utro kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.209 visninger
40 svar
123 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2016

Anonym trådstarter

hej

jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder

hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??

ingen hates tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Benjamins'mor

Det tror jeg ikke er muligt, du bliver nødt til at sige det som det er. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Abracadabra

Kan du ikke bare slå op helt clean uden alle mulige forklaringer?

Anmeld Citér

22. april 2016

Vivienne

hej

jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder

hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??

ingen hates tak

Hvorfor skal han ikke vide det? 

Overvejer du at beholde ham efter at du har fået det sort på hvidt?

Jeg ville da skide på hans reaktion og forklaringer. Pakke hans sager og farveller. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg er villig til at tilgive hvis han ikke gør det igen

Anmeld Citér

22. april 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Jeg er villig til at tilgive hvis han ikke gør det igen

Once a cheater, always a cheater. 

Hvis du tilgiver nu, så ved han at han kan og han vil fortsætte. 

Hvorfor vil du finde dig i det?

Anmeld Citér

22. april 2016

Sedigfor

Vivienne skriver:

Once a cheater, always a cheater. 

Hvis du tilgiver nu, så ved han at han kan og han vil fortsætte. 

Hvorfor vil du finde dig i det?

Enig her! 

Tilgav selv min eks, han var mig utro fire gange på under et halvt år 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Hold jer til mit spørgsmål, tak, i stedet for at dømme.. Ingen personer er ens.. Nogen kan altså godt ændre sig..

så hold jer venligst til mit spørgsmål.. Og det er ikke om han kunne finde på at gøre det igen men hvordan jeg får snakket med ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og FB 

Anmeld Citér

22. april 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Hold jer til mit spørgsmål, tak, i stedet for at dømme.. Ingen personer er ens.. Nogen kan altså godt ændre sig..

så hold jer venligst til mit spørgsmål.. Og det er ikke om han kunne finde på at gøre det igen men hvordan jeg får snakket med ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og FB 

Sig det som det er, du kan ikke gøre andet for han vil jo se hvad du har af beviser hvis du har nogle..

desuden så prøver vi at hjælpe dig, kærlighed gør blind .

Anmeld Citér

22. april 2016

sandramor

Anonym skriver:

hej

ingen hates tak

Tjaa så må du jo sige det som det er..... At du har kigget i hans telefon og ved hvad han har gang i..... 

Men han har jo tydeligvis ikke tænkt sig at fortælle dig det eftersom du selv har måtte finde ud af det.... For mig lyder det som om han ikke har dårlig samvittighed over hvad han har gjort... Ellers ville han vel "come clean"..... Og tænker han vel i det mindste skal have en samvittighed før end at i har en chance for at redde stumperne.... 

Men ja du må jo bare sige det som det er og se om han ønsker at redde jeres forhold.... 

Jeg er nok inhabil da jeg har virkelig dårlige erfaringer men kæreste der har været utro....... Jeg tilgav... Det tog han som muligheden for at gøre det igen.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.