Hvordan er det nu det er med cola?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.942 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. september 2009

FrkC

Heej alle jer kloge hoveder

Hvordan er det nu det er med cola..??
Har hørt noget med at det kan virke præventivt (hvis man ka sige det såen).. Er det rigtigt eller er det en "skrøne"?? Nogen siger det "kun" er i graviditeten man ska passe på med at drikke for meget, hva ska jeg tro?! Hjææælp
 Jeg er nemlig temmelig glad for cola  og drikker rimelig meget af det..

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Mira0911

brandt-camilla skriver:

Heej alle jer kloge hoveder

Hvordan er det nu det er med cola..??
Har hørt noget med at det kan virke præventivt (hvis man ka sige det såen).. Er det rigtigt eller er det en "skrøne"?? Nogen siger det "kun" er i graviditeten man ska passe på med at drikke for meget, hva ska jeg tro?! Hjææælp
 Jeg er nemlig temmelig glad for cola  og drikker rimelig meget af det..

Camilla

Aner det ikke... Jeg drak Cola som jeg plejede da jeg var gravid...

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

Hvis du mener om cola kan bevirke at man har svært ved at blive gravid, så tror jeg det næppe.. Men under graviditeten anbefaler de maks 300 mg. koffein om dagen..

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jane84 skriver:

Hvis du mener om cola kan bevirke at man har svært ved at blive gravid, så tror jeg det næppe.. Men under graviditeten anbefaler de maks 300 mg. koffein om dagen..

Okay.. Jep, lige det jeg mente  vidste bare ik helt hvordan jeg sku skrive det.. Heeh.. Så er jeg lidt mere rolig

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jane84 skriver:

Okay.. Jep, lige det jeg mente  vidste bare ik helt hvordan jeg sku skrive det.. Heeh..Så er jeg lidt mere rolig

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

brandt-camilla skriver:

Okay.. Jep, lige det jeg mente  vidste bare ik helt hvordan jeg sku skrive det.. Heeh..Så er jeg lidt mere rolig

Men du bliver jo nødt til at se på din kost generelt og ikke bare på cola

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jane84 skriver:

Men du bliver jo nødt til at se på din kost generelt og ikke bare på cola

Ja det gør vi oss Vi spiser sundt og varieret så det skulle gerne være nogenlunde i orden
Det var bare det med colaen jeg studsede over  og tænkte derfor straks på jer herinde

Mange tak for svar

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

Så længe du spiser sundt, kan lidt cola vel ikke skade

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jane84 skriver:

Så længe du spiser sundt, kan lidt cola vel ikke skade

Nej lige præcis..

Anmeld

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
brandt-camilla skriver:

Ja det gør vi oss Vi spiser sundt og varieret så det skulle gerne være nogenlunde i orden
Det var bare det med colaen jeg studsede over  og tænkte derfor straks på jer herinde

Mange tak for svar

jeg har faktisk hørt at det kan virke lettere præventivt, så jeg synes du så vidt muligt skal skære ned så er det også meget lettere når du bliver gravid

knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.