Anonym skriver:
hej
jeg har gennem længere tid haft en stærk fornemmelse af at min kæreste var utro men jeg vidste at hvis jeg spurgte, så ville jeg ikke få et ærligt svar... derfor kiggede jeg i hans mobil og på hans fb og der blev jeg bekræftet... han har prøvet at få frække aftaler med piger og han har modtaget frække billeder
hvordan får jeg lige konfronteret ham uden han får at vide at jeg har kigget i mobil og fb??
ingen hates tak
Tjaa så må du jo sige det som det er..... At du har kigget i hans telefon og ved hvad han har gang i.....
Men han har jo tydeligvis ikke tænkt sig at fortælle dig det eftersom du selv har måtte finde ud af det.... For mig lyder det som om han ikke har dårlig samvittighed over hvad han har gjort... Ellers ville han vel "come clean"..... Og tænker han vel i det mindste skal have en samvittighed før end at i har en chance for at redde stumperne....
Men ja du må jo bare sige det som det er og se om han ønsker at redde jeres forhold....
Jeg er nok inhabil da jeg har virkelig dårlige erfaringer men kæreste der har været utro....... Jeg tilgav... Det tog han som muligheden for at gøre det igen....
Anmeld
Citér