Kørt træt i forhold og hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er total grædefærdig.. Han slog op i går og i går aftes hentede han sine ting.. Lige siden har jeg haft smerter i brystet når jeg trækker vejret.. Overvejer at besøge lægen

Det gør mig ondt, at I er endt så langt ud.. Selvom det ikke er det du vil høre nu, så er det måske for det bedste ligenu...? 

Jeg kan sq godt forstå, at du er grædefærdig! Det er jo en du elsker, også selvom han har været en idiot. 

Jeg håber, du har nogle ved dig, som kan støtte dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Loa

Hold fest en umoden klaphat.

Som de andre skriver, kan jeg godt forstå det gør ondt her og nu, men for pokker hvor jeg håber du kan se det fra vores side om noget tid, og se at du med garanti er LANGT bedre stillet uden ham.

I er voksne mennesker og har børn og så både skriver han sådan til dig og behandler dig sådan.

For gud skyld lad ham "slippe" væk. Det er hans tab, IKKE dit.

Anmeld Citér

18. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

Hold fest en umoden klaphat.

Som de andre skriver, kan jeg godt forstå det gør ondt her og nu, men for pokker hvor jeg håber du kan se det fra vores side om noget tid, og se at du med garanti er LANGT bedre stillet uden ham.

I er voksne mennesker og har børn og så både skriver han sådan til dig og behandler dig sådan.

For gud skyld lad ham "slippe" væk. Det er hans tab, IKKE dit.

HELT enig!

Anmeld Citér

18. april 2016

ESV

At dine store børn ikke hjælper til er jo en afspejling af deres opdragelse hvis du er utilfreds er der kun et at gøre-ændre den måde du opdrager på og hellere igår end imorgen. 

Mht til din mand må jeres forhold være kørt seriøst af sporet, ikke om jeg ville finde mig i at blive talt(skrevet) sådan til! At han vælger gå bare fordi han skal opføre sig som en voksen far til 3 siger lidt for meget om ham. Lad ham gå, selv om det måske er svært nu så kom videre og skab et liv for dine børn uden om ham. Se sådan på det, du sætter rammen for deres fremtid, det de ser idag er det de vil forsøge at finde når de bliver voksne, ønsker du at dine sønner skal tale sådan som deres far? Ønsker du dine døtre skal finde sig i at blive behandlet sådan? Kun du selv kan ændre det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.