utro kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2016

Bshizzle

Øv hvor kan sådan noget bare skabe dårlig stemning..  

Nu er der ingen tvivl om at TS er ked af det i forvejen og ikke vil trampes mere på end hun er blevet.

TS ønsker at blive ved hendes kæreste, og vil bare ha nogle råd og vejledning.. 

Den med "én gang utro.. Altid utro.." Holder faktisk ikke !! Folk kan forandre sig og indse ens fejl. 

TS? Du kan fortælle ham det på flere måder.

Enten være ærlig og sige det som det er.. Og forklare det var fordi du var ked af det og desperat eftersom du elsker ham.

eller.. Du kan fortælle ham at du har en stor mistanke om at han er utro og om du ikke godt må få lov til at kigge hans mobil/FB for at slå det ud af hovedet - ta da snakken derefter. 

Jeg håber du finder en løsning og det rette valg..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Anonymor

Vivienne skriver:

Som man nu forstår det... 

Still once a cheater always a cheater

Har du noget statistisk evidens for, at folk der har været utro er det konsekvent og kategorisk gennem resten af deres liv?

Anmeld Citér

23. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg skal lige forstå korrekt: Din kæreste lyver for dig og bedrager dig, er der utro med andre kvinder... og det vil du nu fixe ved at lyve for ham om hvordan du fandt ud af det, og derpå overveje at fortsætte forholdet...

Puha.. mon ikke I skulle overveje om ærlighed og respekt var en bedre vej frem? Én af jer skal jo starte - så hvis ikke allerede det forhold er gennemført dødsdømt, så vil jeg foreslå at det er dig der lægger ud med at spille med åbne kort ...

Anmeld Citér

23. april 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Okay bare glem at jeg spurgte.. Tak for ingenting

Hallo, det er et debat forum. Og vi har ikke alle lyst til løgne...

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym

Sedigfor skriver:

Engang utro, altid utro desværre :/. Har oplevet det samme.

nej ikke altid.. Jeg har været en kæreste urto.. Fortrød det med det samme. Men stod ved min fejl, og har ikke gjort det siden da. Har bestemt heller ikke tænkt mig at nogen sinde gøre det igen..

Anmeld Citér

23. april 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

nej ikke altid.. Jeg har været en kæreste urto.. Fortrød det med det samme. Men stod ved min fejl, og har ikke gjort det siden da. Har bestemt heller ikke tænkt mig at nogen sinde gøre det igen..

Øh? Tillykke.

Anmeld Citér

23. april 2016

Mom2Two

Sedigfor skriver:

Enig her! 

Tilgav selv min eks, han var mig utro fire gange på under et halvt år 

Oh shit ... Travl alligevel 

Anmeld Citér

23. april 2016

Sedigfor

Mom2Two skriver:

Oh shit ... Travl alligevel 

Ja, han havde travlt. 

Anmeld Citér

24. april 2016

hautecouture

Sedigfor skriver:

Øh? Tillykke.

Det var dog et mærkværdigt svar til en, der kommer med et konkret eksempel på, at din generaliserende holdning ikke passer på alle. 

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

hej

jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder

hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??

ingen hates tak

Jeg blev kontaktet af en af de piger/kvinder/prostitueret min kæreste havde haft sex chat med og sendt nøgen billeder med på Facebook først benægtede han så gik jeg selv på udforskning i hans ting og blev lige ledes bekræfter i det så kunne han jo ikke skjule det mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.