Min mor vil ikke have, jeg bliver gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2016

Bodi

Projekt baby handler kun om jer - ikke mor 

Det der med, at man ikke har kendt hinanden særlig længe, det ved jeg ikke rigtig om har den store betydning. Du kan have kendt en i 10 år og blive skilt fra vedkommende, når baby er 3 måneder - man kan bare ikke vide, hvad fremtiden bringer. Hvis vi hele vores liv skulle gå og vente til det "rigtige" tidspunkt, så kunne vi nok vente forevigt - der er altid en grund til at vente, men så kommer man jo aldrig frem af. 

Så hvis I har lyst og er vilde med hinanden, så er det da bare med at komme i gang - du skal se, mormor bliver nok glad for at være ung-mormor, når det kommer til stykket - så for hun også mere ud af at være mormor  (min svigermor er i hvert fald)

kærlig hilsen Vicky

p.s. jeg havde kendt min mand, som jeg nu har været sammen med i  12 år, i omkring en måned før han var flyttet ind og i fire måneder, da vi besluttede at flytte fra sjælland til fyn sammen for at studere begge to - tid er overvurderet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

RosSofi

Skimmede lige indlægget og er lidt målløs over at to ud af tre af de argumenter, hun opstiller handler om hende. What the fuck?

Medmindre Hun er 110 procent sikker på, at i ikke kan klare at passe et barn og det derved vil blive bedsteforældrenes ansvar, så er det da totalt og aldeles irrelevant hvor gammel hun er eller hvad hun kan overskue.

Jeg var selv 24 år, da jeg blev gravid. Dengang følte jeg mig MEGET voksen, set tilbage synes jeg overhovedet ikke, jeg var det. Men det er en anden sag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.