Drikker du stadig lige meget cola nu..??  

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

brandt-camilla skriver:

Okay Hvor dejligt.. Tillykke (har jeg vist ik sagt )
Kunne du godt bare såen stoppe..??

Hej

Jeg kommer til at tænke på, at lige inden jeg skulle insemineres var jeg sammen med nogle venner, der drak øl (jeg elsker øl og det ved de) og de spurgte om det ikke var svært, at undvære det??...Jeg svarede, at det var det egentlig ikke for jeg ønskede bare det barn så meget, at jeg ikke ville sætte noget på spil som måske ville forhindre mig i det.
Sådan tror jeg du skal tænke, så er det ikke så svært

Held og lykke med projektet

Knus
Dorthe (som tidligere elskede cola, øl og vin og alt det andet forbudte)
5 + 2

Anmeld

26. september 2009

FrkC

dorthemus skriver:

Hej

Jeg kommer til at tænke på, at lige inden jeg skulle insemineres var jeg sammen med nogle venner, der drak øl (jeg elsker øl og det ved de) og de spurgte om det ikke var svært, at undvære det??...Jeg svarede, at det var det egentlig ikke for jeg ønskede bare det barn så meget, at jeg ikke ville sætte noget på spil som måske ville forhindre mig i det.
Sådan tror jeg du skal tænke, så er det ikke så svært

Held og lykke med projektet

Knus
Dorthe (som tidligere elskede cola, øl og vin og alt det andet forbudte)
5 + 2

Ja du har temmelig sikkert ret

Tillykke med graviditeten forresten

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

brandt-camilla skriver:

Ja du har temmelig sikkert ret

Tillykke med graviditeten forresten

TAK

Anmeld

26. september 2009

LineD

brandt-camilla skriver:

Jeg hedder Camilla, og jeg er colaholiker!!!

Ja, jeg aner heller ik hvor meget der ryger ned, men ved at det er på den forkerte side af 1 liter om dagen!! Meget forkerte side nogle dage.. 
Drikker du stadig lige meget cola nu..??  

.oO(Nikker ydmygende på hovedet)   

Anmeld

26. september 2009

LineD

Riksen skriver:

Det er da altid noget, for jeg hverken ryger eller drikker alkohol, men jeg indtager da sukker i form af slik, chokolade og cola, og det får jeg meget svært ved droppe helt. Men jeg har tænkt mig at gøre et forsøg, for sukker kan jo virke nedsættende i forhold til fertilitet.

Men det er da skønt at du blev gravid "trods" cola

Tror aldrig der er noget galt i at skære ned
Jeg har bare en rygrad så rank som en regnorm, så her fortsatte jeg ufortrødent, men må indrømme at det først var efter jeg var blevet gravid jeg første gang hørte om fænomenet med at cola skulle virke præventivt

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

LineD skriver:

Tror aldrig der er noget galt i at skære ned
Jeg har bare en rygrad så rank som en regnorm, så her fortsatte jeg ufortrødent, men må indrømme at det først var efter jeg var blevet gravid jeg første gang hørte om fænomenet med at cola skulle virke præventivt

Det vidste din baby nok bare ikke...

Anmeld

26. september 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha.... hvis Cola var præventivt var jeg aldrig blevet gravid med Nikoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.