utro kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2016

Sedigfor

sandramor skriver:

Tjaa så må du jo sige det som det er..... At du har kigget i hans telefon og ved hvad han har gang i..... 

Men han har jo tydeligvis ikke tænkt sig at fortælle dig det eftersom du selv har måtte finde ud af det.... For mig lyder det som om han ikke har dårlig samvittighed over hvad han har gjort... Ellers ville han vel "come clean"..... Og tænker han vel i det mindste skal have en samvittighed før end at i har en chance for at redde stumperne.... 

Men ja du må jo bare sige det som det er og se om han ønsker at redde jeres forhold.... 

Jeg er nok inhabil da jeg har virkelig dårlige erfaringer men kæreste der har været utro....... Jeg tilgav... Det tog han som muligheden for at gøre det igen.... 

Engang utro, altid utro desværre :/. Har oplevet det samme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Rauw

Hvis du vil ha ærlighed i et forhold. Så start selv. Hej babe jeg vil gerne indrømme jeg har kigget i din mobil og computer. Er der Noget du vil indrømme? Og så evt Parterapi?

Og du har ret, nogle mennesker ændre sig. Jeg var feks min eks utro utallige gange, og han tilgav konstant. Ok jeg forsatte så med at være utro hver gang, dårligt eksempel. Det havde dog intet med min eks at gøre, jeg kedede mig bare helt vildt. Ikke alle egner sig til en fast partner. Håber i får løst det. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Okay bare glem at jeg spurgte.. Tak for ingenting

Anmeld Citér

22. april 2016

Sedigfor

Godnat da 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym

Det er vel bare ag sige du har en mistanke om at han ser til anden side..

Benægter han, så ville jeg sige det som det var pg erkende at en ting er at være utro, en helt anden ting er at være utro, og blive spurgt om det og så lyve... 

Anmeld Citér

23. april 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Det er vel bare ag sige du har en mistanke om at han ser til anden side..

Benægter han, så ville jeg sige det som det var pg erkende at en ting er at være utro, en helt anden ting er at være utro, og blive spurgt om det og så lyve... 

Nemlig! Sig, at du har en dårlig fornemmelse om, at han er dig utro - hvis han indrømmer og siger undskyld og giver dig mulighed for at tilgive ham og få tillid igen, så er problemet løst. Nægter han, skal du videre med en bedre fyr. 

Anmeld Citér

23. april 2016

Patriark

Vivienne skriver:

Once a cheater, always a cheater. 

Hvis du tilgiver nu, så ved han at han kan og han vil fortsætte. 

Hvorfor vil du finde dig i det?

Livet er vist lidt mere komplekst og nuanceret til, at man kan leve sit liv efter talemåder opfundet til amerikansk sladder tv.

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym

Okay bare glem at jeg spurgte.. Tak for ingenting

Hvad fanden havde du regnet med? Det du har gjort er ulovligt, sorry to say. Stå dog ved dine handlinger i stedet. Øv at han skriver med andre, men fanme da også øv at du ULOVLIGT roder hans ting igennem og så forventer du at vi finder på en historie du kan bruge til at dække over løgnen? I burde sgu begge blive voksne. Hold dig væk fra hans ting og vær ærlig om det pis du har lavet - så kan det være din kæreste følger trop.

Hvad regner du med der kommer til at ske så længe i begge to nægter at tale sandt?

Anmeld Citér

23. april 2016

lineog4

Ærlighed er vel vejen frem. Stod jeg i dine sko ville jeg sige det som det er: jeg havde en mistanke, handlede på den måske ufedt men det gjorde jeg og nu konfronterer jeg dig. 

Formodentlig bliver din kæreste så taget med bukserne nede og vælger det bedste forsvar er et angreb og angribe det faktum at du tjekkede hans mobil. Så siger du undskyld, men lad os lige tale om det essentielle nemlig vores forhold, du har været mig utro!

Hvis ikke du tør det, så er der jo kun at prøve at få ham til at tilstå, men kan ikke lade være tænke at du så skal gro lidt nosser i forholdet for du skal turde være ærlig også når du har lavet en fejl som vel i det store perspektiv er en mindre fejl end at være utro

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

hej

jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder

hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??

ingen hates tak

Det er ikke muligt tror jeg. 

Har selv oplevet præcis det samme og ærligt så sked jeg højt og helligt på at jeg havde kigget og konfronterede ham lige ud og gik fra ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.