Hvordan er det nu det er med cola?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

Bom

brandt-camilla skriver:

Heej alle jer kloge hoveder

Hvordan er det nu det er med cola..??
Har hørt noget med at det kan virke præventivt (hvis man ka sige det såen).. Er det rigtigt eller er det en "skrøne"?? Nogen siger det "kun" er i graviditeten man ska passe på med at drikke for meget, hva ska jeg tro?! Hjææælp
 Jeg er nemlig temmelig glad for cola  og drikker rimelig meget af det..

Camilla

Da min kæreste og jeg havde svært ved og blive gravid, begyndte jeg til zoneterapi, og min zoneterapeut sagde til mig, at jeg skulle stoppe med og drikke cola, fordi det virkede som et prævention.. Jeg valgte og tro på hende og stoppede fuldstændig med og drikke cola (drak nok halv-halvanden liter om dagen før), og vupti to mdr efter blev jeg gravid med vores ønske barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

FrkC

Caroline86 skriver:

jeg har faktisk hørt at det kan virke lettere præventivt, så jeg synes du så vidt muligt skal skære ned så er det også meget lettere når du bliver gravid

knus Caroline

Okay.. Nemlig oss det jeg har hørt.. Hmm.. Tjo, burde nok under alle omstændigheder skære ned  

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Mini-Terp skriver:

Da min kæreste og jeg havde svært ved og blive gravid, begyndte jeg til zoneterapi, og min zoneterapeut sagde til mig, at jeg skulle stoppe med og drikke cola, fordi det virkede som et prævention.. Jeg valgte og tro på hende og stoppede fuldstændig med og drikke cola (drak nok halv-halvanden liter om dagen før), og vupti to mdr efter blev jeg gravid med vores ønske barn..

Okay Hvor dejligt.. Tillykke (har jeg vist ik sagt )
Kunne du godt bare såen stoppe..??

Anmeld

26. september 2009

Bom

brandt-camilla skriver:

Okay Hvor dejligt.. Tillykke (har jeg vist ik sagt )
Kunne du godt bare såen stoppe..??

Tak..

Ja det kunne jeg sagtens, for ønskede mig så brændende og blive gravid, og efter ca et års prøvelse, var jeg rimelig desperat og ville gøre alt for at det lykkedes..  Jeg gav alt mit cola væk til min svoger, så jeg slet ikke havde noget herhjemme, købte i stedet noget ribena og tranebær saft, som jeg rigtig godt kan li, det drak jeg så istedet..

Held og Lykke forresten..

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Mini-Terp skriver:

Tak..

Ja det kunne jeg sagtens, for ønskede mig så brændende og blive gravid, og efter ca et års prøvelse, var jeg rimelig desperat og ville gøre alt for at det lykkedes..  Jeg gav alt mit cola væk til min svoger, så jeg slet ikke havde noget herhjemme, købte i stedet noget ribena og tranebær saft, som jeg rigtig godt kan li, det drak jeg så istedet..

Held og Lykke forresten..

Tak ska du ha

Okay..
Kunne godt være jeg sku prøve at overveje det så..

Mange tak for svar..  

Anmeld

26. september 2009

Riksen

Hej!

Ved I om colaen kun virker hæmmende i forhold til graviditet hvis man drikker store mængder eller gælder det også, hvis man drikker det en gang i mellem? Jeg er da glad for det,  men drikker det ikke hver dag, og jeg vil rigtig gerne blive gravid snarest, så det kunne være man skulle stoppe helt.

Hilsen Rikke

Anmeld

26. september 2009

LineD

Riksen skriver:

Hej!

Ved I om colaen kun virker hæmmende i forhold til graviditet hvis man drikker store mængder eller gælder det også, hvis man drikker det en gang i mellem? Jeg er da glad for det,  men drikker det ikke hver dag, og jeg vil rigtig gerne blive gravid snarest, så det kunne være man skulle stoppe helt.

Hilsen Rikke

Jeg tror ikke det er videnskabeligt bevist det der med colaen, men hvis det gør, tror jeg bestemt det har noget med mængde at gøre

Knus en KÆMPE colaholiker, der altså blev gravid trods det

Anmeld

26. september 2009

FrkC

LineD skriver:

Jeg tror ikke det er videnskabeligt bevist det der med colaen, men hvis det gør, tror jeg bestemt det har noget med mængde at gøre

Knus en KÆMPE colaholiker, der altså blev gravid trods det

Er glad for at du kunne blive gravid på trods af meget cola Men er vist nået frem til at jeg må skære mit forbrug noget ned.. Hvor meget drak du om dagen..??

Anmeld

26. september 2009

LineD

brandt-camilla skriver:

Er glad for at du kunne blive gravid på trods af meget cola Men er vist nået frem til at jeg må skære mit forbrug noget ned.. Hvor meget drak du om dagen..??

Jeg tror vist jeg var en værre en og er det stadig jeg drak ca ½ liter om dagen... og gør det stadig til dags dato... det er nu engang min last

Anmeld

26. september 2009

FrkC

LineD skriver:

Jeg tror vist jeg var en værre en og er det stadig jeg drak ca ½ liter om dagen... og gør det stadig til dags dato... det er nu engang min last

Okay.. Så er jeg vist værre endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.