utro kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Okay bare glem at jeg spurgte.. Tak for ingenting

Jeg synes, at du får nogle meget hårde ord med på vejen. Uanfægtet at det ikke er okay at se i andres ting, kan jeg egentlig godt forstå, at du ikke kunne modstå trangen. Du havde jo ret! Og hvor må det gøre ondt. Er du okay?

Derudover er der absolut nogen, der er i stand til at ændre sig. Der kan jo være mange grunde til, at man er utro. Så jeg forstår godt, at du overvejer at give ham chancen. Bare lov mig, at din vurdering beror på hans forklaring af sin utroskab og hans fortrydelse. Hvis han er kold og ligeglad, fortjener han ikke din tilgivelse. 

Selvfølgelig er man ikke kronisk utro, fordi man har gjort det én gang. Det er måske tilfældet hos nogen, men langt fra alle. Og jeg synes, at det er et fjollet "ordsprog" helt uden belæg. 

Ift. at spørge uden at indrømme du har kigget, er den nok svær. Hvis du absolut ikke vil sige det, ville jeg nok forklare ham, at du har haft en rigtig træls følelse på det seneste. At du føler, at der har været adskillige tegn på utroskab. Og at du rigtig gerne vil kunne snakke ærligt med ham om det - at det er vigtigt for dig, at han siger det, hvis han har gjort det. At det er nu han har chancen. For så kan i arbejde videre sammen og finde en løsning - men det kræver hans ærlighed. 

Stort knus! Det er så forfærdeligt at være offer i den sammenhæng, og synes ikke det er helt rimeligt du er i skudlinjen herinde, når du lige er blevet såret dybt. Angst, panik og stærkt påvirket følelsesmæssig tilstand nedsætter voldsomt evnen til rationel tænkning, så jeg forstår godt, at du kom derud, hvor du kiggede. Du ved jo godt, at det er forkert. Så behøver man ikke køre mere rundt i det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Vivienne

Patriark skriver:

Livet er vist lidt mere komplekst og nuanceret til, at man kan leve sit liv efter talemåder opfundet til amerikansk sladder tv.

Ja, ja, find I jer bare i alt muligt pis fra jeres utro mænd så fordi livet er så komplekst og nuanceret 

Anmeld Citér

23. april 2016

Patriark

Vivienne skriver:

Ja, ja, find I jer bare i alt muligt pis fra jeres utro mænd så fordi livet er så komplekst og nuanceret 

Det var vist ikke det jeg skrev.

Anmeld Citér

23. april 2016

sandramor

Sedigfor skriver:

Engang utro, altid utro desværre :/. Har oplevet det samme.

Jeg er helt enig med dig! Derfor ville jeg aldrig!!! tilgive utroskab men det må jo være op til den enkelte....

Anmeld Citér

23. april 2016

Loa

Anonym skriver:

Hold jer til mit spørgsmål, tak, i stedet for at dømme.. Ingen personer er ens.. Nogen kan altså godt ændre sig..

så hold jer venligst til mit spørgsmål.. Og det er ikke om han kunne finde på at gøre det igen men hvordan jeg får snakket med ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og FB 

Men hvorfor skulle han ændre sig? Det var jo ikke bare en smutter, en enkelt fejl hvis du skriver han har forsøgt at få frække dates med forskellige piger. Så tror jeg bestemt ikke han stopper bare fordi du opdager det. Han vil nok bare blive bedre til at skjule det. Synes det er pisse ærgerligt at du synes at du har fortjent den behandling.

Jeg tror i øvrigt ikke du kan afsløre ham uden at afsløre dig selv, men gør det noget? Du er bange for at han bliver sur over du har set hans ting? Det overskygger vel ikke ligefrem det han har gjort 

Anmeld Citér

23. april 2016

LOL

Anonym skriver:

hej

jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder

hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??

ingen hates tak

Hvorfor ikke bare sige det som det er? Han har gjort noget forkert, og ja det er også forkert at tjekke Facebook og mobil, men hvad så, manden er utro! 

Anmeld Citér

23. april 2016

Vivienne

Patriark skriver:

Det var vist ikke det jeg skrev.

Indirekte

Anmeld Citér

23. april 2016

Patriark

Vivienne skriver:

Indirekte

Indirekte skrev jeg, at det var en omgang unuanceret vrøvl du havde skrevet.

Din fortolkning er way off.

Anmeld Citér

23. april 2016

Vivienne

Patriark skriver:

Indirekte skrev jeg, at det var en omgang unuanceret vrøvl du havde skrevet.

Din fortolkning er way off.

Som man nu forstår det... 

Still once a cheater always a cheater

Anmeld Citér

23. april 2016

Sedigfor

sandramor skriver:

Jeg er helt enig med dig! Derfor ville jeg aldrig!!! tilgive utroskab men det må jo være op til den enkelte....

Jeg vil heller aldrig tilgive en utroskab mere. 

Men ja det DF op til den enkelte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.